Gå til innhold

Blir provosert av dere AB.


Crobern

Anbefalte innlegg

Det er flere innlegg her inne hvor det kun er anonyme som har svart. Felles for dem er at de svarer ufint eller er frekke. 
 

Skal du først være jævlig mot noen kan du være tøff nok til å svare med nicket ditt. De fleste vet ikke hvem du er bak det navnet allikevel. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er poenget med at man skal poste med nick om en tar i litt?

Anonymkode: bc543...a3b

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg svarer iallfall med anonym om jeg skriver innlegg med informasjon som er gjenkjennbar. Skriver man mange nok innlegg med gjenkjennbar informasjon, kan andre enkelt finne ut hvem man er. Og plutselig vet folk mye om enn selv, som man ikke egentlig ønsker at noen skal vite. 
 

Jeg skriver ikke med anonym for å være frekk eller ufin mot andre. Det har jeg ikke behov for å være. Men jeg blir heller ikke irritert over at folk er frekke eller ufin mot meg. Jeg vet jo at det finnes så utrolig mange forskjellige mennesker på KG (og internett forøvrig), med ulike verdier, holdninger, kognitiv fungering, livssituasjon og personlighet, så jeg tar meg overhodet ikke nær om noen skriver noe frekt eller unødvendig kjipt.

Anonymkode: dc0d9...82c

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da leser du veldig selektivt.

For det er også veldige mange tråder, innlegg og svar fra anonyme her, som skriver godt, støttende og legger mye krefter i å opplyse.

Alle de gode innleggene som skrives anonymt får sjeldent noe oppmerksomhet. Men det er nok faktisk hoveddelen.

Det er heller ikke sånn at folk som skriver under nick ikke slenger med leppa. Du får faktisk mer ut av å være frekk under eget brukernavn her, for mange av de innleggene får dessverre mye plusspoeng.

 

Anonymkode: b590b...af5

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget med anonymbruker er at folk skal ha en falsk følelse av å være anonym. Den hindrer deg fra å bli gjenkjent i andre debatter, der noen går til angrep på deg pga du har sagt noe de er uenig i tidligere.

Folk leser ikke alltid hva som blir skrevet, men reagerer mye på hvem som skriver dessverre. Tenk hvis folk faktisk var opptatt av innholdet i innleggende i stedet, da hadde man fått en mye bedre debatt.

Anonymkode: 55313...e52

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, Tomas77 said:

Det er utrolig spesielt at det går an å kommentere anonymt når man allerede er back et nick. 

Jeg har gjort det fordi jeg ikke har lyst til at nicket mitt skal assosieres med den gangen jeg fikk ereksjon på legevakten med 2 personer rundt meg.

 

Anonymkode: b654d...27d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har svart med ab når jeg ikke vil at noen skal gjenkjenne meg(paranoid,jah🙈🤪tviler vel egentlig på at noen kjenner meg igjen,og bryr meg egentlig ikke så mye. Så derfor bruker jeg nick,også fordi da kan jeg følge innlegget etteepå hvis d skulle være interessant🤪)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke liker det er kanskje Diskusjon.no mer din greie? Prøv det og oppdater tråden om du mener det samme etter noen måneder der😇

Anonymkode: 69480...9a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det er alt for mange her på forumet som bare kommer med dritt (ofte under brukernavn også) så kommer ikke jeg til å skrive under brukernavn i alle fall.    

Anonymkode: ccf67...9eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker anonym for å unngå slibrige menn i innboksen som vil ha sex og hatefulle trusler om voldtekt fra menn som er uenig med noe jeg skriver. 

Om noen blir irritert for at jeg bruker anonym er det dems problem .

Anonymkode: 11122...b0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...