AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #21 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Han har vært ærlig med meg nå, det handlet kun om han og jeg som ikke ønsker fortsette å møte han heretter pga det. Jeg er uansett enig med deg, mye bedre å være ærlig med de man dater og være voksen nok til å si ting som det er enn å kaste bort tiden vår! Anonymkode: caf91...fdd Bra han klarte å være ærlig da i det minste. Jeg treffer en nå som plutselig aldri har tid til å møte meg lengre. Når jeg spør om han ikke ønsker å gå videre med dette, så sier han bare at han er opptatt, vært så mye i det siste. Men at det blir bedre over nyttår. Forstår jo at han ikke er så keen da. Men skulle gjerne ønske at han heller sa det rett ut. Ser for meg at jeg ikke hører mer fra han.. Anonymkode: f0f59...61c
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #22 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bra han klarte å være ærlig da i det minste. Jeg treffer en nå som plutselig aldri har tid til å møte meg lengre. Når jeg spør om han ikke ønsker å gå videre med dette, så sier han bare at han er opptatt, vært så mye i det siste. Men at det blir bedre over nyttår. Forstår jo at han ikke er så keen da. Men skulle gjerne ønske at han heller sa det rett ut. Ser for meg at jeg ikke hører mer fra han.. Anonymkode: f0f59...61c Så utrolig frustrende, det er vondt å gå sånn å vente😒 Han min sa vi trengte ikke kutte helt og kan møtes, men tror det blir for sårt for meg siden jeg er på en helt annen plass enn han nå men samtidig ønsker jeg jo være med han… Anonymkode: caf91...fdd
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #23 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Dette med bortforklaringer er en gjenganger hos de mennene jeg har møtt. Til og med når jeg gir dem sjansen til å fortelle at de ikke ønske å treffes mer, så klarer de ikke være ærlig. "Er bare litt mye nå, blir bedre" "vil fortsatt møtes, men passer ikke nå". Utrolig irriterende og skjønner ikke at det er mulig å være så feig. Anonymkode: f0f59...61c Dette ER bortforklaringer. Min mann var dypt deprimert da han møtte meg, og nesten gitt opp alt. Men han klarte likevel å vise masse interesse og bidra til utvikling av forholdet. Vips, så forsvant depresjonen da vi ble ordentlig sammen og han ble lykkelig. Menn som VIL ha en dame, driter i om de ligger på intensiven med en tube i kjeften. De kjemper for dama. Anonymkode: a4acf...60d 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #24 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette ER bortforklaringer. Min mann var dypt deprimert da han møtte meg, og nesten gitt opp alt. Men han klarte likevel å vise masse interesse og bidra til utvikling av forholdet. Vips, så forsvant depresjonen da vi ble ordentlig sammen og han ble lykkelig. Menn som VIL ha en dame, driter i om de ligger på intensiven med en tube i kjeften. De kjemper for dama. Anonymkode: a4acf...60d Tenker også det samme, derfor blir jeg ganske irritert på menn som ikke klarer å være ærlige. Jeg kan til og med si til dem at jeg er usikker på interessen, og at jeg tåler og høre at de ikke ønsker å treffes mer. Men til og med da opplever jeg at de heller kommer med bortforklaringer enn å være ærlige. Begynner nesten å gi opp denne datingen 🤯 Anonymkode: f0f59...61c
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #25 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dette ER bortforklaringer. Min mann var dypt deprimert da han møtte meg, og nesten gitt opp alt. Men han klarte likevel å vise masse interesse og bidra til utvikling av forholdet. Vips, så forsvant depresjonen da vi ble ordentlig sammen og han ble lykkelig. Menn som VIL ha en dame, driter i om de ligger på intensiven med en tube i kjeften. De kjemper for dama. Anonymkode: a4acf...60d Enig i det, men han har ikke klart å glemme en dame han var med ikke så lenge før han møtte meg. Det er en litt trist historie bak dette som jeg ikke kan utlevere her. Det er ingen tvil om at han trives med meg og at han liker meg godt, men når hode innimellom er et helt annet sted så får han nok ikke de riktige følelsene sine for meg uansett. Det er ikke sex han har vært ute etter iallefall og som sagt jeg som tok intiativ til å date han, så han var nok ikke klar i det hele tatt fra starten av. Anonymkode: caf91...fdd
