AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #21 Skrevet 16. desember 2023 Ikke den første. Men den andre. Anonymkode: 999e3...a76
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #22 Skrevet 16. desember 2023 Joda, jeg har tydd til det når jeg har vært singel og kåt, fordi det er tryggere enn med ukjent mann. Problemet er at da trodde mine ekser at jeg fremdeles hadde følelser for dem, siden "kvinner ikke kan ha sex uten følelser ". Liksom! Det ble derfor så mye styr og sårede følelser fra mine ekser når det fremkom at det faktisk bare var sex jeg ønsket at jeg fant ut at slikt ikke var lurt. Anonymkode: 1e88c...377
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #23 Skrevet 17. desember 2023 Jeg hadde sex med min første etter mer enn 20 år. Rent seksuelt var det helt fantastisk. Det er kanskje den eneste gangen i mitt liv jeg har vært i stand til å ha sex uten å føle noen som helst tiltrekning mot personen overhode, kun for sexen, og hvor det faktisk har vært god sex. Hadde gjort det igjen om jeg visste det ikke kom til å bli komplisert. Anonymkode: 54924...efd 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå