Gå til innhold

Jeg dater 2 menn

Fremhevede innlegg

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Bare tull det du sier. I dagens dating med mye useriøst er det helt vanlig strategi for å finne den du passer best med. Jeg har gjort det samme og såklart føles det ikke kjempebra i perioden du må multitaske. Men med tiden vil du luke ut han som ikke er rett for deg. Er så mye tullebukker der ute.

Anonymkode: f6069...2e1

'Jeg gjør noe gale men alle andre er verre logikken'. Hvis det er mye useriøst med dating-verden, så er ikke det en unnskyldning for å være med på trenden. Nysgjerrig på om den du endte opp med er bevisst på at du holdt på med andre i starten, og hvor langt du gikk med dem?
Helt greit å være useriøs i starten om alle parter er bevisst på det, men hvis noen sier de "dater" til meg så tenker jeg ikke automatisk at de puler andre på siden. Hadde droppet ut av ett forhold på sekundet uansett lengde om jeg fant ut senere at jeg bare var ett nummer på listen og ble veid opp mellom flere forskjellige. TS kan jo for eksempel fortelle mann nr2 at hun ikke vil ha sex med ham fordi hun ligger med en annen, og at hun er for god og moralsk for det. Men at hun gjerne vil diskutere fremtid sammen.

Anonymkode: 30a89...b63

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Bare tull det du sier. I dagens dating med mye useriøst er det helt vanlig strategi for å finne den du passer best med. Jeg har gjort det samme og såklart føles det ikke kjempebra i perioden du må multitaske. Men med tiden vil du luke ut han som ikke er rett for deg. Er så mye tullebukker der ute.

Ta nr 1, er utrolig viktig med barn i samme alder når man skal spleise mine og dine.

Og impulsivitetens tid er forbi når man har barn, det er lov å drømme men med unger har man ikke den muligheten til å bare færra til Mexico uten planlegging. Så jeg har ikke troa på nr 2 og at han faktisk ser din livssituasjon og ønsker å leve det livet du faktisk lever. 

Anonymkode: f6069...2e1

Ufattelig barnslig tankegang og tro at løsningen på problemet er å være et problem selv, og bli en useriøs tullebukk

• Liker 2
Skrevet
Hmmm1 skrev (På 19.12.2023 den 3.55):

Hei, vet begge at du dater andre enn de?

Begge vet at jeg dater

Anonymkode: 2e145...a15

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.12.2023 den 11.19):

Du har ligget med begge, dette er kjørt. Uansett hvem du velger, starter forholdet i realiteten med en form for utroskap - selv om dere ikke "var eksklusive". For min del i allefall. Du har ødelagt noe som kunne blitt veldig fint. Det kan bli fint nå også, men ikke så fint som det hadde blitt uten dobbeldating og sex med flere i samme dating-forløp. Forholdet vil for alltid være farget av dette. 

Generaltabbe.

Anonymkode: 0ea07...e84

Begge vet at jeg har datet andre og har sex, di har også hatt sex, for meg er sex viktig. Er han dårlig i senga så er løpet kjørt. Men har i løpet av det siste året bare hatt sex 1 gang med hver, møtte nr 1 og 2 på forskjellig gidspunkt, men har gitt beskjed at jeg ikke er klar for å være eklusiv

Skrevet

Å fytti. Du må vente med å date seriøst til du er klar til å bli eksklusiv, virker utrolig umoden og usexy.

Anonymkode: 21764...6ed

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Men har i løpet av det siste året bare hatt sex 1 gang med hver,

Så rent statistisk har du ikke hatt sex med noen av dem 😅

Hvor mye har dere ellers møttes? 

Anonymkode: 7b250...423

Skrevet
On 12/22/2023 at 3:27 AM, AnonymBruker said:

Begge vet at jeg dater

Hva er definisjonen på "dater"?

Anonymkode: fdd85...ade

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...