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #26 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Enig i det, men han har ikke klart å glemme en dame han var med ikke så lenge før han møtte meg. Det er en litt trist historie bak dette som jeg ikke kan utlevere her. Det er ingen tvil om at han trives med meg og at han liker meg godt, men når hode innimellom er et helt annet sted så får han nok ikke de riktige følelsene sine for meg uansett. Det er ikke sex han har vært ute etter iallefall og som sagt jeg som tok intiativ til å date han, så han var nok ikke klar i det hele tatt fra starten av. Anonymkode: caf91...fdd Men da er han ikke over denne dama enda, og derfor ikke klar til å date. Han er nok ute etter en trøst, derfor har han heller ikke tatt initiativ til sex enda. Anonymkode: a4acf...60d
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #27 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Men da er han ikke over denne dama enda, og derfor ikke klar til å date. Han er nok ute etter en trøst, derfor har han heller ikke tatt initiativ til sex enda. Anonymkode: a4acf...60d Det er nok derfor ja, greit å vite iallefall… Anonymkode: caf91...fdd
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #28 Skrevet 17. desember 2023 Min mann var tilbakeholden lenge. Ville være venner, ikke forhold. Men hver gang vi var sammen føltes det (for meg) som at vi tilhørte hverandre. Han bidro til å holde kontakten, laget planer for oss og viste på ulike måter at han prioriterte meg. Men ville fortsatt bare være venner. Flere ganger var jeg i tvil om jeg skulle opprettholde kontakten, men landet på at jeg fikk mer glede av å ha ham i livet mitt enn å kutte ham ut. Til slutt, en sen kveld, fortalte han om alle sine følelser for meg. Takknemlig for at jeg hadde vært tålmodig. Livredd for å elske, fordi man kan miste. Men ville bare være med meg. Han hadde vært alene så lenge, og trodde egentlig ikke at han kunne bli elsket. Jeg er veldig glad for at jeg hadde troen på ham, meg, oss. Sier ikke at alle skal gjøre som meg, men vil bare få frem at dette ikke et svart-hvitt. Jeg følte tidlig et bånd mellom oss, og at han trakk seg unna hver gang vi kom nærmere hverandre, for så å komme tilbake. Hvis jeg hadde fulgt "datingreglene" ville vi aldri blitt sammen. Anonymkode: 938be...524 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #29 Skrevet 18. desember 2023 Jeg ville ikke fortsatt mer ts. Har vært borti en mann med samme unnskyldning som din, men jeg skjønte etterhvert at det handlet om at han ikke ville ha meg. Mange menn er feige sånn sett, så du skal bare vare glad for å få luket han bort allerede nå. Anonymkode: 07949...f58 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #30 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tenker også det samme, derfor blir jeg ganske irritert på menn som ikke klarer å være ærlige. Jeg kan til og med si til dem at jeg er usikker på interessen, og at jeg tåler og høre at de ikke ønsker å treffes mer. Men til og med da opplever jeg at de heller kommer med bortforklaringer enn å være ærlige. Begynner nesten å gi opp denne datingen 🤯 Anonymkode: f0f59...61c Forstår deg godt! Møtte en mann noen ganger i høst, men han var alltid opptatt med noe, og jeg sa derfor at om han ikke ønsket å møte meg flere ganger så måtte han bare si ifra. Jeg tåler å høre sannheten. Men han påsto hardnakket at han ville fortsatt se meg. Jeg sluttet å ta initiativ til kontakt sånn at han ikke skulle føle seg presset,og da ble han den som tok initiativ. Helt til han en dag slettet meg mens jeg satt å svarten på en melding fra han. Anonymkode: 2205f...f63
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #31 Skrevet 18. desember 2023 Her må du gå videre. Det er ikke din skyld, han har truffet en annen, men vil ikke innrømme det. Anonymkode: 6fc7b...5a9
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #32 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Forstår deg godt! Møtte en mann noen ganger i høst, men han var alltid opptatt med noe, og jeg sa derfor at om han ikke ønsket å møte meg flere ganger så måtte han bare si ifra. Jeg tåler å høre sannheten. Men han påsto hardnakket at han ville fortsatt se meg. Jeg sluttet å ta initiativ til kontakt sånn at han ikke skulle føle seg presset,og da ble han den som tok initiativ. Helt til han en dag slettet meg mens jeg satt å svarten på en melding fra han. Anonymkode: 2205f...f63 Er det mulig å være så feig? Slette deg mens du skriver? Huff, jeg mister troen på denne datingen. Jeg kan forstå ubehageligheten ved å avvise noen, har kjent på den selv. Men det får være grenser, spesielt om man har møttes en stund. Anonymkode: f0f59...61c
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #33 Skrevet 18. desember 2023 Han stikker når han føles det blir for seriøst? Og unnskyldningen er «feil tidspkt» Trekk deg bort, ikke gi han noe, han ikke vil/kan gi. Anonymkode: d4860...f63 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #34 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Han stikker når han føles det blir for seriøst? Og unnskyldningen er «feil tidspkt» Trekk deg bort, ikke gi han noe, han ikke vil/kan gi. Anonymkode: d4860...f63 Jeg skal det.. Anonymkode: caf91...fdd
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #35 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Min mann var tilbakeholden lenge. Ville være venner, ikke forhold. Men hver gang vi var sammen føltes det (for meg) som at vi tilhørte hverandre. Han bidro til å holde kontakten, laget planer for oss og viste på ulike måter at han prioriterte meg. Men ville fortsatt bare være venner. Flere ganger var jeg i tvil om jeg skulle opprettholde kontakten, men landet på at jeg fikk mer glede av å ha ham i livet mitt enn å kutte ham ut. Til slutt, en sen kveld, fortalte han om alle sine følelser for meg. Takknemlig for at jeg hadde vært tålmodig. Livredd for å elske, fordi man kan miste. Men ville bare være med meg. Han hadde vært alene så lenge, og trodde egentlig ikke at han kunne bli elsket. Jeg er veldig glad for at jeg hadde troen på ham, meg, oss. Sier ikke at alle skal gjøre som meg, men vil bare få frem at dette ikke et svart-hvitt. Jeg følte tidlig et bånd mellom oss, og at han trakk seg unna hver gang vi kom nærmere hverandre, for så å komme tilbake. Hvis jeg hadde fulgt "datingreglene" ville vi aldri blitt sammen. Anonymkode: 938be...524 Så koselig å lese. Jeg føler jeg har vært tolmodig i 2 mnd med han her og jeg har ikke lyst å være en trøst eller reserveløsning for han. Anonymkode: caf91...fdd
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #36 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Dette ER bortforklaringer. Min mann var dypt deprimert da han møtte meg, og nesten gitt opp alt. Men han klarte likevel å vise masse interesse og bidra til utvikling av forholdet. Vips, så forsvant depresjonen da vi ble ordentlig sammen og han ble lykkelig. Menn som VIL ha en dame, driter i om de ligger på intensiven med en tube i kjeften. De kjemper for dama. Anonymkode: a4acf...60d Haha nå lo jeg høyt av dette bildet, men det stemmer. Husker jeg leste et sted at en fyr sa, om han så mistet alle fingrene i en ulykke og tunga og, så ville han betalt noen for å skrive brev til den han var interessert i eller noe. Man lar bare ikke noen man vil ha, gli vekk. Anonymkode: 2465b...ee7
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #37 Skrevet 18. desember 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Så koselig å lese. Jeg føler jeg har vært tolmodig i 2 mnd med han her og jeg har ikke lyst å være en trøst eller reserveløsning for han. Anonymkode: caf91...fdd Nei, da synes jeg du skal lytte til deg selv og ikke bli værende i noe som ikke kjennes bra! Anonymkode: 938be...524 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå