AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #1 Del Skrevet 17. desember 2023 Moren min døde for snart ett år siden, de siste månedene var det jeg som stortsett var med henne på behandlinger og undersøkelser (aggressiv kreftsykd). Nå etter hun ble borte dukker hun oppi hodet mitt støtt og stadig, også i drømmer. Tankene som dukker opp er ofte gjorde jeg riktig i den situasjonen? Kunne jeg gjort noe anderledes i den situasjonen? Drømmene er som regel sykdom, dødsfall eller at huset må ryddes, tømmes, selges.... er det vanlig? Anonymkode: cdd15...5f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #2 Del Skrevet 17. desember 2023 Ikke uvanlig tror jeg. Min mann døde 9 uker siden og hvis jeg drømmer om han er det kun om dødsleiet og vonde ting Anonymkode: 43903...92c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lofilteret Skrevet 17. desember 2023 #3 Del Skrevet 17. desember 2023 (endret) Dette ble feil Endret 17. desember 2023 av Lofilteret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #4 Del Skrevet 17. desember 2023 Jeg gjør det der hele tiden… Moren min døde av kreft i høst. Jeg har virkelig slitt med å holde meg oppe på beina denne høsten. Sliter med å henge med på jobb.. Anonymkode: 576da...011 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå