Gå til innhold

Acer aspire 3 eller 5?

Squirtle

Anbefalte innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer helt an på hva bruken er.
Den største forskjellen er dedikert GPU(grafikkort) i Aspire 5, om du trenger det er en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke valgt noen av de, det er vanvittige priser for gammel maskinvare men det er vel sånn prisutviklingen har blitt med svak krone.

Den beste som er den fra Komplett har lite lagring, grafikkortet er 2 generasjoner gammelt og det er det dårligste kortet fra den generasjonen. 

Anonymkode: 4be08...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg ville ikke valgt noen av de, det er vanvittige priser for gammel maskinvare men det er vel sånn prisutviklingen har blitt med svak krone.

Den beste som er den fra Komplett har lite lagring, grafikkortet er 2 generasjoner gammelt og det er det dårligste kortet fra den generasjonen. 

Anonymkode: 4be08...90d

Men hva skal man velge da? Det er så vanskelig å manøvrere her, å jeg stoler ikke på de som jobber på elkjøp og power , som er elektronikk butikkene her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du bruker den til spille ville jeg valgt Aspire 5, at det ikke er siste generasjons komponenter er irrelevant når en må betale signifikant mer for dem. 

Om du trenger noe enda kraftigere(noe som de ikke høres ut som) så ville jeg valgt noe som dette  : 
MSI GF63 Thin 15,6" FHD 144 Hz - Gaming laptop - Komplett.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Acer Aspire er forferdelig.

Alt er loddet til et ubrukelig hovedkort som er laget av Acer selv, blir fort trege, og stappet med bloatware.

Da går du heller for Asus eller MSI.

Eneste som funker av Acer er Predator serien, men den er premium og koster vestentlig mer, og med god grunn :) 

Anonymkode: 0c950...d7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...