Gå til innhold

Har slanke og tynne damer mager mus?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Altså, kjennes det annerledes å ha sex med ei tynn dame enn ei med mer fett rundt lår, mus osv?

For ei tid tilbake, på grunn av ei alvorlig krise, mistet jeg 10 kilo og ble veldig slank. Hadde ikke mer enn jeg trengte på kroppen. Heller ikke mye muskler. Nå har jeg lagt på meg dette og mer til, og mannen kunne endelig si at sexen (penetreringen) kjentes mye bedre nå. Mer polstring på strategiske områder rundt kjønnsorganet gjør det deiligere, så vidt jeg skjønte da.

ANTE ikke at dette var en greie?? Har dere menn noen tanker rundt dette? Selv merket jeg ingen forskjell, og trives med å ikke ha mer på kroppen enn jeg trenger. Inkludert musa.

Anonymkode: b6f1e...87c

Jeg prøver å tenke ut fra hvordan jeg selv ville opplevd at partner gikk så mye ned i vekt på grunn av ei alvorlig krise. Ettersom sex er mer enn det mekaniske, ville det helt sikkert påvirket meg negativt. Og jeg kan ikke forestille meg at hun ville vært upåvirket og klart å være den samme under akten. Det ville lagt en demper på opplevelsen. 

Når så krisen er over og ting normaliserer seg, selv med noen ekstra kg i tillegg, ville jeg følt en enorm lettelse og klart å gi meg mer hen til henne og elskoven. Klart det ville føltes bedre! Men jeg tror polstring ville hatt minimalt med saken å gjøre.

• Liker 1
Skrevet
Cor Cubiculum skrev (45 minutter siden):

Jeg prøver å tenke ut fra hvordan jeg selv ville opplevd at partner gikk så mye ned i vekt på grunn av ei alvorlig krise. Ettersom sex er mer enn det mekaniske, ville det helt sikkert påvirket meg negativt. Og jeg kan ikke forestille meg at hun ville vært upåvirket og klart å være den samme under akten. Det ville lagt en demper på opplevelsen. 

Når så krisen er over og ting normaliserer seg, selv med noen ekstra kg i tillegg, ville jeg følt en enorm lettelse og klart å gi meg mer hen til henne og elskoven. Klart det ville føltes bedre! Men jeg tror polstring ville hatt minimalt med saken å gjøre.

Klokt perspektiv. God du er. Takk!

Anonymkode: b6f1e...87c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...