Gå til innhold

Billig, men bra sminke til en nybegynner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg fikk ikke lov til å bruke sminke når jeg var yngre, men nå er jeg 21 år gammel og jeg er klar for å bruke sminke. Jeg vokste opp uten mor og eldre søster som kunne hjelpe meg, så jeg så på en del sminke-videoer på YouTube når jeg var yngre. Jeg vet sånn ca. hvordan jeg bruker ulike produkter.

Det jeg er ute etter er bra (men litt billigere) sminke som kan være ok for en nybegynner. Billig for meg er under 200 kr pr. produkt.

Jeg ser etter concealer, maskara, blush og lip gloss. Har dere noen bra tips til billige merker eller et spesifikt produkt, så tar jeg imot anbefalinger. Har dere generelle tips og råd tar jeg imot dette også. Har litt oljete hud, mindre mørke flekker på venstre kinn og mørke ringer under øyne. Jeg har lyst til å se så naturlig som mulig. 

Anonymkode: a624d...139

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Makeup mekka har billig sminke,som også er mye bra.

(Liker dog ikke mascaraene,de smitter over på øyelokk og under øynene)

Essence er et rimelig,men bra merke.

Nyx

Catrice

• Liker 2
Skrevet

Essence har veldig bra mascara (lash princess), blush og lipgloss.

Jeg bruker concealer fra catrice og fra maybelline

• Liker 1
Skrevet

Styr unna makeup mekka, mye av sminken deres gir kviser! Er en grunn til at det er så billig der. 

Gå på en Mac butikk eller Kicks å kjøp en concealer der som de tester på deg så du får eksakt riktig farge. Jeg liker Mac sin concealer, den sitter veldig godt og er lett å blende. I samme butikker får du også veiledning om hvilken blush farge som passer din hudtone. Favoritt mascaraen min er Loreal Telescopic mascara. Det er 20% avslag på Loreal produkter på lindex nå :)

Lipgloss kan du egentlig kjøpe hvor som helst. Gjerne HM for å få det billig. Jeg syns de dyre på Kicks gir samme resultat som de billige, og lipgloss inneholder ikke like mye "søppelstoffer" som billig foundation/concealer kan gjøre. 

Anonymkode: 68fce...7b4

Skrevet

Har god erfaring med mye fra makeup mekka og den beste mascaraen er for meg 2000 calories.. og jeg har prøvd veldig dyre mascaraer også. Liker øyenskygge fra makeup revolution og noe fra w7 som de har på normal 

Skrevet

Makeup mekka har mye bra, og det har aldri gitt meg kviser. Husk at du også må være nøye med å fjerne sminke og rense huden din når du bruker slikt. Trenger du tips til rimelig hudpleie også?

Anonymkode: 9fde4...84a

Skrevet

Jeg har brukt utelukkende Makeup Mekka i mange år da de er utrolig bra og veldig billige. Følger med og hamstrer når mine favoritter er satt ned til 30,-

Har aldri fått kviser av det og av maskcara smitter denne overhode ikke: https://www.makeupmekka.com/no-no/produkt/ultra-length-water-resistant-mascara?_gl=1*1lde2vn*_up*MQ..&gclid=CjwKCAiA-P-rBhBEEiwAQEXhH1-a0suERyQVqXken-UHhhiuCA3CQvlH65yHyq3NLCQVAjoQuiHPyRoCclkQAvD_BwE

Elsker bl.a Hello Pretty, Brow wow, Always right concealer og glitter pout lipstick

Anonymkode: c4aca...559

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...