Gå til innhold

Nine Pine-bukse


Huscafe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huscafe skrev (2 timer siden):

Vurderer å kjøpe buksa på bildet under. Noen som har erfaring? Tenkte feks lengde og størrelse.

IMG_2280.png

du får den i hele fem forskjellige lengder, og det står ganske presist beskrevet på nettsiden hvilken du bør velge ut fra høyden din, såvisst jeg husker. Bruk størrelsesguiden som ligger der. Det gjorde jeg, og fikk en bukse som passer perfekt. Når det gjelder størrelsen ellers, så vil jeg si den er normal i størrelsen, heller kanskje litt mot stor i størrelsen.

Anonymkode: cce77...79e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

du får den i hele fem forskjellige lengder, og det står ganske presist beskrevet på nettsiden hvilken du bør velge ut fra høyden din, såvisst jeg husker. Bruk størrelsesguiden som ligger der. Det gjorde jeg, og fikk en bukse som passer perfekt. Når det gjelder størrelsen ellers, så vil jeg si den er normal i størrelsen, heller kanskje litt mot stor i størrelsen.

Anonymkode: cce77...79e

Takk for tilbakemelding. Krymper den i vask?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 183cm og rundt 70kg. Bruker normalt str 40 evt 29 el 30 tommer i bukse. Jeg har denne i medium i lengste lengde. Akkurat passelig lengde til meg. Vil si den er romslig i str, så hvis i tvil, gå ned

Anonymkode: 4aeab...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Huscafe skrev (På 20.12.2023 den 6.29):

Vurderer å kjøpe buksa på bildet under. Noen som har erfaring? Tenkte feks lengde og størrelse.

IMG_2280.png

Jeg vurderer også å kjøpe denne buksa. Har du kjøpt? Er du fornøyd med kvaliteten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har denne buksa. Er 163 høy og har den i vanlig lengde, den passer fint. Kvaliteten er helt fin og den er veldig god å ha på. Men man må ha FULLSTENDIG flat mage for å bruke den sammen med en singlet slim det ofte er vist i reklamen. Sammen med genser er den kjempefin! 

Anonymkode: afdc5...72e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...