Gå til innhold

Ingen fantasier

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vaginal sex i flere stillinger. Suger gjerne hvis han vil. Vil ikke slikkes. Sex ute i naturen iblant. Det er det. Ingen fantasier. Sikkert kjedelig for noen, mens andre er mer enn fornøyd med det. 

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Har ikke testet bdsm f.eks., men liker alle stillinger og evt ulike steder i leiligheten..

Min eks lurte på om jeg hadde noen fantasier. Jeg svarte ærlig nei på det spørsmålet. Oppfattet det som han syntes jeg var kjedelig siden jeg ikke har det. Men for meg har bare partneren min alltid vært mer enn nok. Det forholdet tok raskt slutt. Og det var ikke fra min side.

Anonymkode: 9c6da...615

Mente forresten ikke å svare deg så hyggelig og saklig som jeg gjorde. Utifra spørsmålet ditt med sprengt hodet mener jeg.. Mente å svare at: Hvis du ønsker svar på det du lurer på så må du utdype spørsmålet ditt bedre. "Å være med på det meste" kan være ganske ulikt for mange. Blir litt snevert spørsmål.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.12.2023 den 2.16):

Det er en selvmotsigelse.

Det burde heller være de uten fantasi som ikke klarte å forstå de med fantasi, enn omvendt.

Det er ingen selvmotsigelse. Det er du som komer med en falsk dikotomi.

Det er ikke sånn at når B ikke forstår A, så må A forstå B.

Jeg forteller deg at for meg er det vanskelig å forstå at man kan savne en nærhet og sex uten å forestille seg det. Jeg kan ikke se for meg å være forelsket uten å fantasere om meg selv sammen med henne.

Derfor er det interessant å lese svarene til de som ikke fantaserer.

Ikke så interessant å lese anklager om at man ikke tror på kvinner.

Anonymkode: 05b6a...298

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg forteller deg at for meg er det vanskelig å forstå at man kan savne en nærhet og sex uten å forestille seg det. Jeg kan ikke se for meg å være forelsket uten å fantasere om meg selv sammen med henne.

Dette har jeg allerede svart deg på, forsøkt å møte deg på, og bedt deg forklare det med kaffe.

Så når du nå trekker frem igjen samme innlegg på nytt, og nok en gang angriper om det samme, så opplever jeg det som forsøk på å holde liv i krangel og konflikt.

Kanskje det hjelper med en kopp kaffe.

Anonymkode: 991d0...af1

Skrevet

Folk er veldig forskjellige har jeg hørt. Sikkert mange som ikke fantaserer.

Selv dikter jeg opp hele kioskromaner i blant, så kjæresten kunne brukt år bare på castingen.

Anonymkode: 31176...1b7

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Folk er veldig forskjellige har jeg hørt. Sikkert mange som ikke fantaserer.

Selv dikter jeg opp hele kioskromaner i blant, så kjæresten kunne brukt år bare på castingen.

Anonymkode: 31176...1b7

:fnise: 

Kjenner meg igjen i denne. Jeg kan bli helt opphengt i de ulike rollene i de ulike universene i min fantasi. Det kan gå noen år før det hele blir realisert på det store lerretet…

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette har jeg allerede svart deg på, forsøkt å møte deg på, og bedt deg forklare det med kaffe.

Så når du nå trekker frem igjen samme innlegg på nytt, og nok en gang angriper om det samme, så opplever jeg det som forsøk på å holde liv i krangel og konflikt.

Kanskje det hjelper med en kopp kaffe.

Det har gått så lang tid at jeg mistet tråden. Det hjalp med en kopp kaffe. Takk for tipset.

Nei, jeg har ikke akkirat lange fantasier om kaffe, men jeg forestiller meg smaken av en slurk kaffe. Det er en minifantasi. Jeg synes sex et litt annerledes og synes det høres fremmed ut å gå gjennom puberteten og livet uten å fantasere om sex.

Eller er det bare en slags kløe i underlivet? Det kan forklare hvorfor noen kvinner mener womanizer kan erstatte en mann eller foretrekker kvinner fordi de er teknisk flinkere i senga.

Ingen maskin i verden kan erstatte enn kvinne for meg. Ingen homse heller, uansett hvor bra han suger. For meg sitter sex veldig mye i hodet og fantasier er en stor del.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg har svart noen ganger i disse trådene om fantasier, og er nok en snart 40 år gammel kvinne som ikke lager meg noen fantasier. 

Jeg er kåt på kjæresten min, og følelsene mine for han og inntrykkene fra sexen vi allerede har hatt gjør at kroppen min lengter etter han. Jeg kjenner følelsen både i hjertet mitt og fysisk på kroppen, både i brystene, munnen, underlivet, ørene, korsryggen. Akkurat som at jeg kjenner han på meg, kjenner munnen hans suge og terge brystet mitt, vekten av han oppå meg, kuken hans mellom fitteleppene osv. Men jeg ser ikke bilder i hodet mitt, visualiserer ingenting. Kanskje derfor jeg ikke er kåt på andre menn.

Anonymkode: 9581a...420

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.12.2023 den 21.31):

Jeg har svart noen ganger i disse trådene om fantasier, og er nok en snart 40 år gammel kvinne som ikke lager meg noen fantasier. 

Jeg er kåt på kjæresten min, og følelsene mine for han og inntrykkene fra sexen vi allerede har hatt gjør at kroppen min lengter etter han. Jeg kjenner følelsen både i hjertet mitt og fysisk på kroppen, både i brystene, munnen, underlivet, ørene, korsryggen. Akkurat som at jeg kjenner han på meg, kjenner munnen hans suge og terge brystet mitt, vekten av han oppå meg, kuken hans mellom fitteleppene osv. Men jeg ser ikke bilder i hodet mitt, visualiserer ingenting. Kanskje derfor jeg ikke er kåt på andre menn.

Anonymkode: 9581a...420

Takk. Det var en forklaring jeg kan forstå.

Jeg ville kanskje kalt det du har for en slags "minifantasier". Du forestiller deg hvordan noe føles, men uten å se det for deg visuelt.

Jeg forstår samtidig at du ikke vil kalle det "fantasier".

Jeg kjenner meg igjen i det (bortsett fra at jeg er mann som tenker på min dame.). Jeg har noen mer utbroderte fantasier i tillegg. 

Skrevet

Jeg er kvinne og det jeg føler, det sier jeg. Jeg er utpreget direkte og hardhudet realist, og jeg må ha "the real deal"!! Altså mannen min og alt han har. Kunstig vrøvl som fantasier har aldri vært innom hodet mitt. Jeg elsker sex! 

Kan det ha noe med hva slags person man er kanskje? Akademiker/helse/omsorg/håndtverkere, etc...?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er kvinne og det jeg føler, det sier jeg. Jeg er utpreget direkte og hardhudet realist, og jeg må ha "the real deal"!! Altså mannen min og alt han har. Kunstig vrøvl som fantasier har aldri vært innom hodet mitt. Jeg elsker sex! 

Kan det ha noe med hva slags person man er kanskje? Akademiker/helse/omsorg/håndtverkere, etc...?

Kommer helt an på.

Matematikk og logikk er jo realfag, likevel foregår det meste - kanskje alt - på et mentalt plan. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg jobber med matematikk og ingeniørfag. Jeg har startet er firma som har blitt stort. Jeg visualiserer og fantaserer mye. Ting kan leve lenge i hodet mitt før jeg setter det ut i livet.

Jeg ser ingen motsetning mellom å være analytisk og fantasifull. Fantasien er en modell av verden der man kan teste ut ting og tenke fremover. Mer enn det: Noen (Tegmark)  mener at denne "verdensmodellen" er det som gir oss bevisshet og skiller oss fra for eksempel ChatGPT.

Så når noen sier de ikke fantaserer så er det ganske interessant på mange måter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...