AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #1 Skrevet 18. desember 2023 Har noen erfaring med Frende Forsikring? Jeg skal bytte bank til Sparebanken Vest, og vurderer også å flytte forsikringene mine dit, dersom jeg får bedre vilkår enn jeg har nå. Sparebanken Vest selger Frende forsikring. Noen med erfaringer? Anonymkode: 7093e...10f
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #2 Skrevet 19. desember 2023 Jeg har brukt de i nesten 10 år. Har byttet selskap nylig, fordi jeg har byttet bank. Har hatt skadesaker på katt to ganger, mistet bagasje og refunderte flybilletter grunnet sykdom. Alt gikk veldig radig. Ikke mye styr å sende inn dokumentasjon og saksbehandling gikk raskt. Har også erfaring med Storebrand og Gjensidige og saksbehandlingen har tar lang tid der. Men det er en annen type forsikring. Anonymkode: 550eb...9f9
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #3 Skrevet 21. desember 2023 For oss er de best på pris, med gode vilkår. Kun hatt skade på en bil, men der var de veldig imøtekommende. Hat kun hørt om en misfornøyd kunde. 25 år gammelt hus, fikk avkorting på vannskade pga feil på sluk. Vanskelig å si, tror kanskje de hadde fått avkorting hos alle forsikringsselskap. Anonymkode: 2c35f...a6b
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #4 Skrevet 21. desember 2023 Veldig fornøyd. Jeg pleide å hoppe fra selskap til selskap hvert år, men nå har jeg vel vært hos frende i seks år og er veldig fornøyd. Har hatt to saker på Reiseforsikring, to saker på innbo/uhell og en bil. Alle sakene gikk radig uten noe problem og prisen hos frende er den beste jeg har kommet over. Anonymkode: 9f6dc...cd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå