Gå til innhold

Eurovision 2024


iBygda

Eurovision Song Contest 2024 Polls  

223 stemmer

  1. 1. Vil Norge slå Irland i ESC 2024?



Anbefalte innlegg

mjaus skrev (4 minutter siden):

Nå har Kaarija trukket seg fra å lese opp jurypoeng.

Hvorfor må de vente til like før, før de trekker seg... Herregud. Håpløst. Skjønner at de bruker det som pressmiddel, men er jo hjernedødt likevel.

Endret av PusheenPusheen
  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bringebærsyltetøy skrev (1 minutt siden):

Ok....Tror jeg er ferdig med Dr.Pepper her, må finne vodkaflasken jeg hadde et eller annet sted 😂

Oh shit :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bringebærsyltetøy skrev (Akkurat nå):

Ok....Tror jeg er ferdig med Dr.Pepper her, må finne vodkaflasken jeg hadde et eller annet sted 😂

Vurderer å gjøre det samme :klovn:

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (1 minutt siden):

Hvorfor må de vente så lenge før de trekker seg... Herregud. Håpløst. Skjønner at de bruker det som pressmiddel, men er jo hjernedødt likevel.

Jepp, fullstendig idiotisk. Man tror at man først og fremst får fram et poeng, men man virker heller litt enkel i topplokket. Si nei i god tid.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

norw skrev (1 minutt siden):

Jepp, fullstendig idiotisk. Man tror at man først og fremst får fram et poeng, men man virker heller litt enkel i topplokket. Si nei i god tid.

Det er respektløst ovenfor arbeidsgiver. Og alle vet jo om konflikten, hvis de føler såpass sterkt her, hvorfor si ja i utgangspunktet? Har man sagt ja, bør man kunne stå i det.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (7 minutter siden):

Det er respektløst ovenfor arbeidsgiver. Og alle vet jo om konflikten, hvis de føler såpass sterkt her, hvorfor si ja i utgangspunktet? Har man sagt ja, bør man kunne stå i det.

Tenk om noe sånt skjer live? 

- Can we have your 12 points, please? 

- Fuck you, I am out!  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bringebærsyltetøy skrev (Akkurat nå):

Tenk om noe sånt skjer live? 

- Can we have your 12 points, please? 

- Fuck you, I am out!  

Jeg er glad jeg ikke er Malin eller Petra i kveld. Det må jo være nerve wrecking for dem.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne protesten fra Kaarija og Alessandra om å nekte å dele ut poeng er så ufattelig tamt og barnslig at det halve kunne vært nok. Hvem tror de at de er, og hva tror de at de utgjør? I dette sirkuset så er poengutdelere en no-body. Ingen bryr seg om de trekker seg, poengene blir utdelt tilslutt uansett. De skulle ikke sagt ja i utgangspunktet om de ikke følte det ble riktig.

Jeg frykter at det sitter en del poengutdelere som kommer til å benytte anledningen til å ytre seg, som igjen ødelegger showet. At showet blir ødelagt er det eneste som skjer, utover det bryr som sagt ingen seg.

Jeg stoler 100% på at Gåte og vår poengutdeler fra NRK oppfører seg profesjonelt. Ellers blir jeg rasende.

Endret av Ctrl
  • Liker 18
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (10 minutter siden):

Hvorfor må de vente til like før, før de trekker seg... Herregud. Håpløst. Skjønner at de bruker det som pressmiddel, men er jo hjernedødt likevel.

Tolket det litt som at de innser at Israel kan vinne og ikke kan stå for å lese opp vinnerpoengene til de? At det blir for ubehagelig kanskje?

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (Akkurat nå):

 

Jeg stoler 100% på at Gåte og vår poengutdeler fra NRK oppfører seg profesjonelt. Ellers blir jeg rasende.

Skulle faktisk bare mangle!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

murray skrev (Akkurat nå):

Tolket det litt som at de innser at Israel kan vinne og ikke kan stå for å lese opp vinnerpoengene til de? At det blir for ubehagelig kanskje?

Kanskje, men den muligheten har jo alltid vært der. Alle kan potensielt vinne i en konkurranse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (6 minutter siden):

Hvem andre enn meg og @Bringebærsyltetøy ser førfest på svt?

Har satt det på, men er midt i middagslaging, så følger ikke helt nøye med enda 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SuperParty:D skrev (Akkurat nå):

Det er Ingvild Helljesen som er vår poengutdeler. Hun kommer til å være voksen. Hun kan stoles på

Hun "hallo-dama"? Hun virker profesjonell.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (5 minutter siden):

Hvem andre enn meg og @Bringebærsyltetøy ser førfest på svt?

Jeg gjør🇸🇪🙂! Må jo prøve å komme litt i stemning til tross for alt dramaet🫤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikke lett for Tina Mehrafzoon heller, å lage god stemning og late som om ingenting har skjedd. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

NullHull skrev (Akkurat nå):

Jeg gjør🇸🇪🙂! Må jo prøve å komme litt i stemning til tross for alt dramaet🫤

Ja, prøver å få fokuset vekk fra kaoset en liten stund😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bringebærsyltetøy skrev (Akkurat nå):

Sikkert ikke lett for Tina Mehrafzoon heller, å lage god stemning og late som om ingenting har skjedd. 

Nei, er nok en litt trykket stemning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (4 timer siden):

Israel sin kommentator sa at årets Eurovision er preget av svart magi, voodoodukker og satanisme 

Som forsåvidt er helt sant, lol

Nå var vel ikke dette alt israels kommentator sa men de kom også med en advarsel til foreldre om at de ikke burde la dem se Irlands bidrag samtidig som de hadde noen kommentarer om hvilket kjønn Irlands representant har..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...