AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #1 Del Skrevet 13. desember 2023 Jeg ønsker meg et aktivitetsarmbånd eller pulsklokke. Behovene mine er enkel logging av søvn og analyse av søvnkvalitet, følge med på antall skritt og kalorier per dag, og enkel treningsanalyse (hva slags type trening man gjør, varighet, intensitet og pulssoner, forbrente kalorier) og gjerne måling av distanse på utendørs løpeturer. Jeg vil også at det er ganske diskret og pent på armen. Hva bør jeg kjøpe? Anonymkode: 0cc71...823 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 13. desember 2023 #2 Del Skrevet 13. desember 2023 Jeg har selv Fitbit Charge 6 og det dekker behovene dine. Tar noe av det med en klype salt da. Hørt mye bra Garmin også, men hatt Fitbit i så mange år at jeg ikke vil bytte. Det finnes ulike fra både Fitbit og Garmin da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 13. desember 2023 #3 Del Skrevet 13. desember 2023 Så vidt jeg vet støtter ikke Fitbit pulsbelte, så om du har behov for nøyaktige målinger bør du gå for Garmin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #4 Del Skrevet 13. desember 2023 Jeg har hatt flere fitbit, kommer aldri til å gå tilbake til fitbit igjen. Alt for mange elementære funksjoner er skjult bak betalingsabonnement. Ikke verdt det. Garmin er bedre. Du får alt, uten å måtte betale ekstra. Jeg bruker det ikke til trening, jeg trener ikke. Jeg bruker det som klokke, få varsel fra mobilen, søvn, overvåke puls (angst) og å logge vekt. Alt det får du gratis med garmin, mange funksjoner for søvn og puls må du betale for hos fitbit. Alt du beskriver får du med garmin, uten å måtte betale ekstra men hos fitbit må du ha abonnement for å få alle funksjoner. Ante ikke at garmin hadde abonnement funksjon en gang. Googlet nå for å dobbeltsjekke, alt de har er vanlig mobilabonnement for diverse klokker, som i å bruke klokke som telefon. Du betaler ikke for helt vanlige funksjoner som du må med fitbit. Jeg har garmin venu 2s og er storfornøyd. Alle funksjonene jeg trenger og mer til. God batteritid (ca akkurat en uke med mitt forbruk) Anbefaler ikke samsung galaxy watch serien, de må lades hver bidige dag. Er du usikker på hvilken du skal gå for, så anbefaler jeg deg å søke "Fitbit xxx vs garmin xxx review" (skriv inn spesifikk modeller du tenker på) på youtube og se videoer. Det finnes flere for de aller fleste klokkene. Så får du en reell sammenligning og ta et valg utav dine behov og ønsker. Du kan også sjekke de forskjellige garmin versjonene opp mot hverandre. Anonymkode: 233c0...f85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 13. desember 2023 #5 Del Skrevet 13. desember 2023 GARMIN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EmKay Skrevet 13. desember 2023 #6 Del Skrevet 13. desember 2023 Hadde fitbit i mange år og var for så vidt greit fornøyd med hva jeg fikk for pengene der. Fikk så en Garmin Venu 2s i gave (ville ha minst samme skjermkvalitet som jeg hadde på fitbiten), og må si at jeg er ganske mye mer fornøyd med den. Både klokken og appen. Men det er jo en smule ulik prisklasse, så kommer an på hvor mye du vil legge i det tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pingeling Skrevet 13. desember 2023 #7 Del Skrevet 13. desember 2023 hadde Fitbit i mange år. Både sense og versa. Elsket appen, men gikk tilslutt lei fordi klokkene hang seg opp. Fikk erstattet to sense klokker. Ble umulig å trene med klokka fordi knappene lett skrudde av økten (versa). Og jeg kunne ikke koble til pulsbelte. Byttet til Garmin Venu 2s i sommer. Og angrer ikke. Syns den både er pen, og mye bedre på treningsdelen. Appen funker bra og er god på søvn, skritt og alt det andre. Eneste jeg savner er all historikken min fra fitbiten 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå