Gå til innhold

Hvor ofte spiser du sjokolade/junk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja som overskriften sier: 

Hvor ofte spiser du sjokolade og junk? Og er du normalvektig? Er du mye fysisk aktivit ellers? 

Anonymkode: cbf51...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annen hver dag kanskje dette året. Passer likevel på at Kaloriregnskapet går opp, så vekten øker ikke.   Er normalvektig, Lite fysisk aktivitet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja som overskriften sier: 

Hvor ofte spiser du sjokolade og junk? Og er du normalvektig? Er du mye fysisk aktivit ellers? 

Anonymkode: cbf51...876

Junkfood spiser jeg sporadisk. Men gjennomsnittlig 1 gang pr mnd. Sjokolade spiser jeg 1-2 gang i uka ca. Er normalvektig, trener lett styrke 1-2 gang i uka. Ikke superaktiv nei.

Anonymkode: a3ef4...d0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig sjeldent. Spiste en gatekjøkken-burger i sommer, og har spist potetgull 2 ganger siste halvår. Ikke sjokolade. Er normalvektig, ikke veldig aktiv. 

Anonymkode: b8a4a...8e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser litt sjokolade hver dag. Er godt trent og normalvektig

Anonymkode: 0ea12...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er normalvektig og lite trent akkurat nå. Spiser sjokolade omtrent hver dag men i små mengder. Junk spiser jeg jeg aldri. 

Anonymkode: d47c6...b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På lørdager liker jeg å spise litt godteri eller potetgull mens jeg ser på en film eller dokumentar. Spiser ikke junk food.

Anonymkode: 2bdbe...8e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser sjokolade og snacks hver dag, altfor mye, men kutter ned på middagsmat og frokost. Jeg er normalvektig. Og nei, det er ikke sunt, skulle helst sluttet med det. 

Anonymkode: 46904...447

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser lite klassisk snacks, om en da tenker på chips og sånn. Jeg spiser aldri ute, og kjøper heller ikke takeaway.-mat (skjer en ytterst sjelden gang en kaffe). Ingen Grandiosa, eller sånt heller. 
 

Jeg spiser litt sjokolade hver dag da, og gjerne noen biter med smågodt eller surt sukker. Jeg er normalvektig, på den nedre siden også. Normalt er jeg veldig aktiv, men har ikke vært i form den siste måneden eller noe. Jeg går nedover i vekt, og tipper jeg hadde gått ned enda mer om jeg ikke spiste litt søtt for å kompensere 🤣🙈 Er likevel ikke mengdene, men si en bit sjokolade til ettermiddagskaffen, og litt til kvelden. Sitter ikke med en stor skål med smågodt eller en hel sjokoladeplate. Jeg kommer også til å fortsette med det fordi jeg liker kosen, og spiser bra ellers. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser ikke junkfood, men sjokolade spiser jeg litt av hver dag. Er veldig glad i mørk sjokolade. 

Er normalvektig. Kanskje litt i tynneste laget. 

Anonymkode: 48b0f...020

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser sjokolade hver dag, men løper flere mil i uken. Har nøyaktig kontroll på hvor mange kalorier og proteiner jeg har i meg, så går ikke opp eller ned i vekt 🙂

Anonymkode: d6b1d...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er normalvektig på den slanke siden og spiser no dritt hver dag men jeg passer det totale inntaket vs aktivitet :P en knekk mørk sjokolade til kaffien for eksempel, eller et drops her og der, kake om jeg er på kafe og får lyst på ett stykke osv.. noen ganger er det takeaway til middag eller om mannen fikser maten en burger eller pizza fra pb eller noe.. jeg er bevisst men ikke fanatisk på matinntaket og drikke, for eksempel drikker jeg ekstremt sjelden sukkerdrikker men jeg drikker etpar kopper svart kaffi osv.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Junkfood spiser jeg så og si aldri, en gang i året eller to. 
Sjokolade/snacks blir oftest fredag eller lørdag kveld. Men jeg er ikke en storspiser, jeg kan spise 3 biter smågodt og et par ruter sjokolade foreks og være ferdig. Begrenser seg helt selv. 
Trener ordentlig 3-4 ganger i uken, og generelt mye i aktivitet, fysisk jobb foreks. Er slank, heller på den tynne siden.

Anonymkode: 7db62...4f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Normalvektig, prøver å trene 3-4 dager i uken men blir mindre i travle perioder. 
Spiser ofte ganske dritt i helgene, gjerne 2-3 dager i strekk. Svak for sjokolade og sukker. Men prøver å spise så sunt som mulig man-fre. Vil si jeg spiser kanskje 80% sunn mat og 20% usunn mat. 

Anonymkode: 88bab...dfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser "lørdagsgodt" hver lørdag, og dessert de fleste søndager. Spiser taco om lørdagen også, men lager sunn taco, er ikke akkurat så mye "Junk" i karbonadedeig med fullkorn-lefse, drømmeltt, og masse masse grønnsaker. 

Jeg trener en god del, og er normalvektig. 

Anonymkode: dc1f9...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små mengder søtt ukentlig. Et par biter konfekt her og der, et lite kakestykke om noen har bakt. Overspiser aldri på godteri. Det byr meg imot, er kvalmende å tenke på. Men litt blir det noen ganger i uken. 

Junk er relativt. Av og til kjøper jeg ultraprosessert ferdigmat type lefser, eller ferdigsmurte sandwicher. Spiser lite takeaway, men når andre bestiller pizza og da tar jeg 2-3 stykker. Prøver ellers å lage maten selv, men ikke alltid jeg har tid. 

Normalvektig. Trener 3-4 ganger i uken. Hovedsakelig cardio (løper i gjennomsnitt 30 km i uken)

Anonymkode: 51dce...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er akkurat normalvektig. Har vanligvis BMI på 19-20, men gikk masse opp i vekt pga alkoholmisbruk. Nå er jeg edru igjen og har begynt å gå ned i vekt. 

Jeg spiser junk/noe godt ca en gang i uken. Hender seg at det blir mer. Dette gjorde jeg da jeg var tynn også. 

Sliter litt med nattspising noen ganger i uken. Det bremser vektnedgangen. Så må klare å finne viljestyrke der jeg går til kjøleskapet i halvsøvne. 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker søtsaker og spiser mye, hver dag i perioder. Er mer glad i søtsaker enn i ordentlig mat ... er slank med bmi på 19,5, men bør nok prioritere mat. Får se om det skal være et nyttårsforsett 🤔

Anonymkode: 0eb7d...924

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...