AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #1 Del Skrevet 21. desember 2023 Sveipet inn i en chat på snap for å lese gamle meldinger med en gammel flørt, pleide å lagre meldingene fordi jeg ikke klarte holde tråden og en skikkelig samtale når meldingene forsvant 🤪 sveipet inn for å lese de for å booste egoet mitt, flere år siden sist vi prata. Så kom jeg på at han kanskje får varsel 🙈??? Noen som vet? Anonymkode: c2eba...257 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #2 Del Skrevet 21. desember 2023 Ja... Jeg får notifikasjon når noen åpner min "snap", og så får de "tenkeboble". Den forsvinner når de lukker den, vet ikke om det er noen måte å finne det ut på "i etterkant". Anonymkode: 7c1f1...7f7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #3 Del Skrevet 21. desember 2023 Får vel ikke varsel om det, er vel bare om de går inne på samme samtale at de kan se deg i chatten, men det skal vel mye til at de gjør det samtidig som deg? 😂 Anonymkode: 6bdcd...b96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #4 Del Skrevet 21. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Får vel ikke varsel om det, er vel bare om de går inne på samme samtale at de kan se deg i chatten, men det skal vel mye til at de gjør det samtidig som deg? 😂 Anonymkode: 6bdcd...b96 Ja det er nok svært lite sannsynlig😉 Regner med at "xxx skriver" kun kommer opp dersom jeg faktisk trykker på noe i feltet for å skrive noe..... Her leste jeg bare gamle meldinger. Anonymkode: c2eba...257 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #5 Del Skrevet 21. desember 2023 Det kommer ofte opp varsel fra en på lista, men aldri noen mld. Det er om natten, så jeg tenker noen var inne å fyllesnapet, men slettet teksten isteden for å sende den Anonymkode: 6d195...1e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå