Gå til innhold

musikk til bryllup

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 20.12.2023 den 1.15):

Omg alt det der er jo ting vi bestemmer selv på tider

Det er to taler på til sammen 6 min det tar lang tid .

Anonymkode: e2c3f...4f0

Ja, selvfølgelig bestemmer dere tider selv. Men da må dere jo også betale for det. Dere betaler jo for antall timer vedkommende er på jobb, og ikke antall sanger. Derfor foreslo nok vedkommende at dere kunne velge sang til feks bare vielsen, slik at prisnivået blir lavere. Det var nok bare et råd for å hjelpe deg/dere. Men igjen; selvfølgelig bestemmer du selv når dere vil at personen skal synge. Men tar det da 3-4 timer, så må du også betale for det.

Anonymkode: d6214...044

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor legger du ut et innlegg på et diskusjonsforum hvis du ikke tåler diskusjon? Dine krav er fullstendig urimelige, det er derfor du får mange andre (gode!) forslag.

Endret av Kålrota
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er tydelig at jeg ikke får svar på det jeg faktisk spør her som vanelig så da kan man likså godt la vær og svare så takk for meg 🎀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for brukerangrep og latterliggjøring, og svar til det. 

_popcorn_, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

til dere som var så sykt sta på at man ikke finner musikk til grei pris og bra kvalitet så tar man feil

vi har nå fått booket musikk til det vi ønsket vielsen og førsten dansen uten og måtte betale noe ekstra for det også

og har heller ikke måtte betale for utstyr, det er noe hun låner. er ikke alle som er så vanskelige på den delen 😉

mitt tips til dere som skal gifte dere bruk god tid på og lete etter det man ønsker seg for og få drømme bryllupet sitt ☺️👩‍❤️‍👨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...