AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #1 Skrevet 16. desember 2023 Jeg føler på en lykke. Akkurat nå er jeg syk, ufør, venneløs osv. Men jeg er virkelig lykkelig om dagen. Selv om problemer står til oppover ørene. Men på en annen side så har jeg en fin familie jeg gleder meg til ting med, og andre ting som ordner seg om dagen. Og det overskygger alt. Kanskje er det fordi jeg ikke har noen dårlige relasjoner igjen, som drar gleden min rett i søla. Er vel vant til at de jeg tror er venner , ofte blir sure når ting går litt min vei også. Denne gangen skjer ikke det fordi jeg er venneløs på sjalu venner. Og kan oppriktig glede meg 100% fritt for dritt komentarer. Hva er du lykkelig for, og hvorfor? Anonymkode: 65fe7...b16
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #2 Skrevet 16. desember 2023 Jeg er lykkelig fordi jeg har kun gode venner Anonymkode: 3c118...32c
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #3 Skrevet 16. desember 2023 Jeg tror ikke lykke er bundet til en spesiell tilværelse. At ting må være perfekt. Jeg er høygravid med store smerter, akkurat nå sykt barn og fullt kaos. Likevel, er jeg veldig lykkelig. Fordi jeg er heldig og liker hverdagen med gode venner, fin familie og det var fint vær ute idag, som gjorde meg blid (supertåke, som føltes magisk ut). De små ting. Anonymkode: 64ddb...01d 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #4 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 16.12.2023 den 19.36): Jeg tror ikke lykke er bundet til en spesiell tilværelse. At ting må være perfekt. Jeg er høygravid med store smerter, akkurat nå sykt barn og fullt kaos. Likevel, er jeg veldig lykkelig. Fordi jeg er heldig og liker hverdagen med gode venner, fin familie og det var fint vær ute idag, som gjorde meg blid (supertåke, som føltes magisk ut). De små ting. Anonymkode: 64ddb...01d Ja ikke sant. Høres veldig trasig ut i dager det er travelt til jul også. Lykke er vel en harmoni i seg selv, til tross for ting som er fulstendig på hodet. Lykke til med den lille i magen og det syke barnet Anonymkode: 65fe7...b16 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #5 Skrevet 17. desember 2023 Jeg er iferd med å bli lykkelig fordi jeg har vært syk lenge og føler at jeg er på bedringens vei. Anonymkode: 56413...7a0
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #6 Skrevet 18. desember 2023 Jeg er takknemlig for at vi begge har gode jobber og inntekt og sliter ikke økonomisk. Vi har pakker under treet som alle blir glad for. Har fått oss en liten valp, er frisk og barna gjør det godt, og er glad. Mye spennende som skjel skje framover. I tillegg har jeg dumpet ei venninne som har gjort meg vondt, det føles befriende å fjerne seg fra drama og fokusere på de gode. Men lykkelig? Vel, noen ganger kjenner man på lykke. Ofte er det små øyeblikk som gir en lykke. En varm kopp kakao i pausa på jobb. Komme hjem til oppfyrt peis. Men jeg bærer også på en sorg, etter en dødsulykke i år. Sorg og glede går hånd i hånd. Jeg jobber meg gjennom traumet dette gav meg, og var heldig som fikk en psykolog på dps. (I disse tider) Jeg har mye å være lei meg for, men jeg vil fokusere på alt det gode som jeg har. For du verden så mye godt vi har i livet alle sammen hvis vi tenker etter. Anonymkode: 4da9c...89a 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #7 Skrevet 18. desember 2023 Jeg er stort sett lykkelig, selv om livet mitt heller ikke er perfekt, på grunn av helse. I det siste har jeg imidlertid vært altfor altfor sliten, og vet ikke helt hvordan jeg skal hente meg inn igjen. Savner "meg", men håper det kun er midlertidig. Anonymkode: 06038...5ec
flusa Skrevet 18. desember 2023 #8 Skrevet 18. desember 2023 Jeg føler meg ganske hæppy selvomjeg har det bra,ril tross for en hverdag med mye smerter. Fordi jeg har en mann og barn jeg elsker over alt❤️ Føler meg heldig som har det så godt. Jeg har mann,barn,hus,bil,hytte,en mamma,søsken. Er ikke alle som har det så godt,som meg❤️men skulle ønske alle kunne ha d som meg❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #9 Skrevet 18. desember 2023 For meg er det litt urealistisk å være lykkelig i en verden som er slik den har blitt nå, med krig, ekstrem fattigdom, barn som dør, og i tillegg vanskelige økonomiske tider i Norge (og korrupsjon og ovenfra-og-ned-holdning blant flere av våre egne politikere, som før i tiden kjempet for de som trengte det mest). Når det er sagt er jeg fornøyd de dagene jeg er nøytral og opplever fine øyeblikk som gir lykkefølelse eller glimt av glede. Setter pris på min kjære og familie og venner, og nyter all tid jeg har sammen med dem. Man vet aldri hvor lenge vi blir her på jorden. 🦉 Anonymkode: 476b8...28c
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #10 Skrevet 18. desember 2023 Jeg har flyttet! Jeg og barn har kommet oss ut av ett levende helvette❤️❤️ Bor på 40kvm, med to barn, og har endelig håp for en hverdag uten å være redd🥰 Anonymkode: 7484c...e38 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #11 Skrevet 18. desember 2023 Både ja og nei. Har det godt, men snill mann, friske barn, hus, mat i kjøleskapet, mangler ingenting. Har det bedre enn de fleste, egentlig. Men jeg har fått en smertesykdom, som er i ferd med å knekke meg. Det ser ikke ut til at det vil gå over.Jeg begynner å innse at jeg skal leve i smerte resten av livet, og med plagsomme bivirkninger av medisiner. Smertene reduserer livskvaliteten min betraktelig, selv om alt det materielle er på plass. Anonymkode: c60c5...cb9
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #12 Skrevet 18. desember 2023 Ja, jeg er lykkelig. Uten tvil. Tenkte på det i natt da jeg lå med baby 10 mnd som fikk mat. Jeg var stuptrøtt, slet noe voldsomt med innsovning før jeg måtte våkne igjen. Sitter nå på sofa med baby og ser på ms Rachel. Han følger med samtidig som han koser meg på hånden og lager godlyder. Når mannen kommer hjem om 3 timer har han med middag til oss, og vi skal leke gjemsel som baby elsker. Helsen er ok+ om dagen, jeg har fast jobb, trygghet og stabilitet. Huset kunne definitivt vært pusset opp fra topp til tå, men det handler mer om smak enn mugg, vannskade, farlige løsninger osv. Anonymkode: fdc7b...f6a
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #13 Skrevet 18. desember 2023 Det går opp og ned. Jeg har en ettåring og er lykkelig for å få være sammen med dette lille vesenet dag og natt, og se ham oppdage verden. Samtidig er det utrolig tungt å få seg og sine behov fullstendig dyttet til side over en så lang periode. Så tror jeg at jeg har valgt feil barnefar, og det gjør meg ulykkelig til tider. Likevel, jeg må bare gjøre det beste ut av det. Anonymkode: a89e3...bed 1
Honey Dew Skrevet 18. desember 2023 #14 Skrevet 18. desember 2023 Fordi det snart er jul og skal vi skal samle hele familien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå