AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #1 Skrevet 18. desember 2023 Hei, noen som vet hvor lang tid det tar fra sensoren har sendt inn sensuren til eksamenskontoret til resultatet er synlig i studentweb? Sensor har lagt ut sensorveiledning og sagt at hun har sendt inn karakterene, kan jeg forvente å få karakteren i dag? Anonymkode: 94ccb...eb2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #2 Skrevet 18. desember 2023 Akkurat nå er det vel juleferie? Så over nyttår en gang. Anonymkode: fdfce...442
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #3 Skrevet 18. desember 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Akkurat nå er det vel juleferie? Så over nyttår en gang. Anonymkode: fdfce...442 Hva snakker du om? Sensur skal komme maks 3 uker etter eksamen. Hva da juleferie? 😂😂🤣 Ts jeg tror ikke det tar så veldig lang tid. Hvis hun sendte inn i dag tenker jeg imorgen. Anonymkode: 6083a...783
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #4 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hva snakker du om? Sensur skal komme maks 3 uker etter eksamen. Hva da juleferie? 😂😂🤣 Ts jeg tror ikke det tar så veldig lang tid. Hvis hun sendte inn i dag tenker jeg imorgen. Anonymkode: 6083a...783 Hehe ja, karakteren kom nå 🎉 Anonymkode: 94ccb...eb2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #5 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Akkurat nå er det vel juleferie? Så over nyttår en gang. Anonymkode: fdfce...442 Hahaha, juleferien har på ingen måte begynt i høyere utdanning! Vi jobber i romjula også! Anonymkode: faec5...3cf 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #6 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Akkurat nå er det vel juleferie? Så over nyttår en gang. Anonymkode: fdfce...442 Definitivt ikke juleferie her på universitetet. Hadde en eksamen selv i dag fortsatt full fres i korridorene. Ts sannsynligvis dukker sensuren opp i studentweb relativt kjapt, max et døgn eller to etter. Anonymkode: 35f0f...c5a
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #7 Skrevet 18. desember 2023 Sensor legger inn karakterene når hen ønsker. De publiseres av studieadministrasjonen på et forhåndsbestemt tidspunkt som som regel er oppgitt på semestersidene. Anonymkode: d0eff...7d5
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #8 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Sensor legger inn karakterene når hen ønsker. De publiseres av studieadministrasjonen på et forhåndsbestemt tidspunkt som som regel er oppgitt på semestersidene. Anonymkode: d0eff...7d5 Hva er semestersidene? Venter selv på en sensur, som egentlig burde kommet idag, men hvertfall aller senest imorgen. Anonymkode: 7f1cd...b94
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #9 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er semestersidene? Venter selv på en sensur, som egentlig burde kommet idag, men hvertfall aller senest imorgen. Anonymkode: 7f1cd...b94 Så nå at imorgen er siste frist. Men lurer fortsatt på hva semestersidene er, om man kan se et eksakt tidspunkt der? Anonymkode: 7f1cd...b94
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #10 Skrevet 18. desember 2023 Sensor har en frist, og studentene får resultat dagen etterpå. Så om sensorfristen er 1.12, skal du ha karakteren 2.12. Aner ikke hva semestersider er, det er ikke et begrep vi bruker hos oss. Anonymkode: 5cdcf...877
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå