AnonymBruker Skrevet 31. januar #41 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (På 3.1.2024 den 16.00): Gamle symaskiner har veldig god kvalitet. Jeg ville beholdt den og sent den til service Anonymkode: 762a5...4ff Den er bare 7 år gammel og kostet 3000 kr. Er mange år siden de lagde kvalitetsmaskiner som varte et helt liv. Jeg hadde kostet på meg en ny maskin. Siden du syr så mye som du gjør. Anonymkode: c4a4a...cb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #42 Del Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (På 31.1.2024 den 12.47): Den er bare 7 år gammel og kostet 3000 kr. Er mange år siden de lagde kvalitetsmaskiner som varte et helt liv. Jeg hadde kostet på meg en ny maskin. Siden du syr så mye som du gjør. Anonymkode: c4a4a...cb9 Ja, er så heldig at jeg har en slik symaskin. Anonymkode: d3290...a1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #43 Del Skrevet 14. februar Gått tre måneder nå, TS har sikkert bestemt seg for lenge siden. Anonymkode: bda0e...80d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå