Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, noen som vet hvor lang tid det tar fra sensoren har sendt inn sensuren til eksamenskontoret til resultatet er synlig i studentweb? Sensor har lagt ut sensorveiledning og sagt at hun har sendt inn karakterene, kan jeg forvente å få karakteren i dag?

Anonymkode: 94ccb...eb2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat nå er det vel juleferie? Så over nyttår en gang.

Anonymkode: fdfce...442

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hva snakker du om? Sensur skal komme maks 3 uker etter eksamen. Hva da juleferie? 😂😂🤣

Ts jeg tror ikke det tar så veldig lang tid. Hvis hun sendte inn i dag tenker jeg imorgen. 

Anonymkode: 6083a...783

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hva snakker du om? Sensur skal komme maks 3 uker etter eksamen. Hva da juleferie? 😂😂🤣

Ts jeg tror ikke det tar så veldig lang tid. Hvis hun sendte inn i dag tenker jeg imorgen. 

Anonymkode: 6083a...783

Hehe ja, karakteren kom nå 🎉

Anonymkode: 94ccb...eb2

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hahaha, juleferien har på ingen måte begynt i høyere utdanning! Vi jobber i romjula også!

Anonymkode: faec5...3cf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Definitivt ikke juleferie her på universitetet. Hadde en eksamen selv i dag fortsatt full fres i korridorene. 

Ts sannsynligvis dukker sensuren opp i studentweb relativt kjapt, max et døgn eller to etter.

Anonymkode: 35f0f...c5a

Skrevet

Sensor legger inn karakterene når hen ønsker. De publiseres av studieadministrasjonen på et forhåndsbestemt tidspunkt som som regel er oppgitt på semestersidene. 

Anonymkode: d0eff...7d5

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Sensor legger inn karakterene når hen ønsker. De publiseres av studieadministrasjonen på et forhåndsbestemt tidspunkt som som regel er oppgitt på semestersidene. 

Anonymkode: d0eff...7d5

Hva er semestersidene? Venter selv på en sensur, som egentlig burde kommet idag, men hvertfall aller senest imorgen. 

Anonymkode: 7f1cd...b94

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er semestersidene? Venter selv på en sensur, som egentlig burde kommet idag, men hvertfall aller senest imorgen. 

Så nå at imorgen er siste frist. Men lurer fortsatt på hva semestersidene er, om man kan se et eksakt tidspunkt der? 

Skrevet

Sensor har en frist, og studentene får resultat dagen etterpå. Så om sensorfristen er 1.12, skal du ha karakteren 2.12. Aner ikke hva semestersider er, det er ikke et begrep vi bruker hos oss.

Anonymkode: 5cdcf...877

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...