Gå til innhold

hvordan skal en forlover kle seg...?


Mel-anie

Anbefalte innlegg

skal være forlover for søsteren min, og hun ser helst at jeg skal gå i joggedress.....for ikke å være flottere enn henne..... :-?

satt på spissen, men hun er redd for konkurranse.

hun er jo bruden, så det er jo klart at det er hun som blir hovedpersonen.

men er litt usikker på hvilken kjole jeg skal bruke, for det blir soleklart ikke joggedress...... :wink:

hilsen maja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Du må jo få vite hva slags kjole hun skal ha på seg (fasong og farge).

Deretter er det vel fritt frem bare det ikke ligner bruden sin kjole. Man skal jo ikke overgå bruden, men hvem kan vel det i et bryllup?

Kjolen din bør vel heller ikke være for "utfordrende".

Lykke til begge to. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Min forlover valgte bunaden som bare er helt nydelig. Hun kunne forøvrig ha gått i hvilken som helst kjole hun ville. Uansett så kan ikke noenandre ta vekk glansen fra bruden på en slik dag.

Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er enig med de andre her. Uansett hva du har på deg, vil du aldri kunne bli flottere enn bruden på en sånn dag. Bunad er jo et greit alternativ dersom du har det. Ellers synes jeg det er pent når forloverne har enkle, lange kjoler uten for mye stæsj. Det ser som regel veldig elegant ut..kanskje med et pent sjal i tillegg. Ville unngått hvitt (naturlig nok...), sort (når man er forlover), og knekort rødt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må da få lov til å pynte deg! :D

Så lenge du holder deg unna hvitt, og ikke kler deg for oppsiktsvekkende bør da vel det meste være akseptabelt! Bunad som nevnt før her, en fin kjole e.l.

Ville ikke lagt så mye i den joggedresserklæringa! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at lang enkel kjole som ikke er hvit eller sort er det beste.

Var i bryllup i fjor sommer der brudens forlover stilte i kort sort kjole med store blomster - og en utringing av en annen verden. Det synes jeg var både vulgært og dårlig gjort mot den flotte bruden!

Nitha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

... og ikke gjør sånn som en forlover jeg så: hun hadde lakserosa kjole og sort undertøy. Undertøyet syntes gjennom kjolen, til og med på bildene!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og ikke gjør sånn som en forlover jeg så: hun hadde lakserosa kjole og sort undertøy. Undertøyet syntes gjennom kjolen, til og med på bildene!!!!

hørtes flott ut ja......grøss :o

Min forlover skal ha en enkel fotsid kjole i kongeblått. Den har ikke ermer, men brede stropper og en lenke som holder den sammen oppe bak.....ikke så god forklaring, men.....Hun er veldig fornøyd med kjolen selv om det var jeg som bestemte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vet hvordan farger det skal være i brudebuketten, kan det være en ide å matche den - hvis den ikke skal være hvit da.

Blir liksom litt mer helhet, hvis brud og forlover er samstemte i fargene. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i et bryllup engang der forloveren hadde på lang knallrød kjole med utringning nedenfor brystene( hehe imellom dem altså :D ) DET var så vulgært at æsj. MANGE kommenterte da forloveren og glemte nesten å se på brudeparet. DA blir det for galt. Ta på deg noe eekelt , vakkert, diskre!!

Det er alltid bankers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kle deg pent, styr unna sort og hvitt (skjønte ikke helt kommentaren om rødt...?). Lange kjoler egner seg jo best i bryllup hvor man har en viktig rolle. Du klarer nok aldri å slå bruden ned i støvlene uansett! Hvis du VIRKELIG tviler på hva søsteren din ønsker, hør med henne da, hvis du har et par alternativ, hvilken hun foretrekker. Jeg legger meg ikke opp i hva min forlover skal ha på seg, regner med at hun har vett nok til ikke å se ut som en hore!!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...