Fighter83 Skrevet 5. april #61 Del Skrevet 5. april Spontane besøk er de hyggeligste💞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 5. april #62 Del Skrevet 5. april Lurven skrev (6 timer siden): Jeg aner ikke hvor du bor. Ja, vi kan chille uten Netflix Det er bare å følge lukten av vafler! ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. april #63 Del Skrevet 5. april Ane Rikke skrev (1 time siden): Det er bare å følge lukten av vafler! ! Da blir det pølse i vaffel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 5. april #64 Del Skrevet 5. april Lurven skrev (58 minutter siden): Da blir det pølse i vaffel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 6. april #65 Del Skrevet 6. april Kapittel 12 del 1 Da var turen kommet til @Ane Rikke. Alle gode ting er jo 12 som @Onkel Arnold pleide å si Vi ble enige om å møtes på et offentlig sted, det var tryggest mente hun. Oslo S klokka 12 ble vi enige om. Jeg var svært spent og dukket opp på Oslo S allerde 69 minutter før vår avtale, dette skulle jeg væffal (vaffel?) ikke gå glipp av Jeg ventet og ventet men hun dukket aldri opp, jeg ringte henne og lurte på hvor hun ble av. Jeg vet ikke hvor Oslo S er sa hun, ææær så vanskelig å finne frem. Kan du ikke heller møte meg på glasmagasinet, det tror jeg at jeg vet hvor er , der har jeg vært med moren min en gang, for å kjøpe en vase til @Tante Betty. Jeg tuslet opp til glasmagasinet, men der var det ingen @Ane Rikke. Hun sendte meg en sms : jeg har glemt veien dit, det var jo i 2008 jeg var der med min mor. Er så lenge siden La oss møtes på næsjen sa jeg, Ok sa hun. Jeg løp opp til Nathionalteateret. Hun var ikke der heller. Men jeg fikk en snap, der hun sto foran et stort gult hus. Jeg syklet opp til slottet, der fikk jeg se en dame som virret omkring, jeg løp bort og ga henne en klem, men det viste seg at det bare var en forvirret turist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 6. april #66 Del Skrevet 6. april (endret) Kapittel 12 del 2 Jeg tuslet slukøret hjemover, da tikket det inn en melding fra @Ane Rikke på messenger, jeg hat dratt hjem for å steke vafler, du er vaffelhjertelig velkommen . Hva er adressen spurte jeg. Men der visste hun ikke. Så jeg måtte ringe på hos naboen å spørre hvor hun bodde. Men omsider kom jeg da frem. Hun satt på en krakk ved TV glaset å så på Ronja Røverdatter. Hun rikket seg ikke da jeg kom inn i rommet. Skarru ha vaffel får du ta med sjæl. Jeg gikk på kjøkkenet og ordnet meg, så jeg gikk jeg ut i stua med en vaffel i den ene hånda og en pølse i den andre. Stemningen var ganske chili. Endret 6. april av Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 7. april #67 Del Skrevet 7. april Lurven skrev (21 timer siden): Kapittel 12 del 2 Jeg tuslet slukøret hjemover, da tikket det inn en melding fra @Ane Rikke på messenger, jeg hat dratt hjem for å steke vafler, du er vaffelhjertelig velkommen . Hva er adressen spurte jeg. Men der visste hun ikke. Så jeg måtte ringe på hos naboen å spørre hvor hun bodde. Men omsider kom jeg da frem. Hun satt på en krakk ved TV glaset å så på Ronja Røverdatter. Hun rikket seg ikke da jeg kom inn i rommet. Skarru ha vaffel får du ta med sjæl. Jeg gikk på kjøkkenet og ordnet meg, så jeg gikk jeg ut i stua med en vaffel i den ene hånda og en pølse i den andre. Stemningen var ganske chili. 😂😂 Og jeg som alltid skryter på meg å være så gjestfri! Beklager, sto nok opp på feil ben den dagen… Bra du har næringsvett, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 26. april #68 Del Skrevet 26. april Kapittel 13 Jeg tok en telefon til @Sola de og spurte om jeg kunne komme en tur. Så lenge du holder deg unna Venus og Uranus går det bra sa hun. Du kan komme i mars sa hun, jeg merkur det av i kalenderen Jeg synes hun snakket litt rart, men tenkte nok at det var dialekten hennes, der jeg kommer fra har vi andre ord for tingene hun snakker om. Men så var dagen endelig kommet, hun tok i mot meg, blid som ei sol, og jeg kjente varmen hennes straks jeg kom inn i huset. Hun lagde litt solbærsaft til meg og ba meg sette meg i sofaen, mens hun satte på en maskin klær. Jeg la merke til et svakt grønnskjær i de hvite sofaputene. Noen har vært uheldige under en sesjon med klesvask tenkte jeg, men jeg sa ikkeno Da maskinen var ferdig dro vi krakken bortåt glaset og hengte opp klær der gardinene pleide å henge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. april #69 Del Skrevet 26. april DET er som å se vår alles kjære Sola. Hennes dialækt er meget vakkeRRRRRRR..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. april #70 Del Skrevet 26. april Lurven skrev (34 minutter siden): Kapittel 13 Jeg tok en telefon til @Sola de og spurte om jeg kunne komme en tur. Så lenge du holder deg unna Venus og Uranus går det bra sa hun. Du kan komme i mars sa hun, jeg merkur det av i kalenderen Jeg synes hun snakket litt rart, men tenkte nok at det var dialekten hennes, der jeg kommer fra har vi andre ord for tingene hun snakker om. Men så var dagen endelig kommet, hun tok i mot meg, blid som ei sol, og jeg kjente varmen hennes straks jeg kom inn i huset. Hun lagde litt solbærsaft til meg og ba meg sette meg i sofaen, mens hun satte på en maskin klær. Jeg la merke til et svakt grønnskjær i de hvite sofaputene. Noen har vært uheldige under en sesjon med klesvask tenkte jeg, men jeg sa ikkeno Da maskinen var ferdig dro vi krakken bortåt glaset og hengte opp klær der gardinene pleide å henge Hahaha Nå begynte jeg å nynne på julesangen Hoppetaujenta skrev (25 minutter siden): DET er som å se vår alles kjære Sola. Hennes dialækt er meget vakkeRRRRRRR..... Skarrer Sola? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. april #71 Del Skrevet 26. april Sola de skrev (5 minutter siden): Skarrer Sola? Nei, det er det noen andre som gjør. Rumlen og C&C og sikkert mange andre på forumet. Du snakker inni-landet-dialekt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. april #72 Del Skrevet 26. april Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei, det er det noen andre som gjør. Rumlen og C&C og sikkert mange andre på forumet. Du snakker inni-landet-dialekt. Jeg snakker slikt dem gjør østenfor solen og vestenfor månen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. april #73 Del Skrevet 26. april Sola de skrev (4 minutter siden): Jeg snakker slikt dem gjør østenfor solen og vestenfor månen JA! Det var akkurat det æ skull till tu sei! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 31. mai #74 Del Skrevet 31. mai Kapittel 14 Endelig var turen kommet til @No1*No1 Hun likte å være først, men denne gangen måtte hun altså finne seg i å komme i 14. Rekke. Da jeg dukket opp utenfor huset hennes fikk jeg se noen som sto utenfor, ynnskyll sa jeg er de @No1*No1, nei jeg er bare noen sa dette kvinnemennesket, @No1*No1 er inne å lager vafler. Jeg gikk inn, og ble møtt med en grimase, som du ser ut ser sa hun, håper du er snill hverfall. Hold deg unna krakken bort ved glaset, vil ikke at folk skal se hva jeg har i hus. Hun likte å snakke rett fra bukspyttkjertelen denne damen. Men jeg fikk vaffel da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 6. desember #75 Del Skrevet 6. desember I neste episode skal jeg til @Fighter83 Men ikke si noe til henne, for det skal være spontant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. desember #76 Del Skrevet 7. desember Lur Venn skrev (7 timer siden): I neste episode skal jeg til @Fighter83 Men ikke si noe til henne, for det skal være spontant 😶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå