AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #1 Del Skrevet 17. desember 2023 Treneren min ghostet meg i tre uker før konkurranse i idretten på kvalifikasjon til nasjonalt nivå, for to uker siden.. Jeg vant og skal videre, han spurte ikke engang om resultater, før jeg følte det ble for dumt å ikke sende til han selv. Jeg ønsker nå før slutten av måneden å fortelle han at jeg ikke ønsker å fortsette samarbeidet. Jeg putter mye penger i dette per måned, og jeg har helt andre forventninger enn det han innfrir til den prisen. Hvordan kan jeg avslutte dette på en mest skånsom måte? Føler på at *VI* har jobbet i 2 år mot nettopp dette, og nå før nasjonale konkurranser så dropper jeg han.. Men jeg kan ikke sette meg i en slik situasjon igjen, hvor jeg ikke får noe hjelp underveis da jeg trenger det som mest. Anonymkode: 1e981...92c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #2 Del Skrevet 17. desember 2023 Si at du føler at samarbeidet dere imellom har nådd det beste potensialet, og at du trenger å gå nye veier alene for å fortsatt klare å bli bedre 👍 Anonymkode: 1b6a2...299 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #3 Del Skrevet 17. desember 2023 Eller bare si at det ikke funker lengre for deg og du trenger noe nytt der han ikke er involvert i veien videre. Er han profesjonell så tar han det ikke personlig ( selv om han høres noe uprofesjonell ut). Anonymkode: 1b6a2...299 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #4 Del Skrevet 17. desember 2023 Han har jo droppet seg selv. Han har ikke stilt opp for deg når du trengte han. Det hadde vært mye vanskeligere hvis han har for deg hele veien, men du bare følte han ikke strakk til. Han har meldt seg ut, derfor dropper du han. Anonymkode: 0026b...0fa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #5 Del Skrevet 18. desember 2023 TS takk for svar! føler på at han er en kjent og verdsatt «traver» som står bak mange anerkjente atleter innenfor forskjellige idretter, mens jeg er en "nykommer".. Men ja, hvis noen har forslag til type melding så tar jeg gjerne i mot. Jeg blir fort enten veldig bortforklarende eller alt for direkte. Anonymkode: 1e981...92c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #6 Del Skrevet 18. desember 2023 "Jeg er skuffet over hvordan du sviktet meg i ukene før konkurransen, og at du i tillegg ikke en gang gadd å spørre meg om resultatene. Det sier meg at du ikke prioriterer meg. Hvis jeg skal nå de målene jeg ønsker å nå, så trenger jeg en trener som prioriterer meg. Fra og med januar kommer jeg til å ha X som trener. Takk for samarbeidet." Anonymkode: 11780...a7e 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #7 Del Skrevet 18. desember 2023 Bare skriv at du ser etter ny trener, og takk for samarbeidet. Og ønsk han god jul Det er sjeldent lurt å lage seg fiender hvis han har mange kontakter i miljøet. Anonymkode: bbb91...cd5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #8 Del Skrevet 19. desember 2023 Ofte strategisk lurt å vende det andre kinnet til, særlig med tanke på at vedkommende virker useriøs og dermed kan ha flere useriøse kort i ermet om han blir provosert. Du virker forøvrig som en empatisk og snill type, som ikke lar deg hisse mer opp over å bli latt i stikken på denne måten. Stå på! Forslag til melding fra meg: Hei x Jeg har tenkt litt den siste tiden over hva som er viktig for meg fremover og for å nå mine mål i 2024. Jeg har satt stor pris på samarbeidet med deg de siste årene, men tror det vil være riktig for meg å tenke litt annerledes for det kommende året, og har derfor tenkt å kutte/bytte trener. kan evt også legge til litt casual smisk på slutten for å beholde god tone: Du har lært meg xyz/masse om abc og dette kommer jeg til å ta med meg videre i sekken i årene fremover! Tusen takk for samarbeidet! Anonymkode: a88fb...121 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreaJohan Skrevet 19. desember 2023 #9 Del Skrevet 19. desember 2023 On 12/17/2023 at 10:38 PM, AnonymBruker said: Treneren min ghostet meg i tre uker før konkurranse i idretten på kvalifikasjon til nasjonalt nivå, for to uker siden.. Jeg vant og skal videre, han spurte ikke engang om resultater, før jeg følte det ble for dumt å ikke sende til han selv. Jeg ønsker nå før slutten av måneden å fortelle han at jeg ikke ønsker å fortsette samarbeidet. Jeg putter mye penger i dette per måned, og jeg har helt andre forventninger enn det han innfrir til den prisen. Hvordan kan jeg avslutte dette på en mest skånsom måte? Føler på at *VI* har jobbet i 2 år mot nettopp dette, og nå før nasjonale konkurranser så dropper jeg han.. Men jeg kan ikke sette meg i en slik situasjon igjen, hvor jeg ikke får noe hjelp underveis da jeg trenger det som mest. Anonymkode: 1e981...92c Du trenger ikke være skånsom. Dette er ikke et familiemedlem, dette er en profesjonell relasjon. Det eneste du trenger å si er at du ikke ønsker tjenestene lenger 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 19. desember 2023 #10 Del Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ofte strategisk lurt å vende det andre kinnet til, særlig med tanke på at vedkommende virker useriøs og dermed kan ha flere useriøse kort i ermet om han blir provosert. Du virker forøvrig som en empatisk og snill type, som ikke lar deg hisse mer opp over å bli latt i stikken på denne måten. Stå på! Forslag til melding fra meg: Hei x Jeg har tenkt litt den siste tiden over hva som er viktig for meg fremover og for å nå mine mål i 2024. Jeg har satt stor pris på samarbeidet med deg de siste årene, men tror det vil være riktig for meg å tenke litt annerledes for det kommende året, og har derfor tenkt å kutte/bytte trener. kan evt også legge til litt casual smisk på slutten for å beholde god tone: Du har lært meg xyz/masse om abc og dette kommer jeg til å ta med meg videre i sekken i årene fremover! Tusen takk for samarbeidet! Anonymkode: a88fb...121 Dette synes jeg er et fint forslag. Ingen grunn til å brenne alle broer eller gjøre seg til uvenn med en som har stort nettverk og er viktig i miljøet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 19. desember 2023 #11 Del Skrevet 19. desember 2023 ti10 skrev (3 timer siden): Dette synes jeg er et fint forslag. Ingen grunn til å brenne alle broer eller gjøre seg til uvenn med en som har stort nettverk og er viktig i miljøet. Jeg er også enig her. Litt falsk smisk kan "føles feil", spesielt for folk med stor grad av rettferdighetssans, men om man ser på det større bildet så er verden dessverre full av idioter (ikke at jeg peker på noen spesifikke her). Gjør det beste ut av det og gå videre. Skal du uansett kutte kontakten, så gjør det på en måte som ikke skaper fiender eller problemer for deg senere. Du skal uansett ikke forholde deg til vedkommende og bør ta smarte langsiktige valg for deg selv som skaper minst mulig sannsynlighet for at fokuset forstyrres i fremtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 20. desember 2023 #12 Del Skrevet 20. desember 2023 Han ghostet deg, hvorfor ta kontakt i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå