Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungene får saccosekk til jul. Men hvordan i all verden får man pakka inn disse greiene? Vi fikk ikke med innpakkingspose, så det utgår. Noen gode forslag? 

Anonymkode: 93bca...c33

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg hadde droppet innpakking og gjemt dem i et skap eller noe og så heller pakket inn en liten eske med en lapp med rebus eller noe annet som leder vei til gaven. :) 

Hvis du absolutt vil pakke dem inn kan du sikkert få dem ned i flytteesker fra Clas Ohlson og pakke inn esken, som er litt lettere enn å bare pakke selve saccosekken. 

Endret av Arkana
  • Liker 4
Skrevet

Jeg fikk som barn sakkosekk i julegave. Den var gjemt i klesskapet til foreldrene mine. I pakken under treet lå det en liten eske og oppi esken var det en gåte. Løste jeg den fant jeg sekken 

Anonymkode: 32983...55d

• Liker 4
Skrevet

Ikke prøvd med saccosekker, men har gitt noen gaver som har vært helt umulig pakke inn, uten å avsløre innhold. 
Da har jeg gjemt gaven ett sted, og laget rebusløp. 

• Liker 2
Skrevet

I store pappesker.

Anonymkode: ac294...616

• Liker 2
Skrevet

Rebus er ikke noe dumt forslag, takk for den! 
Hvor får man tak i skikkelig store pappesker? Det eneste jeg finner er flytteesker og det blir ikke stort nok.. 

Skrevet

Vi har hatt varianter av julegaver der gaven enten var for stor eller for tung til å pakkes inn og legges under treet. 
De fleste gangene har det ligget en pakkelapp under treet, og i denne har det sittet et pakkebånd som måtte følges helt frem til der gaven var gjemt. 
(Ofte via mange rom og rundt og bak osv... Før det lander inni et skap et sted eller bak en dør eller noe.) 

Utfordringen er at båndet må legges ut og under treet (I det minste den siste delen) like før gavene skal åpnes. 

Anonymkode: 38d19...8da

• Liker 1
Skrevet

En svart bossekk med bånd rundt?

Anonymkode: 4dd67...06a

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Rebus er ikke noe dumt forslag, takk for den! 
Hvor får man tak i skikkelig store pappesker? Det eneste jeg finner er flytteesker og det blir ikke stort nok.. 

Staples har.

Skrevet

Lage en «snømann» av de? ☺️

Anonymkode: d4254...e5b

Skrevet

Vi pakket vår inn en stor sort søppelsekk, med krøllete fargerikt gavebånd på. Sto fint med juletreet og alle de andre gavene det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...