AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #21 Skrevet 21. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hun sier at de er trukket, og kundebehandleren sier de er trukket og vil bli tilbakebetalt, hvorfor skal man betvile det da? KG er noe for seg selv. TS spør om flere har opplevd problemer med vipps i dag, og blir bare møtt med kverulering om at hun er dum, teit, sur, sikkert litt slem også. Anonymkode: 55449...673 En bokføring skjer ikke på minutter eller timer for den saks skyld.. bokføring vil normalt være neste virkedag. Anonymkode: b1fdf...4f5
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #22 Skrevet 22. desember 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): En bokføring skjer ikke på minutter eller timer for den saks skyld.. bokføring vil normalt være neste virkedag. Anonymkode: b1fdf...4f5 Jeg har straks betaling med dnb så når jeg overføre eller vippser forsvinner de med en gang. Ts, løste det seg? Anonymkode: 00250...fe5
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #23 Skrevet 22. desember 2023 Her i kveld får jeg ikke åpna Vipps en gang, den bare kræsjer… Anonymkode: 8a902...211
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #24 Skrevet 22. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har straks betaling med dnb så når jeg overføre eller vippser forsvinner de med en gang. Ts, løste det seg? Anonymkode: 00250...fe5 Det har ingenting med bokføring å gjøre. Bokføring skjer tidligst påfølgende døgn. Anonymkode: b1fdf...4f5
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2025 #25 Skrevet 21. juni 2025 Jepp...eh..det står på vips at firmaet har takket for handelen samt at det er betalt - Men det står også "reservert" - Det betyr vel at handelen ikke er fullført?? Anonymkode: 0bb2c...03f
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2025 #26 Skrevet 21. juni 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jepp...eh..det står på vips at firmaet har takket for handelen samt at det er betalt - Men det står også "reservert" - Det betyr vel at handelen ikke er fullført?? Anonymkode: 0bb2c...03f Handelen er fullført selv om det står reservert, er det i dag du har betalt så er det jo lørdag så det går ikke igjennom før mandag. Men det er reservert fra kontoen din Anonymkode: 5590f...386
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå