Adrenalina1 Skrevet 18. desember 2023 #81 Del Skrevet 18. desember 2023 Det samme lurer jeg på. Høres helt idiotisk ut. Må være noe av det dummeste nymotens greiene som er funnet på. For jeg ser på det som et påfunn. Ingenting annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 18. desember 2023 #82 Del Skrevet 18. desember 2023 Ryddet for krenkende innlegg og svar til det. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #83 Del Skrevet 18. desember 2023 29_j skrev (16 timer siden): Nei nei å nei, hen er ikke et kjønn! Høres helt bananas ut. Enten er det han eller hun. Ferdig! Hele poenget er jo at "hen" ikke er et kjønn/er kjønnet, så der er du enig med dem som bruker ordet Anonymkode: 0b967...501 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #84 Del Skrevet 18. desember 2023 Adrenalina1 skrev (13 timer siden): Det samme lurer jeg på. Høres helt idiotisk ut. Må være noe av det dummeste nymotens greiene som er funnet på. For jeg ser på det som et påfunn. Ingenting annet. Veldig nymotens! Dukka opp i Sverige i 1966. Anonymkode: 0b967...501 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå