Gå til innhold

Til dere uvaksinerte.

AnonymBruker

Til dere uvaksinerte  

180 stemmer

1. 1. Hvor mange ganger har dere hatt corona?

• 1
      65
    • Ingen
      47
    • 2
      37
    • 3
      19
    • 4
      12

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stenger 16. des. 2025, 16:12

Anbefalte innlegg

2. Like mange ganger som min 3x vaksinerte søster og 4x vaksinerte far 

Anonymkode: d7b51...6a4

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt det 4 ganger. Dvs jeg har ikke testet de to siste gangene, men har hatt helt lik symptomer som begge gangene jeg har testet positivt. 

1. Dryppende nese (ikke snørr). 

2. Nysing. 

3. Ustabil kroppstemperatur, men ikke over 38 grader. Kald og varm om hverandre. 

4. Litt sår hals. 

5. Utmattelse. 

6. Vondt i nakken. 

Anonymkode: 95674...eb1

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle vaksinere meg, men siden jeg ikke var i en risikogruppe, så utsatte jeg det slik at de som trengte det fikk først. Og så fløy tiden der jeg forble uvaksinert, til at vaksiner plutselig ikke var på agendaen lenger. 

Jeg er vel den eneste i familien som er uvaksinert - og jeg er den eneste i familien som IKKE har hatt Covid. Et par familiemedlemmer har hatt covid 2 ganger.

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

0 doser, smittet 2 ganger.

Var sånn middels syk begge gangene. Sengeliggende med feber noen dager, men ikke akkurat alvorlig.

Men har ikke blitt frisk etter siste smitte. Fortsatt fullt sykemeldt. Sliter med voldsom utmattelse, kronisk hodepine og uregelmessig puls og trykk. Skal til hjertespesialist utpå nyåret. (Vet ikke helt hvordan jeg skal klare å komme meg dit, kjøre kan jeg jo ikke, og å reise kollektivt er for utmattende. Må be noen kjøre meg, tror jeg). Jeg hater livet mitt, og korona. Min store angst er å få korona på nytt nå. Da er nok livet mitt over. Så jeg lever ganske isolert nå. Både fordi jeg ikke klarer så mye, og av frykt for smitte.

Anonymkode: 707b8...f4a

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror en gang uten symptomer, siden jeg var tett oppå 5 som fikk covid, men jeg var eneste som ikke ble syk. Hvis jeg ikke var smittet da, så null 

Anonymkode: 093f1...0f5

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært syk en gang siden 2020, testet ikke men var sikkert korona da jeg var litt mer influensasyk enn jeg pleier. Varte i 2-3 dager.

Anonymkode: 9db7b...572

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vaksinert to eller er det tre ganger? Fikk korona første og hittil eneste gang våren 2023.

Anonymkode: 22bec...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mingus skrev (22 timer siden):

Skille ønske jeg var uvaksinert, tok en eneste dose for 2 år siden pga jeg var høygravid og redd, og mensen min varer i 2 uker om gangen og er helt ustabil. Faens makkverk 

Ikke for å skremme deg, men avhengig av din alder, kan det være tegn på andre ting, f.eks. (tidlig) overgangsalder. Uansett er det viktig å snakke med lege når blødninger forandrer seg. Håper du har gjort det.

Anonymkode: 146f5...b1b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

100% uvaksinert (mot korona.) Hatt korona én gang, og da testet jeg meg kun fordi alle rundt meg hadde det. De var forøvrig vaksinerte alle sammen, og samtlige ble mye dårligere enn meg. De har også hatt korona flere ganger siden, og de plukker med seg alt av virus ellers, i motsetning til meg som aldri er syk.

Anonymkode: dce18...692

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

1 gang troooor jeg. Testet ikke, men var med noen som testet positivt.

Ble ikke dårlig i det hele tatt.

Har ingen doser

Anonymkode: 5dce0...136

Samme her. Har ikke vært syk liksom, men litt hanglete én eller to ganger siden dette styret begynte. Ikke testet, men noen jeg er mye sammen med var syk samtidig og testet positivt. 

Null doser. (Og mastergrad og meget god lønn, siden det tydeligvis er vanskelig for noen å forstå at man kan velge vekk den sprøyta med høyere utdanning. 🙄

Anonymkode: 0b1b0...f1b

• Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok én dose, ble smittet to dager etter. Hatt covid fire ganger. Veldig syk første gang, nesten ikke syk de andre gangene. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mingus skrev (23 timer siden):

Skille ønske jeg var uvaksinert, tok en eneste dose for 2 år siden pga jeg var høygravid og redd, og mensen min varer i 2 uker om gangen og er helt ustabil. Faens makkverk 

Jeg tok første dose. Kjente på presset da jeg jobber på sykehus. Ikke tatt flere siden. Ble skremt da flere meldte om endringer i syklus / blødninger. Vi skulle prøve å bli gravid året etter. Derfor tok jeg ikle flere. Tenk om syklus hadde blitt helt over styr og problemer med å bli gravid. Hvem vet. 

Anonymkode: 43b27...a22

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Ikke for å skremme deg, men avhengig av din alder, kan det være tegn på andre ting, f.eks. (tidlig) overgangsalder. Uansett er det viktig å snakke med lege når blødninger forandrer seg. Håper du har gjort det.

Anonymkode: 146f5...b1b

Tidlig overgangsalder når hun nettopp har vært høygravide? 😄 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skjermbilde (1).png

Anonymkode: f97c7...ccf

Common cold=corona

Anonymkode: f97c7...ccf

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 ganger. Først i mai 2021 og andre gang høsten 2022. Begge gangene var det som en lett forkjølelse. 

Anonymkode: 9c04d...68e

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatt en positiv test. Var ikke noe spesielt syk. Har ikke testa meg etter det. Ingen vaksine. Har svineinfluensa alt for sterkt i minnet. 

Anonymkode: b3a8a...c70

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt det en gang som jeg vet om, i fjor vår. Var i relativt dårlig form, men jeg blir bestandig ganske dårlig av å ha feber. Var ikke noe mer syk enn ved en vanlig kraftig forkjølelse. 

Anonymkode: 3c19b...288

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sportydame skrev (11 timer siden):

Tidlig overgangsalder når hun nettopp har vært høygravide? 😄 

Det går faktisk ann ja. 

Anonymkode: f291b...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...