Gå til innhold

En guide til kvinner


Lurven

Anbefalte innlegg

I en nær fremtid kommer boka

@Lurvens guide til kvinner

Først forord

I denne boken blir vi kjent med hva som skjer,  eller aller mest ikke skjer i forfatterens hode.

Det blir mye dårlig humor og dårlig språk. 

Boken er en blanding mellom fakta og fiksjon  og Noen vil nok kjenne seg igjen, mens andre vil synes boka er en totalt idiotisk 

Antagelig vil Man verken lære noe eller bli underholdt

Tvi tvi og vel bekomme.

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurven skrev (19 timer siden):

I en nær fremtid kommer boka

@Lurvens guide til kvinner

Først forord

I denne boken blir vi kjent med hva som skjer,  eller aller mest ikke skjer i forfatterens hode.

Det blir mye dårlig humor og dårlig språk. 

Boken er en blanding mellom fakta og fiksjon  og Noen vil nok kjenne seg igjen, mens andre vil synes boka er en totalt idiotisk 

Antagelig vil Man verken lære noe eller bli underholdt

Tvi tvi og vel bekomme.

Føler meg sikker på at den vil treffe meg men at jeg må hjemme den under madrassen😂

Si fra om du vil ha bistand med forord, sånn takke-side eller noe🤣

Endret av Frøkenfryden
Jeg blander hjemme og gjemme nå liksom😮
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 timer siden):

31%?

Du kan velge om du vil ha 69% rabatt,  eller om du vil betale 69 kr

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kapittel 1

Historien starter hjemme hos @Ford3000

Historier starter ofte hjemme i husværet der hun bor med mann og mus, ofte lusker det både bevere og annet utøy utenfor husets fire trevegger.

Akkurat denne dagen hun vært ute i skogen å hugget juletre, desverre fantes det ingen grantrær der hun bodde , det var så høyt oppe at det var over grantregrensen

Jadda jatta. Bjørk får nu duge, hun pjattet høyt med seg selv...

Men kor blir det av han Arnold,  han sku vorre heim fra kolonialen med julepynten nu.

Arnold var mannen hennes,  hun husker godt den dagen hun forførte han på bøttekottet på samfunnshuset i ytre Køllefjord,  ni år tidligere.

Den gangen eide hun ikke nåla i høystakken og bodde i en gammel traktor, det var så kaldt at hun bare kunne sove med en hjernehalvdel om gangen,.

Heldigvis var den tiden forbi, hun dro krakken bortåt glaset og tittet lengselsfullt ut vinduet, hun gledet seg til Arnold kom attende slik at hun atter kunne trykke han tett mot sin barm..

 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (19 minutter siden):

Kapittel 1

Historien starter hjemme hos @Ford3000

Historier starter ofte hjemme i husværet der hun bor med mann og mus, ofte lusker det både bevere og annet utøy utenfor husets fire trevegger.

Akkurat denne dagen hun vært ute i skogen å hugget juletre, desverre fantes det ingen grantrær der hun bodde , det var så høyt oppe at det var over grantregrensen

Jadda jatta. Bjørk får nu duge, hun pjattet høyt med seg selv...

Men kor blir det av han Arnold,  han sku vorre heim fra kolonialen med julepynten nu.

Arnold var mannen hennes,  hun husker godt den dagen hun forførte han på bøttekottet på samfunnshuset i ytre Køllefjord,  ni år tidligere.

Den gangen eide hun ikke nåla i høystakken og bodde i en gammel traktor, det var så kaldt at hun bare kunne sove med en hjernehalvdel om gangen,.

Heldigvis var den tiden forbi, hun dro krakken bortåt glaset og tittet lengselsfullt ut vinduet, hun gledet seg til Arnold kom attende slik at hun atter kunne trykke han tett mot sin barm..

 

Alltid en god jul med julepynta bjørk, stive nipler og mannen trykket mot mitt bryst 🎄

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kapittel 2

Vi fortsetter hjemme hos @Frøkenfryden, et helt annet sted i landet , hun er så glad hver julekveld,ikke fordi Jesus ble født, men fordi hun har fri fra jobb og kan legge beina på bordet og slippe å forholde seg til inntrykk. Men  hun er nå ganske kåt på førjulstiden også, leiligheten var ferdigpynta allerde 12 oktober 

Faktisk er det slik at noe av pynten har hengt der siden i fjor , hun orka aldri å ta den ned.

Men vinteren er egentlig en ganske fæl tid for denne frøkna, hun tåler ikke snø, hun kan til nød slepe seg ut på balkongen, men det er så stusselig når spinkeldoggen har gått i dvale.

Mang en gang har hun vurdert å gå i dvale selv , fra oktober til april.

Men hun har slått det fra seg, det er så mange som er avhengig av henne, både pasienter og de ansatte på vinmonopolet. 

Hu dro krakken bort åt glaset, myste mot snøen utenfor og drømte om lokal oppvarming...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (På 20.12.2023 den 7.26):

Føler meg sikker på at den vil treffe meg men at jeg må hjemme den under madrassen😂

Si fra om du vil ha bistand med forord, sånn takke-side eller noe🤣

Jeg trodde du bodde under madrassen

Takke side vil jeg ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (29 minutter siden):

Kapittel 2

Vi fortsetter hjemme hos @Frøkenfryden, et helt annet sted i landet , hun er så glad hver julekveld,ikke fordi Jesus ble født, men fordi hun har fri fra jobb og kan legge beina på bordet og slippe å forholde seg til inntrykk. Men  hun er nå ganske kåt på førjulstiden også, leiligheten var ferdigpynta allerde 12 oktober 

Faktisk er det slik at noe av pynten har hengt der siden i fjor , hun orka aldri å ta den ned.

Men vinteren er egentlig en ganske fæl tid for denne frøkna, hun tåler ikke snø, hun kan til nød slepe seg ut på balkongen, men det er så stusselig når spinkeldoggen har gått i dvale.

Mang en gang har hun vurdert å gå i dvale selv , fra oktober til april.

Men hun har slått det fra seg, det er så mange som er avhengig av henne, både pasienter og de ansatte på vinmonopolet. 

Hu dro krakken bort åt glaset, myste mot snøen utenfor og drømte om lokal oppvarming...

Hahaaa det var overraskende moro!!🥳🥳🥳 Husker godt du☺️ Fryden all summed up🙆🏼‍♀️

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kapittel 3

Vi beveger oss til et annet sted i Tigerstaden, har hørt onde tunger kalle den tiggerstaden, men det legger vi til side.

Hun løp opp trappene i betongblokka der hun bodde , hun kjente at hun hadde puls, det tok hun som et godt tegn, hun så usedvanlig fresh ut til tross for at det var Sibirkaldt ute og hun kunne kalle seg middelaldrende .

I det hun ankom 6 etage hadde pulsen nærmet seg max og hjerterytmen var noe i ulage.

Hun sparket av seg skoene , men kåpa beholdt hun på. 

I skapet på kjøkkenet skrek Godteposen i skapet @Boetica , boooeetica, spiiis mææææi.

Hun fortet seg inn på kjøkkenet,  løp i sikksakk mellom oppvask og gamle brødskalker, hun grep posen med høyre hånd,  kjærlig men likevel bestemt .

Aaaah! Sukket hun og dro krakken bortåt glaset, hun kikket ned på asfaltjungelen der nedenfor med munnen full av colasmokker...

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (15 timer siden):

Kapittel 3

Vi beveger oss til et annet sted i Tigerstaden, har hørt onde tunger kalle den tiggerstaden, men det legger vi til side.

Hun løp opp trappene i betongblokka der hun bodde , hun kjente at hun hadde puls, det tok hun som et godt tegn, hun så usedvanlig fresh ut til tross for at det var Sibirkaldt ute og hun kunne kalle seg middelaldrende .

I det hun ankom 6 etage hadde pulsen nærmet seg max og hjerterytmen var noe i ulage.

Hun sparket av seg skoene , men kåpa beholdt hun på. 

I skapet på kjøkkenet skrek Godteposen i skapet @Boetica , boooeetica, spiiis mææææi.

Hun fortet seg inn på kjøkkenet,  løp i sikksakk mellom oppvask og gamle brødskalker, hun grep posen med høyre hånd,  kjærlig men likevel bestemt .

Aaaah! Sukket hun og dro krakken bortåt glaset, hun kikket ned på asfaltjungelen der nedenfor med munnen full av colasmokker...

He he 😊 colasmokker er godt. Men jeg har ikke skittent kjøkken 👈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (2 timer siden):

He he 😊 colasmokker er godt. Men jeg har ikke skittent kjøkken 👈

Akkurat denne dagen var kjøkkenet ditt skittent for datteren din hadde hatt fest der i går

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurven skrev (På 22.12.2023 den 11.28):

Akkurat denne dagen var kjøkkenet ditt skittent for datteren din hadde hatt fest der i går

Ja greit hvis det var lille vennen 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kapittel 4

Denne gangen er jeg på besøk hos @Polly Ester 

Allerede før jeg har hengt fra meg kåpen og nattkjolen hører jeg rare lyder oppe fra stua.

"Jæ ska skjæra hue av deg,"  "jævel" 

"Piuuu " "piuuu" æææææ

Jeg fortet meg, nå tar Hu vel livet av gubben sin tenkte jeg.

Men da jeg kommer inn i stua seg jeg henne sitte der i stua, henslengt i en sakkosekk laget av polyester og laminat

I veggen ved siden av TVen er det et hull i håndkontroll størrelse.

Skarru ha kaffe får du hente sjæl, jæ hakke ti' 

Jeg spiller Final red dead fantasy .

Og ikke prat med meg når jeg spiller.

Jeg sukket og dro krakken bortåt glaset....

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (21 minutter siden):

Kapittel 4

Denne gangen er jeg på besøk hos @Polly Ester 

Allerede før jeg har hengt fra meg kåpen og nattkjolen hører jeg rare lyder oppe fra stua.

"Jæ ska skjæra hue av deg,"  "jævel" 

"Piuuu " "piuuu" æææææ

Jeg fortet meg, nå tar Hu vel livet av gubben sin tenkte jeg.

Men da jeg kommer inn i stua seg jeg henne sitte der i stua, henslengt i en sakkosekk laget av polyester og laminat

I veggen ved siden av TVen er det et hull i håndkontroll størrelse.

Skarru ha kaffe får du hente sjæl, jæ hakke ti' 

Jeg spiller Final red dead fantasy .

Og ikke prat med meg når jeg spiller.

Jeg sukket og dro krakken bortåt glaset....

🤣

 

Næmen kjære vene, det var da fælt så dårlig vertinne denne dama var da... lol

Godt gjort å spille videre med svært høl i tv'n btw. 

 

ps. jeg tok livet av gubben. og gamla. nå ligger de og drar.n. 
sammen med en hel masse med ball'er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polly Ester skrev (1 time siden):

🤣

 

Næmen kjære vene, det var da fælt så dårlig vertinne denne dama var da... lol

Godt gjort å spille videre med svært høl i tv'n btw. 

 

ps. jeg tok livet av gubben. og gamla. nå ligger de og drar.n. 
sammen med en hel masse med ball'er. 

Viktig å ta de ved rota😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...