AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #141 Del Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Er det noen som påstår det? Anonymkode: ded27...5ee Du får se sammenhengen med kommentaren og tråden. Anonymkode: 2ea1f...6d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #142 Del Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du får se sammenhengen med kommentaren og tråden. Anonymkode: 2ea1f...6d2 Ok, nå har jeg lest hele tråden, og det er ingen, absolutt ingen som påstår at man har fedme med en BMI på 22. Håper virkelig ikke at du selv mener det, fordi en BMI på 22 er normalvektig og slank. Alle vet det. Anonymkode: ded27...5ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #143 Del Skrevet 28. desember 2023 Petra200 skrev (24 minutter siden): Det tror jeg ikke noe på, normal bmi er fra 18-24, når man ligger i øvre skiktet av normal er man faktisk ikke tynn. Slank ja, men ikke tynn. Men det det klart, sammenligner man seg med overvektige som over halvparten av den voksne befolkning er, så kan nok kanskje folk bruke begreper som «tynn» Tror ikke på jeg er litt tynn?😅 Jeg har hatt bmi på 24 og var 3-4 kg større enn nå max. Da var jeg normalt slank. Hvis du mener jeg er øvre sikte av normal slank nå så er det hyggelig det,men det stemmer ikke. Man kan ha bmi være veldig slank/litt tynn. Sladdet ikke grunnet skjule kropp, men juletre..plutselig noen kjente her😅 Anonymkode: 651a3...f07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #144 Del Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 20.12.2023 den 0.07): Bildet du valgte bærer preg av at du prøver å flattere. Du er nok lubben ja. Anonymkode: b11ae...c70 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Ok, nå har jeg lest hele tråden, og det er ingen, absolutt ingen som påstår at man har fedme med en BMI på 22. Håper virkelig ikke at du selv mener det, fordi en BMI på 22 er normalvektig og slank. Alle vet det. Anonymkode: ded27...5ee Svaret over var kommentar til TS sin tråd(168 cm høy, 62 kilo). Det er åpenbart dette som er trådens tema, om TS er tynn eller normal med denne vekten. Kommentaren over påstår TS er lubben. Mange kommentarer i tråden er moderert vekk, men av en eller annen grunn syns moderatorer i dette forumet at det er greit å kalle normalvektige for lubne. JEG mener åpenbart ikke at en med bmi på 22 er noe som helst annet enn normal. Anonymkode: 2ea1f...6d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #145 Del Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Svaret over var kommentar til TS sin tråd(168 cm høy, 62 kilo). Det er åpenbart dette som er trådens tema, om TS er tynn eller normal med denne vekten. Kommentaren over påstår TS er lubben. Mange kommentarer i tråden er moderert vekk, men av en eller annen grunn syns moderatorer i dette forumet at det er greit å kalle normalvektige for lubne. JEG mener åpenbart ikke at en med bmi på 22 er noe som helst annet enn normal. Anonymkode: 2ea1f...6d2 Trådstarter er ikke lubben. Fælt å si slikt !😔 Når det er sagt skal man ikke bare se på bmi. På mitt aller tynneste etter fødsel nummer 2 så jeg nesten syk ut med bmi 19. Det er noe med beinbygning og alt. Anonymkode: 651a3...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra200 Skrevet 28. desember 2023 #146 Del Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror ikke på jeg er litt tynn?😅 Jeg har hatt bmi på 24 og var 3-4 kg større enn nå max. Da var jeg normalt slank. Hvis du mener jeg er øvre sikte av normal slank nå så er det hyggelig det,men det stemmer ikke. Man kan ha bmi være veldig slank/litt tynn. Sladdet ikke grunnet skjule kropp, men juletre..plutselig noen kjente her😅 Anonymkode: 651a3...f07 Igjen, du er helt normal. Normalt slank, med bmi på 22. Hvis det er vanskelig for deg å godta dette foreslår jeg at du oppsøker hjelp for å sortere dine tanker rundt kropp og vekt. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #147 Del Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 16.12.2023 den 0.49): Du høres slank og fin ut. Vi har ulik beinbygning. Jeg er 168 og 70 kg, jeg er slank Anonymkode: 4f193...06d du er ikke slank når du er 70kg. Du er helt i øverste sjiktet av å være normalvektig. 1-2kg til vil du bli regnet som overvektig. Jeg er 162 og 53 kg. Det er slank. Anonymkode: 782ff...2ed 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #148 Del Skrevet 28. desember 2023 Petra200 skrev (6 minutter siden): Igjen, du er helt normal. Normalt slank, med bmi på 22. Hvis det er vanskelig for deg å godta dette foreslår jeg at du oppsøker hjelp for å sortere dine tanker rundt kropp og vekt. Kommer an på øyet som ser. Jeg så nesten lik ut med bmi 24 så det er du som har et problem med å henge deg opp i bmi. Kanskje fokusere på andre ting enn det du har googlet det opp på for det er bare sprøyt😅 Folk kan ha samme vekt og høyde,men se aldeles ulike ut fra øyesyn. Anonymkode: 651a3...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra200 Skrevet 28. desember 2023 #149 Del Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kommer an på øyet som ser. Jeg så nesten lik ut med bmi 24 så det er du som har et problem med å henge deg opp i bmi. Kanskje fokusere på andre ting enn det du har googlet det opp på for det er bare sprøyt😅 Folk kan ha samme vekt og høyde,men se aldeles ulike ut fra øyesyn. Anonymkode: 651a3...f07 Tenker at problemet ligger hos den som trenger bekreftelse på vekt på et nettforum 🙂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #150 Del Skrevet 28. desember 2023 Jeg må få lov til å si at jeg både ser ut og føler meg chubby med en bmi på 22. Anonymkode: 7747f...b78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #151 Del Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Trådstarter er ikke lubben. Fælt å si slikt !😔 Når det er sagt skal man ikke bare se på bmi. På mitt aller tynneste etter fødsel nummer 2 så jeg nesten syk ut med bmi 19. Det er noe med beinbygning og alt. Anonymkode: 651a3...f07 Det som er mest fælt er at Kvinneguiden sine moderatorer godkjenner at medlemmer sier slikt. Og helt enig. BMI er kun en indikasjon og vil ha store indvididuelle forskjeller. Selv ernæringseksperter sier dette. Jeg ser syk ut med bmi i nedre sjiktet, og best ut på rundt 22. Anonymkode: 2ea1f...6d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #152 Del Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Svaret over var kommentar til TS sin tråd(168 cm høy, 62 kilo). Det er åpenbart dette som er trådens tema, om TS er tynn eller normal med denne vekten. Kommentaren over påstår TS er lubben. Mange kommentarer i tråden er moderert vekk, men av en eller annen grunn syns moderatorer i dette forumet at det er greit å kalle normalvektige for lubne. JEG mener åpenbart ikke at en med bmi på 22 er noe som helst annet enn normal. Anonymkode: 2ea1f...6d2 Ta her, hvis jeg er lubben er verden farlig. Jeg er langt ifra lubben. Anonymkode: 18848...115 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #153 Del Skrevet 28. desember 2023 Ts her igjen. Jeg kunne lagt ut et helt bilde av meg selv, ikke kun mage, hvis noen da påstår at jeg er lubben så er nesten alle lubne. Alle vet at det å veie 62kg fordelt på 1.68 høyde ikke er å være lubben! Anonymkode: 18848...115 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #154 Del Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg må få lov til å si at jeg både ser ut og føler meg chubby med en bmi på 22. Anonymkode: 7747f...b78 Ja men hvor høy er du da? 1.60 kanskje bare? Jeg føler meg ikke chubby og har igrunnen hatt en drømmekropp for de fleste, går i bikini uten å føle meg chubby på noe vis. (River vel i enkelte sjeler når jeg sier dette)😅 Anonymkode: 18848...115 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #155 Del Skrevet 28. desember 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Alle vet at det å veie 62kg fordelt på 1.68 høyde ikke er å være lubben! Anonymkode: 18848...115 Alle vet ikke det siden det ikke er tilfelle. Som det muligens var linket til tidligere i tråden vil ca halvparten av menn vurdere ei med bmi over 22.5 til å være overvektig. Vet alle dette? Gå inn på mybodygallery. Er få med slike specs (168/62kg) som er tynne. Flere som er smålubne. De fleste er veldig normale. Eller slanke dersom trent. Det til tross for at mediankroppen på den siden trolig ser over snittet slank ut. (Folk som legger ut bilder av seg selv på den type sider er typisk over snittet interessert i kropp og trening.) Søk etter 168 rundt 53kg om du vil se hvordan tynne ser ut til sammenligning. 🤤 Ts, du ser ikke lubben ut, men mange andre med samme høyde /vekt eller tilsvarende bmi kan se lubne ut. Anonymkode: 164fa...926 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #156 Del Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ta her, hvis jeg er lubben er verden farlig. Jeg er langt ifra lubben. Anonymkode: 18848...115 TS - ta med deg de 90% som sier at du er slank og flott. Forkast resten. De som sier "lubben" troller bare. Og forlat tråden nå. Anonymkode: ded27...5ee 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #157 Del Skrevet 29. desember 2023 Ikke rart ingen vil ha barn i Syd Korea, Norge er paa vei i samme kategori. tynn er undervektig altsaa? de fleste som sier 70 er overvektig har sikkert smale hofter og flate bryster. Kan vise tynne kvinner med brede hofter og dere vil fortsatt kalle dem lubne. Anonymkode: ce56a...6ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #158 Del Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Ikke rart ingen vil ha barn i Syd Korea, Norge er paa vei i samme kategori. tynn er undervektig altsaa? de fleste som sier 70 er overvektig har sikkert smale hofter og flate bryster. Kan vise tynne kvinner med brede hofter og dere vil fortsatt kalle dem lubne. Anonymkode: ce56a...6ad 70 kg er overvektig for kvinner under 168 cm. Anonymkode: 7558a...6cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #159 Del Skrevet 29. desember 2023 Dama mi er 168cm. Hun veier 62, akkurat som TS. Hun blir glant etter på byen, sikkert fordi hun er så velformet. Ikke bare vekten som teller hvis det å være attraktiv rager høyest. Kroppsformen heller.. Anonymkode: b3b23...591 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #160 Del Skrevet 29. desember 2023 Høres ganske normalt. Jeg var en gan 168 og 42 kilo. Heldigvis fått 20 kg til, og 12 cm. Bedre med litt polstring. Anonymkode: b416b...089 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå