Blåttvann Skrevet 12. desember 2023 #41 Del Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): NEI!!! Delte bad med ei som sprayet med intenst søt vaniljelukt etter å ha bæsjet, det ble bare dobbelt så ekkelt. 🤢 Anonymkode: 63928...80e Vanilje-duft er helt grusomt. Vi har ikke spray på do, men har vi gjester tennes et lys på toalettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #42 Del Skrevet 12. desember 2023 Bæsjelukt sammensauset med ekkel "parfyme"-lukt er utrolig nasty. Blir som å prøve å kamuflere svettlukt med deo eller parfyme. En jævlig grøt av lukter Anonymkode: 7ea84...3ad 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #43 Del Skrevet 12. desember 2023 Fyrstikk. Anonymkode: b1e01...c70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #44 Del Skrevet 12. desember 2023 X-it-spray. Lukter "ingenting". De selges for 60 kr på europris. Det finnes veskestørrelse også, da må du på Jernia. Ikke kjøp den store der. Den er mye dyrere enn europris Anonymkode: f0d13...479 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #45 Del Skrevet 13. desember 2023 Tenner et duftlys på badet. Anonymkode: b9e7d...ea6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. desember 2023 #46 Del Skrevet 13. desember 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg bruker også Rituals til å spraye med på do 😃 Anonymkode: 218f7...aef Jeg og. Lukter godt på hele badet etterpå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #47 Del Skrevet 13. desember 2023 Nei. Hater når folk som har masse lukt-dingser hjemme hos seg, både på badet og duftlys, oljer ol, ellers. 😅 Mange av de luftrenserne lukter verre enn bæsj, synes jeg. Anonymkode: a534d...6c5 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #48 Del Skrevet 13. desember 2023 Jeg måtte bruke det da jeg var veganer fordi samboeren klagde over lukta. Jeg kjente det ikke selv... Nå når jeg har blitt carnivore (fikk ødelagt helsa av å være veganer, som utrolig mange andre) så lukter knapt bæsjen min. Anonymkode: 38dde...bcd 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #49 Del Skrevet 13. desember 2023 AnonymBruker 42 skrev (11 timer siden): Det hjelper nok pent lite om de ikke selges på "rituals.cÅm"... Edith.. Skjønner ikke at KG lar sånn reklame-rÆl bli stående, egentlig... Reklame ja, fordi du tror markedsavdelingen i Rituals sitter der og sier at YES folkens, jeg har en genial idé - la oss knytte brandet vårt til bæsj. Nok med det ekslusive spa-imaget, hver gang folk ser noe fra Rituals på badet eller kjenner den duften, så skal de tenke promp med en gang. Hege, lag en tråd på KG! Vilde - du tar Jodel og Reddit! Mads - kan vi lage noe content til facebook og insta som handler om diaré? Anonymkode: 741f6...b47 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #50 Del Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 12.12.2023 den 20.40): Altså, sprayer du med noe etter du har bæsjet? Jeg bruker helst Rituals, akkurat nå Karma: The Ritual of Karma Home Perfume - parfumespray til hjemmet | RITUALS Anonymkode: a6f03...0b5 Parfyme står alltid klar på badet. 👍 Anonymkode: ad010...db6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #51 Del Skrevet 16. desember 2023 Brukte en periode duftpinner men ble litt sterk lukt av det på mindre bad så gikk over til spray. Tror egentlig det er frarådet å bruke duftpinner på mindre rom men.. Anonymkode: c8b2e...1ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 16. desember 2023 #52 Del Skrevet 16. desember 2023 Ingenting. Hater parfymestank. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #53 Del Skrevet 16. desember 2023 MarianneE skrev (På 13.12.2023 den 7.57): Jeg og. Lukter godt på hele badet etterpå Hvor lenge varer lukten av sprayen etterpå sånn ca? Vurderer å kjøpe. Anonymkode: c8b2e...1ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 23. mars #54 Del Skrevet 23. mars Jeg liker at det lukter godt på badet, så her har vi automatisk spray fra Air Wick. Det er ikke nødvendigvis for å fjerne bæsjelukt, - da er det bedre å sette på vifta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 23. mars #55 Del Skrevet 23. mars Tenner duftlys når vi får gjester. Ellers brukes viften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 23. mars #56 Del Skrevet 23. mars Nei, det er sjelden det lukter noe særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #57 Del Skrevet 23. mars Nei. Ikke spray. Men setter på vifte. Anonymkode: b8103...796 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #58 Del Skrevet 24. mars Ja, både fyrstikk og en spray. Skal prøve x-it, håper det er så genialt som folk her skriver! Anonymkode: 9505b...e59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 24. mars #59 Del Skrevet 24. mars On 12/13/2023 at 8:11 AM, AnonymBruker said: Jeg måtte bruke det da jeg var veganer fordi samboeren klagde over lukta. Jeg kjente det ikke selv... Nå når jeg har blitt carnivore (fikk ødelagt helsa av å være veganer, som utrolig mange andre) så lukter knapt bæsjen min. Anonymkode: 38dde...bcd rareste jeg har hørt. Bæsjer uten lukt og er vegetarianer. (Og når man tenker om det, kanin bæsj, heste, ku bæsj, lukter ingenting i forhold til katte bæsj f.eks... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Humlemor Skrevet 24. mars #60 Del Skrevet 24. mars Det heter ikke "bæsjespray" det heter "DUFTspray" og nei, bruker ikke noe slikt. Men har Wunder-Baum hengende over do da, funker helt fint xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå