Gå til innhold

Jeg dater 2 menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dater 2 menn, liker de begge la oss kalle di nr 1 og 2. jeg har sagt ifra at jeg dater selv om ingen av de jeg dater møter andre. Som jeg vet.

jeg liker begge. Nr 1 er mest lik meg, trives best hjemme, har barn i samme alder som mine barn, har mye samme verdier som meg. Sex er fantastisk, han tar kontakt ofte, men er ikke den som presser seg på.

nr 2 er morsom, alltid ute på noe sosialt, har barn i alder midt mellom mine barn, han har avlastning så ønsker ofte å dra meg med på ferier og turer jeg må takke nei til for jeg har ikke barnevakt, sex er bra, selv om jeg ikke har hatt sex med han siden jeg hadde sex med nr 1. klarer ikke å ha sex med to jeg har følelser for.

føler jeg må velge nå, men usikker. Liker begge men på forskjellig måte, liker det trygge men liker også det å kunne dra spontan bort med noen jeg tries med

Anonymkode: 2e145...a15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og en veninne snakket mye om at vi burde skjønt hvordan han var på et tidligere tidspunkt.. men da er man ofte blendet med følelser. Luk ut han som du har røde flagg på.. det er ofte ting som gjentar seg etterhvert og kommer til å skape problemer for deg

Anonymkode: d20d0...d0c

Skrevet

Kortversjonen og intuisjonen min sier velg nr 1. Man får som regel ikke "alt" i en og samme fyr. Du skriver mer positivt om nr 1 men du må jo følge din egen intuisjon. 

Anonymkode: 00d3b...207

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Kortversjonen og intuisjonen min sier velg nr 1. Man får som regel ikke "alt" i en og samme fyr. Du skriver mer positivt om nr 1 men du må jo følge din egen intuisjon. 

Godt poengtert. Nei, det er da veldig typisk at noen forventer få "alt" også, når ingen er perfekte. Det er nå engang slik virkeligheten er: Kvinner har flere å velge mellom.

Anonymkode: ab982...e1c

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

sex er bra, selv om jeg ikke har hatt sex med han siden jeg hadde sex med nr 1. klarer ikke å ha sex med to jeg har følelser for.

Kan du utdype dette litt nærmere? Hvordan kan du si sexen er bra om du ikke har hatt sex med ham?!

Du bør ha hatt sex med begge før du tar et valg. God kjemi i senga er jo ganske viktig.

Anonymkode: 35255...f91

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kan du utdype dette litt nærmere? Hvordan kan du si sexen er bra om du ikke har hatt sex med ham?!

Du bør ha hatt sex med begge før du tar et valg. God kjemi i senga er jo ganske viktig.

Anonymkode: 35255...f91

Det står ingen steder at hun har hatt sex med ham. Bare at sex er fantastisk.

Skrevet

Hei, vet begge at du dater andre enn de?

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det står ingen steder at hun har hatt sex med ham. Bare at sex er fantastisk.

Jeg gikk på limpinnen. Det står rett ut at hun har hatt sex med nr1, men ikke nr2

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Godt poengtert. Nei, det er da veldig typisk at noen forventer få "alt" også, når ingen er perfekte. Det er nå engang slik virkeligheten er: Kvinner har flere å velge mellom.

Det samme gjelder jo motsatt også. Menn får nok ikke "alt" i en og samme dame. Jeg tenker at menn generelt har lettere for å godta mer og ikke ha fokus på de evt. "dårlige" kvalitetene. Menn har ikke like lett for å overtenke som oss damer. Kanskje? Det er bare min oppfatning.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det samme gjelder jo motsatt også. Menn får nok ikke "alt" i en og samme dame. Jeg tenker at menn generelt har lettere for å godta mer og ikke ha fokus på de evt. "dårlige" kvalitetene. Menn har ikke like lett for å overtenke som oss damer. Kanskje? Det er bare min oppfatning.

Brannfakkel for meg. 

Kvinner er generelt mer krevende enn menn som parter. Menn finner deg i mye mer, er mer "easy going" . Kvinner er ofte kravstore sammenlignet med menn. 

Jeg tror de fleste kvinner ikke hadde orket/klart/ funnet seg i å være i et forhold der de ble behandlet slik mange menn blir behandlet

Anonymkode: 9b84d...1fa

• Liker 4
Skrevet

For det første, bra du er ærlig om å date andre, veldig mange er ikke det, kvinne eller mann 

Men fra egen erfaring, når jeg datet flere på en gang, det er umulig å gi like mye av seg selv, og bli like godt kjent med en man liker om man møter flere.

Velg en, og gi fokuset der, da er muligheten for å bygge noe bra mye større 😊

Anonymkode: 8a642...780

• Liker 1
Skrevet

Nummer en. Fantastisk sex og like verdier, ingenting kan konkurrere med det.

Anonymkode: 83751...de5

• Liker 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg gikk på limpinnen. Det står rett ut at hun har hatt sex med nr1, men ikke nr2

Hun har hatt sex med begge, men har kun sex med nr 1 etter de hadde sex.

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg dater 2 menn, liker de begge la oss kalle di nr 1 og 2. jeg har sagt ifra at jeg dater selv om ingen av de jeg dater møter andre. Som jeg vet.

jeg liker begge. Nr 1 er mest lik meg, trives best hjemme, har barn i samme alder som mine barn, har mye samme verdier som meg. Sex er fantastisk, han tar kontakt ofte, men er ikke den som presser seg på.

nr 2 er morsom, alltid ute på noe sosialt, har barn i alder midt mellom mine barn, han har avlastning så ønsker ofte å dra meg med på ferier og turer jeg må takke nei til for jeg har ikke barnevakt, sex er bra, selv om jeg ikke har hatt sex med han siden jeg hadde sex med nr 1. klarer ikke å ha sex med to jeg har følelser for.

føler jeg må velge nå, men usikker. Liker begge men på forskjellig måte, liker det trygge men liker også det å kunne dra spontan bort med noen jeg tries med

Anonymkode: 2e145...a15

Du har ligget med begge, dette er kjørt. Uansett hvem du velger, starter forholdet i realiteten med en form for utroskap - selv om dere ikke "var eksklusive". For min del i allefall. Du har ødelagt noe som kunne blitt veldig fint. Det kan bli fint nå også, men ikke så fint som det hadde blitt uten dobbeldating og sex med flere i samme dating-forløp. Forholdet vil for alltid være farget av dette. 

Generaltabbe.

Anonymkode: 0ea07...e84

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Du har ligget med begge, dette er kjørt. Uansett hvem du velger, starter forholdet i realiteten med en form for utroskap - selv om dere ikke "var eksklusive". For min del i allefall. Du har ødelagt noe som kunne blitt veldig fint. Det kan bli fint nå også, men ikke så fint som det hadde blitt uten dobbeldating og sex med flere i samme dating-forløp. Forholdet vil for alltid være farget av dette. 

Generaltabbe.

Enkelte mennesker gjør hva som helst for å føle seg verdsatt. Ts har skapt en situasjon der hun føler seg ettertraktet av to stykker samtidig, og det virker som hun tenker at hun da er dobbelt så attraktiv. Jeg tror både nr 1 og 2 bare bruker henne for sex.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Generaltabbe.

Tja. Eller hun har møtt to pragmatiske typer, som tenker at de ville gjort akkurat det samme selv? Egentlig burde hun ha hatt mer sex med begge, slik at hun kan frikoble det litt fra andre egenskaper hun ser etter. 

Anonymkode: 7b250...423

Skrevet

Med barn og familie hadde jeg lett gått for nr 1. Han virker med jordet og hjemmekjær. 

Anonymkode: f7215...2f5

• Liker 2
Skrevet
kiloijdh skrev (1 time siden):

Enkelte mennesker gjør hva som helst for å føle seg verdsatt. Ts har skapt en situasjon der hun føler seg ettertraktet av to stykker samtidig, og det virker som hun tenker at hun da er dobbelt så attraktiv. Jeg tror både nr 1 og 2 bare bruker henne for sex.

Bare tull det du sier. I dagens dating med mye useriøst er det helt vanlig strategi for å finne den du passer best med. Jeg har gjort det samme og såklart føles det ikke kjempebra i perioden du må multitaske. Men med tiden vil du luke ut han som ikke er rett for deg. Er så mye tullebukker der ute.

Ta nr 1, er utrolig viktig med barn i samme alder når man skal spleise mine og dine.

Og impulsivitetens tid er forbi når man har barn, det er lov å drømme men med unger har man ikke den muligheten til å bare færra til Mexico uten planlegging. Så jeg har ikke troa på nr 2 og at han faktisk ser din livssituasjon og ønsker å leve det livet du faktisk lever. 

Anonymkode: f6069...2e1

• Nyttig 1
Skrevet

hvis begge ble borte - hvem ville du savnet mest? 

• Liker 2
Skrevet

Nr. 1 - trygghet, like verdier, samme sted i livet og god sex. Ikke noe slår det.
Nr. 2 - øyeblikkets glede, men du vil kjenne deg presset av uroen hans, når du ikke kan matche den.

Pålitelig trumfer morsom. Gi nr 2 en pause, og si at du må finne ut av det med eneren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...