AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #1 Skrevet 16. desember 2023 Er i kjelleren nå. Barnet mitt kom hjem fra skolen i går og sa at hen ville ta med bonusmor på juleavslutningen. Det er en lunsj hvor foreldre får bli med. Barnefar jobber, så han kan ikke. Så hen ville da ha hun med. Spurte om ikke jeg kunne bli med også, men fikk til svar at det var gøy å lage minner med bonusmor. Jeg og barnet er ganske ulike, og har forstått at de to har fått et ganske sterkt bånd og er mer like. Synes det er dumt at jeg som mamma ikke en gang er ønsket, og at denne dama får all kjærligheten som barnet før ga til meg . Anonymkode: f7724...6cb 1 21
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #2 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er i kjelleren nå. Barnet mitt kom hjem fra skolen i går og sa at hen ville ta med bonusmor på juleavslutningen. Det er en lunsj hvor foreldre får bli med. Barnefar jobber, så han kan ikke. Så hen ville da ha hun med. Spurte om ikke jeg kunne bli med også, men fikk til svar at det var gøy å lage minner med bonusmor. Jeg og barnet er ganske ulike, og har forstått at de to har fått et ganske sterkt bånd og er mer like. Synes det er dumt at jeg som mamma ikke en gang er ønsket, og at denne dama får all kjærligheten som barnet før ga til meg . Anonymkode: f7724...6cb Bli med du også da? Barnet ditt kan jo ikke nekte deg å være med i tillegg til bonusmor. Anonymkode: 7f1c6...dbb 10
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #3 Skrevet 16. desember 2023 Sikkert fordi du kaller barnet ‘hen’ Anonymkode: d7610...8c7 23 17
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #4 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sikkert fordi du kaller barnet ‘hen’ Anonymkode: d7610...8c7 🤦🏻♀️ Anonymkode: 18333...eb9 7 7
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #5 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bli med du også da? Barnet ditt kan jo ikke nekte deg å være med i tillegg til bonusmor. Anonymkode: 7f1c6...dbb Jeg har ikke lyst til å tvinge meg på. Barnet skal ikke føle noe press fra min side. Anonymkode: f7724...6cb 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #6 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke lyst til å tvinge meg på. Barnet skal ikke føle noe press fra min side. Anonymkode: f7724...6cb Hvor gammelt er dette barnet? Anonymkode: 7f1c6...dbb 4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #7 Skrevet 16. desember 2023 Men kunne du ikke bare sagt at du vil være med du også? Ikke spør om du får være med, men heller si noe sånt som «åh så kjekt da! Det vil jeg også være med på!» Så kunne barnet ha med både deg og bonusmor. Jeg skjønner at det er sårt, men barnet legger nok ikke så mye i det valget som du gjorde. Det handler nok ikke om at barnet ikke lengre har noe kjærlighet til deg, for vi alle kan jo være glade i flere samtidig. For alt du vet kan det være så enkelt at barnet vil vise frem bonusmor også. Dessuten kan barnet ha merket dine følelser ovenfor bonusmor, og tenker at hen skjermer deg for mer vonde følelser ved å ikke la dere møtes. Anonymkode: f8afe...5d7 21 2 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #8 Skrevet 16. desember 2023 Det er ikke slik at selv om man er i slekt så er man like hverandre og har kun god kjemi...fint for ditt barn som har en snill bonus ste mor. Barn trenger flere nære i sitt liv enn bare mor og far Anonymkode: 550f9...237 2 1 4
Hedda-78 Skrevet 16. desember 2023 #9 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er i kjelleren nå. Barnet mitt kom hjem fra skolen i går og sa at hen ville ta med bonusmor på juleavslutningen. Det er en lunsj hvor foreldre får bli med. Barnefar jobber, så han kan ikke. Så hen ville da ha hun med. Spurte om ikke jeg kunne bli med også, men fikk til svar at det var gøy å lage minner med bonusmor. Jeg og barnet er ganske ulike, og har forstått at de to har fått et ganske sterkt bånd og er mer like. Synes det er dumt at jeg som mamma ikke en gang er ønsket, og at denne dama får all kjærligheten som barnet før ga til meg . Anonymkode: f7724...6cb Én julelunsj er ikke det som "all kjærlighet" eller at du ikke er ønsket. Det er én lunsj. 7 5
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #10 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har ikke lyst til å tvinge meg på. Barnet skal ikke føle noe press fra min side. Anonymkode: f7724...6cb Altså….slike sårede følelser sparer du til andre som er på samme alder som deg. Barnet trenger også sin mor og selvfølgelig skal foreldre aka omsorgspersoner være med. Om personalet i barnehagen har spurt barnet hvem det ønsker skal være der av dere to er det uprofesjonelt og ikke greit. Men legg til side denne ekstremt barnslige delen av deg og møt opp med et smil og vennlighet overfor bonusmor. Anonymkode: 8db62...9fa 12 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #11 Skrevet 16. desember 2023 Vær like raus som barnet ditt, du vil alltid være der. du vil slite når barnet kommer i tenårene, da er du nedgradert til lommebok og sjåfør. Anonymkode: 08945...026 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #12 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Altså….slike sårede følelser sparer du til andre som er på samme alder som deg. Barnet trenger også sin mor og selvfølgelig skal foreldre aka omsorgspersoner være med. Om personalet i barnehagen har spurt barnet hvem det ønsker skal være der av dere to er det uprofesjonelt og ikke greit. Men legg til side denne ekstremt barnslige delen av deg og møt opp med et smil og vennlighet overfor bonusmor. Anonymkode: 8db62...9fa Det er skolebarn , klart de kan få velge Anonymkode: 18333...eb9 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #13 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Altså….slike sårede følelser sparer du til andre som er på samme alder som deg. Barnet trenger også sin mor og selvfølgelig skal foreldre aka omsorgspersoner være med. Om personalet i barnehagen har spurt barnet hvem det ønsker skal være der av dere to er det uprofesjonelt og ikke greit. Men legg til side denne ekstremt barnslige delen av deg og møt opp med et smil og vennlighet overfor bonusmor. Anonymkode: 8db62...9fa Barnehagen? TS har jo ikke skrevet alderen på barnet, så det kan like så godt være en 10-åring. Anonymkode: 32e2e...a77 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #14 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Er i kjelleren nå. Barnet mitt kom hjem fra skolen i går og sa at hen ville ta med bonusmor på juleavslutningen. Det er en lunsj hvor foreldre får bli med. Barnefar jobber, så han kan ikke. Så hen ville da ha hun med. Spurte om ikke jeg kunne bli med også, men fikk til svar at det var gøy å lage minner med bonusmor. Jeg og barnet er ganske ulike, og har forstått at de to har fått et ganske sterkt bånd og er mer like. Synes det er dumt at jeg som mamma ikke en gang er ønsket, og at denne dama får all kjærligheten som barnet før ga til meg . Anonymkode: f7724...6cb Ja det er vondt men så bra at barnet er trygg på denne damen og at denne stemoren tar vare på barnet ditt. Mange vil ikke sende barna sine til heksestemoren! Anonymkode: 24b11...323 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #15 Skrevet 16. desember 2023 Bli voksen og unn heller barnet ditt den gleden hun/han har over å få ha en god og trygg stemor i livet sitt! Anonymkode: 1af62...a2e 7 1 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #16 Skrevet 16. desember 2023 Barnet er 11. Det er ikke første gang det blir slik. I sommer reiste de alene i Dyreparken, hun var brudepike i bryllupet til barnefar og bonusmoren… for å nevne noe. Anonymkode: f7724...6cb
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #17 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Barnet er 11. Det er ikke første gang det blir slik. I sommer reiste de alene i Dyreparken, hun var brudepike i bryllupet til barnefar og bonusmoren… for å nevne noe. Anonymkode: f7724...6cb Hva så? Du bør jobbe med deg selv slik at forholdet til datteren din ikke ødelegges pga av din sjalusi! Anonymkode: 1af62...a2e 27 1 4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #18 Skrevet 16. desember 2023 Barnet burde vite at denne bonusmammaen er det over og ut med en gang når forholdet til barnefar tar slutt. Men den biologiske mor har du resten av livet. Anonymkode: 61000...1d8
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #19 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Barnet er 11. Det er ikke første gang det blir slik. I sommer reiste de alene i Dyreparken, hun var brudepike i bryllupet til barnefar og bonusmoren… for å nevne noe. Anonymkode: f7724...6cb Du var vel på tur alene med barnet ditt du og? Hvis du gifter deg så skal vel barnet ditt være brudepike i ditt bryllup? Hvorfor er det da feil at barnet er brudepike i sin fars bryllup? Du må jobbe med deg selv. Anonymkode: 3c8a6...d01 27 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #20 Skrevet 16. desember 2023 Vær heller glad for at hun har et så godt forhold til "bonusmor", det er mange tilfeller av det motsatte. Anonymkode: 5d151...9bc 6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå