Gå til innhold

Har du bæsjespray på badet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

NatNat skrev (56 minutter siden):

rareste jeg har hørt. Bæsjer uten lukt og er vegetarianer. (Og når man tenker om det, kanin bæsj, heste, ku bæsj, lukter ingenting i forhold til katte bæsj f.eks...

Kattebæsj fra en katt som får kjøtt eller kattebæsj fra en katt som får tørrfôr? Tørrfôr er junkfood og ikke sunt. En katt er ren kjøtteter og skal ikke ha annet enn animalsk. Hvis bæsjen til katten lukter, bytt til sunn mat. Da jeg byttet fra tørrfôr til kjøtt så merket jeg enorm forskjell på lukt og mengde i kattedoen. Dette gjelder for mennesker også. Når man spiser sunt med mye ren animalsk, så lukter bæsjen mindre. Kutter man ned på næringsfattig mat, så bæsjer man mindre fordi næringsfattig mat består av mye stoffer som vi ikke kan fordøye og det må ut rompa.

Anonymkode: 38dde...bcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Kattebæsj fra en katt som får kjøtt eller kattebæsj fra en katt som får tørrfôr? Tørrfôr er junkfood og ikke sunt. En katt er ren kjøtteter og skal ikke ha annet enn animalsk. Hvis bæsjen til katten lukter, bytt til sunn mat. Da jeg byttet fra tørrfôr til kjøtt så merket jeg enorm forskjell på lukt og mengde i kattedoen. Dette gjelder for mennesker også. Når man spiser sunt med mye ren animalsk, så lukter bæsjen mindre. Kutter man ned på næringsfattig mat, så bæsjer man mindre fordi næringsfattig mat består av mye stoffer som vi ikke kan fordøye og det må ut rompa.

Anonymkode: 38dde...bcd

Nei, han får våt fôr hver eneste dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NatNat skrev (På 24.3.2024 den 19.14):

rareste jeg har hørt. Bæsjer uten lukt og er vegetarianer. (Og når man tenker om det, kanin bæsj, heste, ku bæsj, lukter ingenting i forhold til katte bæsj f.eks...

Nå må du og antivegan-AB slåss. Sorry, sånn er reglene 🍿

Anonymkode: 03ab2...9fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Bare jeg som drar ned underveis? Skynder meg å skylle ned bæsjen før jeg tørker meg, lar den liksom ikke ligge og stinke lengst mulig.

Anonymkode: 212c5...3da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal jeg spraye bæsj på badet?

Anonymkode: 78678...103

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NatNat skrev (På 24.3.2024 den 21.05):

Nei, han får våt fôr hver eneste dag.

Våtfôr er bedre enn tørrfôr, men kjøtt er det de skal spise. Katten din trenger å spise sunnere mat, så skal du se at kattedoen lukter mindre.

Anonymkode: 38dde...bcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men har Rituals duftpinner😃

Anonymkode: 69870...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...