AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #1 Del Skrevet 15. desember 2023 Jeg skal laste ned innhold fra en minnepinne(usb port) til stasjonær pc. Fikk ikke til å laste opp, men heller ikke å fjerne enheten (ikon fra verktøylinja forsvant da jeg tok den ut). Ny lyser en ekstra lampe når jeg bruker pc. Noen tips ang hvordan jeg får lastet ned, og fjernet enheten etterpå🫣 Anonymkode: aa07c...838 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #2 Del Skrevet 15. desember 2023 Dette må du forklare litt bedre ... Anonymkode: e2567...f10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #3 Del Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette må du forklare litt bedre ... Anonymkode: e2567...f10 🫣Skal laste ned innhold fra en minnepinne, over på pc. Får det ikke til. Anonymkode: aa07c...838 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #4 Del Skrevet 15. desember 2023 Hvorfor konkret fikk du ikke til å laste opp? Hva skjedde når du gikk inn på ikonet når minnepinnen var plugget i? Var filene der? Anonymkode: 74680...a70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #5 Del Skrevet 15. desember 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: 🫣Skal laste ned innhold fra en minnepinne, over på pc. Får det ikke til. Anonymkode: aa07c...838 Det er fortsatt ikke nok for at vi skal kunne hjelpe deg. HVA skjedde når du prøvde? Du skriver at det begynte å lyse en lampe? HVOR LYSER DEN LAMPA? Anonymkode: e2567...f10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #6 Del Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Det er fortsatt ikke nok for at vi skal kunne hjelpe deg. HVA skjedde når du prøvde? Du skriver at det begynte å lyse en lampe? HVOR LYSER DEN LAMPA? Anonymkode: e2567...f10 NEVER MIND, jeg fikset det. Lampa lyser heller ikke nå. Anonymkode: aa07c...838 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå