Thyra Skrevet 21. desember 2023 #1 Skrevet 21. desember 2023 Eller er det fortsatt "ut" med rød julepynt? I år har jeg mer rødt på juletreet enn jeg har hatt på mange år. Ble veldig glad i denne fra Clas Ohlson.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #2 Skrevet 21. desember 2023 Pynt med det du vil og liker! Må vel gi mer julestemning med rød og fargerik pynt enn beige, som så mange gjør i år? Anonymkode: b6ec6...fee 15 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #3 Skrevet 21. desember 2023 Har alltid pyntet med rødt. Juletreet er tradisjon for meg, og ikke en motesak. Anonymkode: c1ff5...94e 20 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #4 Skrevet 21. desember 2023 Aner ikke hva som er in innen julepynt. Her pyntes det til jul med rødt. Julekuler i rødt, nisser, røde julehjerter osv. ikke min favorittfarge ellers, men det blir ikke jul uten. K 35 Anonymkode: de7c7...a53 10 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #5 Skrevet 21. desember 2023 Jeg har forsøkt meg med nøytral jul i hvite, grønne og brune toner men det ga meg rett og slett ikke ordentlig julestemning. Jeg må ha innslag av rødt, så ja, jeg pynter med rødt på treet 😊 Anonymkode: daf1b...546 10 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #6 Skrevet 21. desember 2023 Rødt, grønt, gull, solv, hvitt, svart og gult! Her finner du aldri et trendy tre eller tre i en bestemt stil. Her er det minnetre med julepynt jeg har fått, arva og kjøpt selv, akkuarat slik jeg vil ha mitt juletre. Anonymkode: 209d7...c36 5 5
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #7 Skrevet 21. desember 2023 I år tok jeg frem de røde julekulene, etter mange års fravær. Rødfargen er litt dypere og mektigere enn den vanlige julerøde fargen, og jeg synes det ble fint med litt farge igjen på treet. Hadde nylig julebord her hjemme, og én av gjestene kommenterte at han ikke hadde rødt på treet i år, for i år skulle alt være hvitt og sølv visstnok. Jeg ble vist et bilde av treet hans, og det tok meg rett tilbake til 2017'ish (for det var da jeg selv kjørte sølv og hvitt). For min del er jeg litt ferdig med den stilen fordi jeg allerede har hatt den, men jeg har ingenting imot hvordan andre pynter treet sitt. Gir bare litt blaffen i hva noe "skal" være. Anonymkode: 44312...2aa 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #8 Skrevet 21. desember 2023 Blåser da i hva som er trendy 😃. Juletreet pyntes med pynten vi har fått/kjøpt gjennom massevis av år. Den er vi glade i, og den vekker gode minner. Jeg må ha rødt på juletreet. Pynten barna lagde hang på da de var små. Men den er for "sliten" til å brukes nå. Anonymkode: b3b51...538 3 5
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #9 Skrevet 21. desember 2023 Thyra skrev (11 minutter siden): Eller er det fortsatt "ut" med rød julepynt? I år har jeg mer rødt på juletreet enn jeg har hatt på mange år. Ble veldig glad i denne fra Clas Ohlson. Har ikke gjort det tidligere nei. Har alltid holdt meg til nøytrale jordfarger. Men i år har jeg lovet familien at det skal bli rødt på juletreet og et par røde nisser her og der. Selv om jeg ikke liker det selv. Anonymkode: e116d...bf6
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #10 Skrevet 21. desember 2023 Ja - rødt og hvitt som hovedfarger, med litt gull og grønt i tillegg. Måtte kjøpe ny juletrepynt i år, og gikk for dette: Anonymkode: cd39d...b82 6
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #11 Skrevet 21. desember 2023 Jeg kler opp juletreet mitt med farger, minner, arv, og tradisjon. Ikke etter mote. Anonymkode: 63747...b0f 19 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #12 Skrevet 21. desember 2023 Jeg er ikke så opptatt av hva som er inn og ikke. Pynter til jul med rødt og gull. Bruker den samme pynten hvert år. Anonymkode: 40495...3eb 3 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #13 Skrevet 21. desember 2023 Pynter det med absolutt alle mulige farger. Driter i hva som er "in". Vi bruker den pynten vi har, år etter år, det er jo det som er kjekt. Anonymkode: 1eefd...c7f 7
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #14 Skrevet 21. desember 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): I år tok jeg frem de røde julekulene, etter mange års fravær. Rødfargen er litt dypere og mektigere enn den vanlige julerøde fargen, og jeg synes det ble fint med litt farge igjen på treet. Hadde nylig julebord her hjemme, og én av gjestene kommenterte at han ikke hadde rødt på treet i år, for i år skulle alt være hvitt og sølv visstnok. Jeg ble vist et bilde av treet hans, og det tok meg rett tilbake til 2017'ish (for det var da jeg selv kjørte sølv og hvitt). For min del er jeg litt ferdig med den stilen fordi jeg allerede har hatt den, men jeg har ingenting imot hvordan andre pynter treet sitt. Gir bare litt blaffen i hva noe "skal" være. Anonymkode: 44312...2aa Finnes mennesker som deg på ordentlig? Fascinerende og litt skremmende. Synes det er idiotisk å kjøpe kjøpe kjøpe bare fordi «rust og bronse er in i år», «sølv og hvitt er sååå 2017»…. Tenker at folk som gjør dette er lettpåvirkelige og grunne. Virker dessuten lite koselig og upersonlig… Jeg liker å finne fram alle de vidt forskjellige tingene til treet, barnas rare små figurer, en kule fra mormors barndom, den fine fuglen jeg kjøpte for 30 år siden. Masse farger, lys og glitter, gode minner og så gledefullt og vakkert Anonymkode: 76799...223 18 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #15 Skrevet 21. desember 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Har ikke gjort det tidligere nei. Har alltid holdt meg til nøytrale jordfarger. Men i år har jeg lovet familien at det skal bli rødt på juletreet og et par røde nisser her og der. Selv om jeg ikke liker det selv. Anonymkode: e116d...bf6 «Nøytrale jordfarger», ja. Hvorfor så trendbevisst? Jordfarger er ikke akkurat noe som gir feststemning i stua… Anonymkode: 76799...223 4
Bingo Bongo Skrevet 21. desember 2023 #16 Skrevet 21. desember 2023 Ja. Jeg synes det er veldig lekkert med juletre pyntet i hvitt og sølv, og prøvde meg på det for noen år siden. Men det ble "feil" hjemme hos meg - jeg må ha det røde med i tillegg. 💕 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #17 Skrevet 21. desember 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Virker dessuten lite koselig og upersonlig… Jeg liker å finne fram alle de vidt forskjellige tingene til treet, barnas rare små figurer, en kule fra mormors barndom, den fine fuglen jeg kjøpte for 30 år siden. Masse farger, lys og glitter, gode minner og så gledefullt og vakkert Anonymkode: 76799...223 Det er så koselig, har kuler som er over 100år gamle og det føles så høytidlig å henge dem på. Gleder meg til barnet mitt kommer hjem med noe å ha på treet og. Jeg har ikke glitter, for det har jeg aldri kjøpt meg, og føler det skjuler alt det andre fine på treet. Elsker å se på treet mitt, tenker at det et helt unikt, og liker at alle har sitt unike tre (selv om mange har veldig like om det bare er to farger). Anonymkode: 63747...b0f 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #18 Skrevet 21. desember 2023 Her pyntes treet med den samme juletrepynten som vi har hatt i alle år. Noe har vi fått,noe har vi kjøpt,noe har barna laget. Kunne ikke falt meg inn å kjøpe nytt hvert år for å følge en trend... Anonymkode: 04638...d0f 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #19 Skrevet 21. desember 2023 Siden vi i år feirer jul i fritidsboligen vår, hvor vi aldri har feiret jul har vi kjøpt ny julepynt. Så vi har kjøpt inn i fargene rødt, grønt, brunt, hvitt og sølv. Anonymkode: 0d69f...2f3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #20 Skrevet 21. desember 2023 Mye av pynten min er arvet, noe sønnen min har laget og ting jeg har fått. Det er litt av sjarmen, at jeg tar det fram hvert år og minnes de jeg arvet fra og de jeg fikk pynten fra. Man får jo ikke det med et beige, moderne tre. Da er litt av poenget borte. Anonymkode: 14cfe...b7e 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå