Gå til innhold

Eurovision 2024

iBygda

Eurovision Song Contest 2024 Polls  

223 stemmer

1. 1. Vil Norge slå Irland i ESC 2024?

Anbefalte innlegg

Eloise12345 skrev (34 minutter siden):

Jeg synes at det var gøy å bli litt kjent med låtene i kveld. Jeg hadde kun hørt klipp av de fleste låtene.  Det blir spennende :)

Ja, det var gøy. Gleder meg til torsdag og ikke minst lørdag 😊

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Titania skrev (2 timer siden):

Digger Kroatia 😁 Refrenget minner meg om en eller annen sang, men kommer ikke på hvilken 😅

Dusten skrev (2 timer siden):

Refrenget er Rammstein - Ich will

Det var ikke bare ich will, når jeg endelig kom på hvilken. 56 sekunder ut i denne, 

Minner meg om refrenget i denne (56 sekunder her også)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (12 minutter siden):

Det var ikke bare ich will, når jeg endelig kom på hvilken. 56 sekunder ut i denne, 

wow, det der var nesten litt for likt syns jeg

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er spent på fremføringen til Sveits og Spania. Hun spanske synger dårlig, men har en kul sang. Og den sveitsiske er så egenartet, med en spesiell artist og nærmest en operasjanger. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tirben skrev (16 minutter siden):

Er spent på fremføringen til Sveits og Spania. Hun spanske synger dårlig, men har en kul sang. Og den sveitsiske er så egenartet, med en spesiell artist og nærmest en operasjanger. 

Opera og rap. Digger den! 😄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hørt på sangen til Marcus og Martinus nå igjen og det er jo fryktelig surt til tider. Skjønner ikke at de er populære. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukraina sin var faktisk ganske fin, synes jeg 🥰. Mine favoritter fra semifinale 1 er Kroatia og Ukraina.  

Endret av Eloise12345
  • Liker 4
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (8 timer siden):

Shit!!! Er jo samme refreng jo🙄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (10 timer siden):

Jeg visste jeg hadde hørt refrenget før 😯

Det er jo klin likt og trodde ikke slikt var lov i Eurovision...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cyprus - Liar😍💃🏻🔥🇨🇾👏🏻

usikker på hvordan jeg skal reagere om Sverige vinner🙈 kommer sikkert til å kjenne litt på stolthetsfølelsen siden M&M er norske, men skuffa over at det er akkurat Sverige de representerer🤣🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bringebærsyltetøy skrev (12 timer siden):

Lurer på hva slags konsekvenser det blir for Eric Saade...Får sikkert masse kritikk eller kanskje boikott 😕

Har han gjort noe galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sally-Go-Round skrev (3 timer siden):

Jeg har hørt på sangen til Marcus og Martinus nå igjen og det er jo fryktelig surt til tider. Skjønner ikke at de er populære. 

Husk at det i bunn og grunn er en melodi-konkurranse, så da kan de på scenen synge så surt de vil, det er den underliggende melodien som teller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sofie777 skrev (7 minutter siden):

Husk at det i bunn og grunn er en melodi-konkurranse, så da kan de på scenen synge så surt de vil, det er den underliggende melodien som teller.

Jeg tror dessverre det ikke er så mange som husker det. Det er jo en grunn til at noen står (omtrent) i bare g-strengen og gauler. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (4 timer siden):

Det heter Eurovision song contest på engelsk. Skulle tro syngingen var viktig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
DelvisPresley skrev (49 minutter siden):

Litt overrasket over at Polen ikke gikk videre.

Jeg har hørt den sikkert 50 ganger og greier fortsatt ikke huske den. Liker den når jeg hører den da, men mulig den ble for average pop

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

murray skrev (21 minutter siden):

Jeg har hørt den sikkert 50 ganger og greier fortsatt ikke huske den. Liker den når jeg hører den da, men mulig den ble for average pop

Syns melodien er fengende og husker den, men ikke teksten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående Gåte.. jeg har lagt merke til at Magnus (uten unntak!) alltid står nærmest Gunhild i samtlige intervju! Er han veldig PR-kåt og sørger for å stå nærmest hovedpersonen, eller hva er greia? Er det en annen grunn vi ikkje kjenner til? Tilfeldig er det ikke, når det er HVER GANG. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartland skrev (6 minutter siden):

Angående Gåte.. jeg har lagt merke til at Magnus (uten unntak!) alltid står nærmest Gunhild i samtlige intervju! Er han veldig PR-kåt og sørger for å stå nærmest hovedpersonen, eller hva er greia? Er det en annen grunn vi ikkje kjenner til? Tilfeldig er det ikke, når det er HVER GANG. 

Tenkt på det samme, og lurer på om det er en strategi de har. For det virker som om det han og Gunhild som  er de som prater mest når de er intervjuet og sånn, og de andre er litt mer tilbaketrukket og svarer mest på direkte spørsmål. Så jeg har tenkt at de liksom har valgt ut Gunhild og Magnus som "frontpersoner". Men, kan jo være noe annet og :)

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...