AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #1 Skrevet 17. desember 2023 Skal prøve gjøre en lang historie kort. Jeg møtte en mann som jeg ble fort betatt av for et par mnd siden. Vi har datet siden men har ikke hatt så mye tid sammen pga barn og jobb + andre ting. Jeg har vært den som har tatt mest intiativ. Har ønsket ta det rolig å bli kjent, men jeg har merket at han har vært litt fjern til tider og litt dårlig på intiativ. Han har vist at han liker meg godt når vi har vært sammen. Etter en uke med kun random kontakt sa jeg i fra til han i går. Jeg fikk en lang melding tilbake om at det hadde skjedd noe rett før han møtte meg og derfor at han hadde vært fjern. At han liker meg, men at det var feil tidspunkt og at han vil men at det også er feil å holde meg varm siden han ikke følte seg klar. Han er nok også en mann som rømmer fra følelsene sine og velger den lette løsningen å stikke.. Jeg liker han godt, men bør jeg la han gå nå uten å ta mer kontakt eller foreslå fortsette å møtes uten å stresse med noe om han ønsker det? Det er synd om jeg framprovoserte et «brudd» om han egentlig vil være med meg. Anonymkode: caf91...fdd
Gjest WhisperingWind Skrevet 17. desember 2023 #2 Skrevet 17. desember 2023 Jeg hadde trukket meg ut. Han er tydeligvis ikke klar for noe seriøst.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #3 Skrevet 17. desember 2023 WhisperingWind skrev (4 minutter siden): Jeg hadde trukket meg ut. Han er tydeligvis ikke klar for noe seriøst. Takk for svar. Ja det er kanskje det beste. Trenger liksom ikke en emosjonell umoden mann! Anonymkode: caf91...fdd 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #4 Skrevet 17. desember 2023 Hvorfor begynte han å date deg når det var feil tidspunkt for han? Råtten oppførsel🤮 Han ville bare ha sex i en kort periode er det han sier direkte til deg her. Anonymkode: c9674...0a6 5
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #5 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hvorfor begynte han å date deg når det var feil tidspunkt for han? Råtten oppførsel🤮 Han ville bare ha sex i en kort periode er det han sier direkte til deg her. Anonymkode: c9674...0a6 Vi har ikke hatt sex enda faktisk. Vi møttes tilfeldig gjennom felles kjente. Jeg som tok intiativ til å date☺️ Anonymkode: caf91...fdd
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #6 Skrevet 17. desember 2023 Bare en litt innviklet måte å si at han ikke er tiltrukket av deg på. Ja, vi menn er så konfliktskye. Anonymkode: ae99a...5d6 4 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #7 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bare en litt innviklet måte å si at han ikke er tiltrukket av deg på. Ja, vi menn er så konfliktskye. Anonymkode: ae99a...5d6 Men hvorfor si ja til å treffes flere ganger da? Hvorfor kan dere ikke bare si, du beklager, men jeg har ikke sånne følelser for deg så jeg ønsker ikke å gå videre med dette? Hvorfor er det så vanskelig å være tydelig? Anonymkode: 54f93...d17 4
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #8 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men hvorfor si ja til å treffes flere ganger da? Hvorfor kan dere ikke bare si, du beklager, men jeg har ikke sånne følelser for deg så jeg ønsker ikke å gå videre med dette? Hvorfor er det så vanskelig å være tydelig? Anonymkode: 54f93...d17 Kanskje fordi han ville se om det oppsto sommerfugler etterhvert? Menn har jo gjerne betydelig færre matcher og tilgang på dater, så kanskje kan rett og slett syntes du er kjekk å henge med, men ikke noe mer enn det? Hva akkurat denne mannen tenker er jo umulig å si, men generelt så er vi ganske dårlige på direkte avslag. Det blir mye dårlige bortforklaringer med at det ikke passer så bra nå osv. Anonymkode: ae99a...5d6
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #9 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Men hvorfor si ja til å treffes flere ganger da? Hvorfor kan dere ikke bare si, du beklager, men jeg har ikke sånne følelser for deg så jeg ønsker ikke å gå videre med dette? Hvorfor er det så vanskelig å være tydelig? Anonymkode: 54f93...d17 SEX!!!! Anonymkode: c9674...0a6
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #10 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Vi har ikke hatt sex enda faktisk. Vi møttes tilfeldig gjennom felles kjente. Jeg som tok intiativ til å date☺️ Anonymkode: caf91...fdd Skjønner. Da burde han sagt han ikke var klar for å date. Dårlig gjort å villede deg på den måten. Anonymkode: c9674...0a6
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #11 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Kanskje fordi han ville se om det oppsto sommerfugler etterhvert? Menn har jo gjerne betydelig færre matcher og tilgang på dater, så kanskje kan rett og slett syntes du er kjekk å henge med, men ikke noe mer enn det? Hva akkurat denne mannen tenker er jo umulig å si, men generelt så er vi ganske dårlige på direkte avslag. Det blir mye dårlige bortforklaringer med at det ikke passer så bra nå osv. Anonymkode: ae99a...5d6 Men da burde jo mannen ta mer initiativ til å finne ut av det, treffe henne mer, snakke sammen mer for å finne ut om det kunne være noe mer. Er han ikke interessert i det så kan han jo avvise henne først som sist. Det er så utrolig vondt å være på andre enden av oppførselen som du beskriver. Det er dårlig gjort å gi håp til noen om noe mer om det ikke er noe å håpe på. Så slutt med det er du grei. Vær tydelig, det er det snilleste du kan gjøre. Anonymkode: 54f93...d17 4
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #12 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Trenger liksom ikke en emosjonell umoden mann! emosjonelt umoden? Jeg synes det tyder på modenhet når han klarer å konkludere med at han trenger avstand og tid til å bearbeide. Det finnes nok av menn som bare kaster seg ut i det neste og ignorerer vonde, uoppgjorte følelser Anonymkode: 068fe...dc9 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #13 Skrevet 17. desember 2023 Det er jeg som tok intiativ til å stoppe og da åpnet han seg opp. Jeg har bare en følelse for at han er redd. Han virker litt usikker og venner av meg som vet hvem han er sier han er nok usikker pga jeg er en flott og populær dame. Uansett han sier han vil. Forventer ikke at man skal vite hva man vil videre etter 6 dater, men samtidig greit å gå videre om han har nok med seg selv nå. Anonymkode: caf91...fdd 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #14 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bare en litt innviklet måte å si at han ikke er tiltrukket av deg på. Ja, vi menn er så konfliktskye. Anonymkode: ae99a...5d6 Tror ikke det er noe i veien med at han ikke er tiltrukket av meg altså, men vet jo aldri seff. Anonymkode: caf91...fdd
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #15 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er jeg som tok intiativ til å stoppe og da åpnet han seg opp. Jeg har bare en følelse for at han er redd. Han virker litt usikker og venner av meg som vet hvem han er sier han er nok usikker pga jeg er en flott og populær dame. Uansett han sier han vil. Forventer ikke at man skal vite hva man vil videre etter 6 dater, men samtidig greit å gå videre om han har nok med seg selv nå. Anonymkode: caf91...fdd Du stoppet hva? At dere ikke kunne snappes og treffes mer? Det spiller ingen rolle hva venner sier. Han sier nå han vil ha deg. Men i går at han ikke ville?🤯 Høres ut som en flott far🥳 Anonymkode: c9674...0a6
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #16 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du stoppet hva? At dere ikke kunne snappes og treffes mer? Det spiller ingen rolle hva venner sier. Han sier nå han vil ha deg. Men i går at han ikke ville?🤯 Høres ut som en flott far🥳 Anonymkode: c9674...0a6 Han har ikke sagt at han ikke vil møtes mer. Jeg som tok opp den samtalen. Dårlig formulert av meg. Han har forklart hvorfor han har vært litt fjern og at det er pga det hadde skjedd noe i livet hans rett før han møtte meg og at derfor han ikke har vært så på med meg. At det derfor nok er feil å holde meg varm siden han har litt nok med seg selv. Uansett jeg skal ikke jage han noe mer og har sagt til han at jeg synes det er synd at han ikke klart å prate med meg om dette. Anonymkode: caf91...fdd
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #17 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Han har ikke sagt at han ikke vil møtes mer. Jeg som tok opp den samtalen. Dårlig formulert av meg. Han har forklart hvorfor han har vært litt fjern og at det er pga det hadde skjedd noe i livet hans rett før han møtte meg og at derfor han ikke har vært så på med meg. At det derfor nok er feil å holde meg varm siden han har litt nok med seg selv. Uansett jeg skal ikke jage han noe mer og har sagt til han at jeg synes det er synd at han ikke klart å prate med meg om dette. Anonymkode: caf91...fdd Ville han hatt deg, hadde du visst det. Anonymkode: c9674...0a6 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #18 Skrevet 17. desember 2023 Han er jo ikke intressert. Men sier han det rett ut, stenger han all mulighet for sex/oppmerksomhet fra din side. De færreste sier faktisk at du var ikke min type likevel. Anonymkode: 18b13...7b8
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #19 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kanskje fordi han ville se om det oppsto sommerfugler etterhvert? Menn har jo gjerne betydelig færre matcher og tilgang på dater, så kanskje kan rett og slett syntes du er kjekk å henge med, men ikke noe mer enn det? Hva akkurat denne mannen tenker er jo umulig å si, men generelt så er vi ganske dårlige på direkte avslag. Det blir mye dårlige bortforklaringer med at det ikke passer så bra nå osv. Anonymkode: ae99a...5d6 Dette med bortforklaringer er en gjenganger hos de mennene jeg har møtt. Til og med når jeg gir dem sjansen til å fortelle at de ikke ønske å treffes mer, så klarer de ikke være ærlig. "Er bare litt mye nå, blir bedre" "vil fortsatt møtes, men passer ikke nå". Utrolig irriterende og skjønner ikke at det er mulig å være så feig. Anonymkode: f0f59...61c 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #20 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Dette med bortforklaringer er en gjenganger hos de mennene jeg har møtt. Til og med når jeg gir dem sjansen til å fortelle at de ikke ønske å treffes mer, så klarer de ikke være ærlig. "Er bare litt mye nå, blir bedre" "vil fortsatt møtes, men passer ikke nå". Utrolig irriterende og skjønner ikke at det er mulig å være så feig. Anonymkode: f0f59...61c Han har vært ærlig med meg nå, det handlet kun om han og jeg som ikke ønsker fortsette å møte han heretter pga det. Jeg er uansett enig med deg, mye bedre å være ærlig med de man dater og være voksen nok til å si ting som det er enn å kaste bort tiden vår! Anonymkode: caf91...fdd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå