AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #1 Skrevet 15. desember 2023 Hva er det rareste du har funnet? Og åpner dere noen ganger passasjerers håndbagasje enda dere vet hva som er inni? Min fortelling: Jeg gikk gjennom sikkerhetskontroll med en lærpaddle som jeg skulle ha med på et kinkparty. Han som tok imot kofferten smilte når han pekte på den til de andre og TRE PERSONER sto rundt når de åpnet. Hun eldste, en dame i 50-årne lo når de fikk bekreftet hva de tydeligvis alle rede visste. Jeg er helt bombesikker på at de hadde en sterk mistanke før de åpnet kofferten min. Jeg har senere fått vite av andre kinksters at det er vanlig i utlandet at slike leker blir tatt ut av kofferten for inspeksjon. Anonymkode: ecfdb...375
Gjest ti10 Skrevet 15. desember 2023 #2 Skrevet 15. desember 2023 Jeg synes det er mer spesielt at sikkerhetskontrollører åpenlyst gjør narr av det de finner i kofferten til folk, uansett hva det er. Jeg har også vært vitne til en som gjorde narr av at en eldre passasjer hadde en gammel, utdatert mobiltelefon. Andre igjen oppfører seg som om det er vrange sauer de skal sluse gjennom, ikke mennesker, dvs. veiving med armer og roping. I alle andre serviceyrker blir det forventet at man behandler kunder/gjester/passasjerer med respekt, ikke at man går inn for å drite ut folk. Det virker som om det er mange i den jobben som hadde trengt opplæring i både service og folkeskikk.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #3 Skrevet 15. desember 2023 Selvfølgelig åpner de bagasjen selv om de vet hva som er inni. Jeg hadde med en kniv engang, fikk veska ransaket ganske kjapt da ja. Anonymkode: f0976...829 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #4 Skrevet 15. desember 2023 Det verste jeg har funnet og kommet i kontakt med er ett brukt bind i en veske. Dette var en tilfeldig bagcheck og jeg bruker sjelden hansker. Den dagen angret jeg for ikke å ha brukt hansker der jeg sto med hånden rundt ett blodig bind. Kunne fortalt masse, men enkelte historier skjer så sjelden at jeg fort kan bli gjenkjent. Ja, vi snakker om dette oss imellom. Det er nok av griser blandt oss og håper de skjems. Anonymkode: e778a...e7e 6
Hedda-78 Skrevet 15. desember 2023 #5 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det verste jeg har funnet og kommet i kontakt med er ett brukt bind i en veske. Dette var en tilfeldig bagcheck og jeg bruker sjelden hansker. Den dagen angret jeg for ikke å ha brukt hansker der jeg sto med hånden rundt ett blodig bind. Kunne fortalt masse, men enkelte historier skjer så sjelden at jeg fort kan bli gjenkjent. Ja, vi snakker om dette oss imellom. Det er nok av griser blandt oss og håper de skjems. Anonymkode: e778a...e7e Hva gjør dere når dere åpner håndbagasjekofferten og finner en pose, og passasjeren sier at det bare er skittent undertøy i posen?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #6 Skrevet 15. desember 2023 Har jobbet i sikkerhetskontrollen , men aldri opplevd at noen har ledd. Kan nok hende man har snakket sammen etterpå, men ingen åpenlys latter. Husker jeg hadde et eldre ektepar igjennom, og fant håndjern med rosa pels på. Kona var temmelig utadvendt og lo godt, mens ektemannen var litt forsiktig og så litt betuttet ut 😂 De var mest søte da. 😊 Anonymkode: e7288...d7e 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #7 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Selvfølgelig åpner de bagasjen selv om de vet hva som er inni. Jeg hadde med en kniv engang, fikk veska ransaket ganske kjapt da ja. Anonymkode: f0976...829 Jeg mente hvis de vet at det de kommer til å finne er ufarlig. En kniv er ikke ufarlig. Anonymkode: ecfdb...375
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #8 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Det verste jeg har funnet og kommet i kontakt med er ett brukt bind i en veske. Dette var en tilfeldig bagcheck og jeg bruker sjelden hansker. Den dagen angret jeg for ikke å ha brukt hansker der jeg sto med hånden rundt ett blodig bind. Kunne fortalt masse, men enkelte historier skjer så sjelden at jeg fort kan bli gjenkjent. Ja, vi snakker om dette oss imellom. Det er nok av griser blandt oss og håper de skjems. Anonymkode: e778a...e7e Ææsj. Hva i all verden skal man med et brukt bind i en koffert? Det skal kastes. Anonymkode: ecfdb...375 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #9 Skrevet 15. desember 2023 Som tidligere sikkerhetskontrollør, så vet jeg at du faktisk har taushetsplikt for hva du finner i bagasjen og hva du opplever der. Anonymkode: d8126...c59 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #10 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ææsj. Hva i all verden skal man med et brukt bind i en koffert? Det skal kastes. Anonymkode: ecfdb...375 De kan ha vært et sted der det ikke er lett å kvitte seg med sånt. Hos mine foreldre har det aldri vært skikkelig søppel på toalettet, så bind må legges i hundepose og tas med hjem igjen. (Sørger for å ikke ha mensen der, da, men det kan være andre ting.) Anonymkode: bc32b...fa7 7
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #11 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Som tidligere sikkerhetskontrollør, så vet jeg at du faktisk har taushetsplikt for hva du finner i bagasjen og hva du opplever der. Anonymkode: d8126...c59 Huffda. Anonymkode: 3dfd9...8a5
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #12 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det verste jeg har funnet og kommet i kontakt med er ett brukt bind i en veske. Dette var en tilfeldig bagcheck og jeg bruker sjelden hansker. Den dagen angret jeg for ikke å ha brukt hansker der jeg sto med hånden rundt ett blodig bind. Kunne fortalt masse, men enkelte historier skjer så sjelden at jeg fort kan bli gjenkjent. Ja, vi snakker om dette oss imellom. Det er nok av griser blandt oss og håper de skjems. Anonymkode: e778a...e7e Seriøst ? Et brukt damebind?...Som bare lå i en veske? Anonymkode: 678ff...65b
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #13 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): De kan ha vært et sted der det ikke er lett å kvitte seg med sånt. Hos mine foreldre har det aldri vært skikkelig søppel på toalettet, så bind må legges i hundepose og tas med hjem igjen. (Sørger for å ikke ha mensen der, da, men det kan være andre ting.) Anonymkode: bc32b...fa7 Lol, men du styrer vel ikke når du har/får mensen? Anonymkode: 678ff...65b 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #14 Skrevet 16. desember 2023 Uproft, da. Jeg håper virkelig i det minste de ser an folk! For egen del har jeg måttet bli nesten naken-visittert. Jeg har også blitt tatt til side og utsatt for en helvetes "interrigation" som gjorde at vi mistet flyet og alt fordi non andre satte fra seg en veske i nærheten av meg og ble borte (de trodde det var min/at det var jeg som gjorde det). De snakket bare spansk, og jeg kunne liksom... et par håndfuller spanske gloser bare. Jeg var 15 år og med min far på jobbreise, og selvfølgelig dritbetatt av han ene kollegaen og ville være kul. Jeg var ikke særlig kul når jeg omsider slapp ut av de avhørene og det opplegget der, altså. Jeg så for meg livet ut i fengsel, i spansk fengsel med kvinner som voldtar meg i alle kroppsåpninger og på språk jeg ikke forstår. Herlighet altså. Sikkerhetskontrollen er jo selvfølgelig noe annet da... Hm... Ja, enda verre enn sikkerhetskontrollen var jo en gang vi ble ropt opp med fullt navn for å komme å åpne en bag pga "mistenkelige lyder og aktiviteter fra kofferten". Dette var på en SMEKK full flyplass, i full offentlighet/alle kunne se meget klart hva som foregikk. Jeg hadde da hatt bursdag på ferien, blitt 16 år hadde fått en vibrator på kødd. Den hadde slått seg på i baggen, og jeg måtte ta den opp. Med alle tilskuerne var det bare å rekke den i været og underkaste seg. Folk lo så de skrek. Jeg ble delvis traumatisert, og har aldri satt min fot der igjen, tross at vi reiste dit hvert år før. Huff altså. Men ja, beklager, det var sikkerhetskontrollen vi skulle til.. Hm.. De skar opp en bamse jeg hadde en gang. Jeg var voksen, men begynte å gråte. Jeg er glad i bamsene mine og nesten sånn semi-redd for at de har følelser/kan kjenne noe. Huffameg. Bamsen var selvfølgelig helt uskyldig! Ellers har jeg vel ikke hatt noen sånne veldig spesielle opplevelser/da hadde jeg sikkert husket det. Jeg husker jeg styrtet resten av en flaske sprit en gang fordi jeg måtte kaste den (hadde vel glemt at jeg hadde den i vesken eller noe). Var en ganske festlig dag på flyplass/flytur hjem, og jeg dro rett på fest og "akte" ned en bakke i kofferten som "grand ankomst". Jeg ble også stoppet på et biltak slik at kofferten kunne være i setet inne..... Det gir jo veldig mening liksom. Men, det gjorde vel sikkert det da. Nei, jeg får heller returnere hit hvis jeg kommer på noe bedre altså! Anonymkode: 6b21d...a38
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #15 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Lol, men du styrer vel ikke når du har/får mensen? Anonymkode: 678ff...65b Kan jo det med noen p-piller og primolut f. eks. Anonymkode: 6b21d...a38
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #16 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har jobbet i sikkerhetskontrollen , men aldri opplevd at noen har ledd. Kan nok hende man har snakket sammen etterpå, men ingen åpenlys latter. Husker jeg hadde et eldre ektepar igjennom, og fant håndjern med rosa pels på. Kona var temmelig utadvendt og lo godt, mens ektemannen var litt forsiktig og så litt betuttet ut 😂 De var mest søte da. 😊 Anonymkode: e7288...d7e Hva er et eldre ektepar? 50 åra eller nærmere 90? Anonymkode: bcd77...b7b
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #17 Skrevet 16. desember 2023 17 hours ago, AnonymBruker said: Lol, men du styrer vel ikke når du har/får mensen? Anonymkode: 678ff...65b Jeg tror hun styrer når hun skal dra på besøk til foreldrene. Det er ganske enkelt vil jeg påstå. Anonymkode: 8b461...6d3 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #18 Skrevet 16. desember 2023 19 hours ago, AnonymBruker said: De kan ha vært et sted der det ikke er lett å kvitte seg med sånt. Hos mine foreldre har det aldri vært skikkelig søppel på toalettet, så bind må legges i hundepose og tas med hjem igjen. (Sørger for å ikke ha mensen der, da, men det kan være andre ting.) Anonymkode: bc32b...fa7 Ja vi har jo lært på kg at mange utsetter gjestene sine for sånt. Men man finner jo en søplekasse før man kommer så langt som til flyplassen da. Anonymkode: 40559...e06
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #19 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg tror hun styrer når hun skal dra på besøk til foreldrene. Det er ganske enkelt vil jeg påstå. Anonymkode: 8b461...6d3 Nei, jeg styrer ikke når jeg skal besøke mine foreldre på andre siden av landet. Det er som regel i julen og store bursdager. Men som en over sier, er det enkelt å styre mensen ved hjelp av p-piller. Anonymkode: bc32b...fa7
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #20 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, jeg styrer ikke når jeg skal besøke mine foreldre på andre siden av landet. Det er som regel i julen og store bursdager. Men som en over sier, er det enkelt å styre mensen ved hjelp av p-piller. Anonymkode: bc32b...fa7 Går det an å foreslå for foreldrene dine å få seg et skikkelig søppelspann kanskje? Anonymkode: 6b21d...a38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå