Brunhilde Skrevet 24. desember 2023 #61 Skrevet 24. desember 2023 Arkana skrev (På 22.12.2023 den 10.33): Jeg er enig med deg. Å pynte juletreet er mye nostalgi for oss. Vi har en salig blanding av gammel pynt og ny pynt, hjemmelaget og kjøpt og det er så koselig. Vi pynter med det vi synes er fint og som betyr noe for oss og mote er helt uvesentlig. Dette! Og den juletrepynten som betyr aller mest for meg er den barnet kom hjem med første året i barnehagen. Den har hedersplassen nesten helt øverst i treet.
Ludovica- Skrevet 24. desember 2023 #62 Skrevet 24. desember 2023 Er ikke så glad i kombo rødt og grønt, men kan godt ha noe innslag av rødt. Personlig liker jeg sånne litt glorete juletrær med masse farger og glitter, fargeløs og kuler og pynt i ymse slag. Liker ikke så godt sånne veldig genererte polerte "pene" trær.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #63 Skrevet 24. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 21.12.2023 den 15.42): Hvem bryr seg om "trender" når det komme til julepynt? Influencere? Nisser og flagg er røde, så ja, det er alltid noe rødt på treet. Anonymkode: dff80...4b7 Ja, de skal jo uansett bare selge dritt, kan da ikke følge med hva influenser nissene gjør, de er så ubrukelige så blir uansett erstatter av roboter snart Anonymkode: fa594...e18
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #64 Skrevet 24. desember 2023 Julepynten vår er ikke fargekoordinert. Her pynter vi med ting barna lagde da de gikk i barnehagen og på barneskolen. Kuler i alle mulige farger, glitter, alltid en fugl i en av grenene på toppen. Anonymkode: f5f60...8ec
skreppamedleppa Skrevet 24. desember 2023 #65 Skrevet 24. desember 2023 Nei jeg pynter ikke juletre med rødt spesifikt nei. Det har jeg aldri gjort heller i de over 20 årene jeg har pyntet juletre. Og kommer neppe til å gjøre de neste 20 uavhengig moter for det har null å niks å gjøre med moter og trender men heller at jeg liker mer fargerik og glorete julepynt. Det er innslag med rødt på treet men det er ikke viktig for meg at det er rødt domene. Men heller at det er pynt jeg har et nostalgisk og godt forhold med minner som er gode som jeg synes er koselig. Det sksl være masse liv, masse farger, og masse gøy..
Andro Skrevet 24. desember 2023 #66 Skrevet 24. desember 2023 "Ut"? Hahaha 🤣 Julepynt er ikke mote her. Mote handler om å få opp forbruket. Stil er noe annet. Jada, det meste er rødt, med diverse andre innslag.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #67 Skrevet 24. desember 2023 Alt annet enn rødt. Handler ikke om mote men om hva en liker, har aldri hatt rød julepynt sksl sldribha det heller Anonymkode: cda95...d36
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #68 Skrevet 25. desember 2023 Har rødt, gult, grønt, brunt, rosa, gull, sølv, blå og lilla i kuler. Bjeller i grønt, rosa gull. Fugler i sort, hvitt og rødt, en i sort, hvitt og oransje. Istapper i rødt og gull, engler i gull, kremmerhus i gull, glasskule i rødt og en eldgammel sak som vi ikke aner hva er, muligens en edderkopp. Glitter også. Lys i stjerna. Anonymkode: 64244...75f
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #69 Skrevet 25. desember 2023 skreppamedleppa skrev (16 timer siden): Nei jeg pynter ikke juletre med rødt spesifikt nei. Det har jeg aldri gjort heller i de over 20 årene jeg har pyntet juletre. Og kommer neppe til å gjøre de neste 20 uavhengig moter for det har null å niks å gjøre med moter og trender men heller at jeg liker mer fargerik og glorete julepynt. Det er innslag med rødt på treet men det er ikke viktig for meg at det er rødt domene. Men heller at det er pynt jeg har et nostalgisk og godt forhold med minner som er gode som jeg synes er koselig. Det sksl være masse liv, masse farger, og masse gøy.. Det var jo veldig lite jul over dette da. Anonymkode: 2ea4c...78a
skreppamedleppa Skrevet 25. desember 2023 #70 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det var jo veldig lite jul over dette da. Anonymkode: 2ea4c...78a Synes du 😊 Men da er det jo også jaggu godt at det ikke er du som skal være hjemme hos meg eller at det er jeg som skal sørge for din julefølelse heller da. For meg er dette det som er jul! "Marry and bright", masse farger og masse fin pynt Jeg trenger ikke røde engler og girlander for å pynte til jul. Jeg har et rosa juletre og jeg og jeg gir fullstendig bang at noen andre måtte mene at det er lite jul, jeg pynter til jul på min måte så får andre pynte på sin.
Gjest Kanino Skrevet 25. desember 2023 #71 Skrevet 25. desember 2023 Thyra skrev (På 21.12.2023 den 8.50): Eller er det fortsatt "ut" med rød julepynt? I år har jeg mer rødt på juletreet enn jeg har hatt på mange år. Ble veldig glad i denne fra Clas Ohlson. Hvorfor skal du bry deg om hva som er inn eller ut ? Viktigste er at det gir deg og dine julestemning ? Eller er du en person som ikke har egne meninger og ikke tørr å gjør det som føles riktig for deg og dine ? Forstår ikke hvorfor folk i dag skal være så avhengig av hva alle andre mener om alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå