Gå til innhold

Forhud er det viktig hvordan den er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om dere damer synes det er viktig med forhud? Eller om det ikke har så mye å si. Selv så har jeg litt tilbaketrukket forhud så halve penishodet er fremme i slapp tilstand. Og da hele hodet uten forhud i erigrert tilstand. Mener å ha lest en gang at noen mente det var skikkelig turn off. 

Anonymkode: 23565...1c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste som kan være turnoff er om forhudet er altfor stor for penisen. Altså at den rynker seg over og vel langt forbi.

Så slapp av kompis. Du har ingenting å frykte. 

Anonymkode: da4c1...bb7

• Liker 3
Skrevet

Det tror jeg neppe jeg hadde lagt merke til en gang, så nei, det hadde ikke vært noen "turn off". Hadde ikke tenkt over det. En penis er en penis, selv om den ikke har "lua" helt over hodet.

Anonymkode: 04ecd...08a

• Liker 2
Skrevet

Høres helt perfekt ut!

Har hatt en partner med mye forhud, det var ingen høydare.

Skrevet

Ulempen uten forhud er jo at følsomheten går ned mye...tar lang tid for å oppnå orgasme. Ikke så digg med laaange samleier.

Anonymkode: 1df9d...f48

Skrevet

Legger ikke merke til det 

Anonymkode: 60673...ca6

• Nyttig 1
Skrevet

I utgangspunktet bryr jeg meg forsvinnende lite om forhuden. Har hatt samboere som er omskjært og andre som ikke er det. 

Eneste er den ene gangen jeg hadde en med for mye forhud. Det ble på en måte litt ubehagelig følelse i munnen. Fullførte selvfølgelig og piv var jo deilig.

Anonymkode: 6ae94...41b

Skrevet

Hæ?

Skal lengden på forhud ha noe å si? Det har det ikke for meg.

Om mannen min hadde hatt mye, lite eller ingen forhud ville hatt fint lite å si. Pålen hans hadde fortsatt fascinert meg og jeg ville fortsatt eksperimentert for å finne ut hvordan den reagerer på forskjellige typer stimuli. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ulempen uten forhud er jo at følsomheten går ned mye...tar lang tid for å oppnå orgasme. Ikke så digg med laaange samleier.

Uenig. Veldig digg for meg. 

Kan ikke si at jeg har brydd meg stort om forhuden. Ved ett tilfelle synes jeg det var vel mye forhud å forholde seg til, men det fungerte det også. Var bare litt rart ved oralsex. 

Anonymkode: 383e1...f2a

• Liker 1
Skrevet

Foretrekker naturlig (ikke omskåret) ellers ingen preferanse.

Anonymkode: dda23...4f5

Skrevet

Har så langt ikke møtt en penis som har vært «turn off» på grunn av forhuden (eller mangel på). Jeg liker best å suge og runke når det er forhud jeg kan "leke" meg med samt at jeg erfarer at menn med forhud er mer følsomme, men jeg digger sexen uavhengig av forhuden hvis mannen ellers er kompatibel med meg i senga. Utseendemessig bryr jeg meg heller ikke om forhud. 

Så tror nok du kan slappe helt av. Høres ut som en helt normal penis i mine øyne. 

• Liker 1
Skrevet

Hahaha! Denne tar jeg anonym. Men mange vet om mitt anstrengte forhold til «høyhalset genser»-forhud! Selv når penisen sto, så var det masse forhud på toppen. Det ble for mye for meg..

Anonymkode: a8d02...53a

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Foretrekker naturlig (ikke omskåret) ellers ingen preferanse.

Anonymkode: dda23...4f5

Enig👆

Anonymkode: c4a14...bf1

Skrevet

Liker det akkurat sånn du beskriver, det synes jeg er helt perfekt faktisk!

Ikke at det er viktig altså, men synes det er penere enn når det er veldig mye forhud.

Vært bare en gang med en omskjært, visste ikke helt hva jeg skulle gjøre med den nesten 😅 bruker jo forhuden liksom når jeg runker og sånt, og penishodet føltes litt som det hadde hardere hud, det var ikke helt for meg.

Anonymkode: fb47a...59b

Skrevet

Har faktisk aldri tenkt over akkurat det, innser jeg. Var nesten sånn at jeg måtte sjekke på mannen min nå😂

Så nei, for meg har det ikke noen betydning hvordan forhuden er.

Skrevet

Omskjæring praktiseres forskjellig. Det er IKKE enten - eller.

I noen tilfeller, kanskje de fleste, fjernes ikke hele forhuden inkludert strengen, men bare en del av det fremste.

I mitt tilfelle tok foreldrene mine ansvar da forhuden var så trang at hygiene var vanskelig og vondt. Akkurat nok forhud ble fjernet til at det problemet var løst for alltid. Men jeg har nok igjen til at den kan trekkes helt over i slapp tilstand og tillater bevegelse i stiv. Den ligger også et stykke opp forbi kanten i slapp. Men det er ingen slimhinne rundt glans og det samler seg overhodet ingen dritt under den. Så hygiene er svært enkelt.

Det kan godt hende at mange som IKKE er omskåret ligner på slik jeg er omskåret. Men jeg var så gammel at jeg husker inngrepet. I alle fall at jeg fikk narkose og våknet opp etterpå, samt den korte perioden etterpå med nøye hygiene for å hindre infeksjon.

Stor takk til mine foreldre!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg lurer på om dere damer synes det er viktig med forhud? Eller om det ikke har så mye å si. Selv så har jeg litt tilbaketrukket forhud så halve penishodet er fremme i slapp tilstand. Og da hele hodet uten forhud i erigrert tilstand. Mener å ha lest en gang at noen mente det var skikkelig turn off. 

Anonymkode: 23565...1c8

Høres helt perfekt ut og er absolutt turn ON for meg 😍 Liker ikke når det er mye forhud også når den er stiv. Uansett er det viktigste at den er ren.

Anonymkode: 75246...169

Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Dette er ikke min erfaring. Om noe er jeg tidvis for følsom.

Anonymkode: 13c40...c84

Skrevet

Er med en som fjernet forhuden som liten. Eneste ulempen er at han er mindre følsom

Anonymkode: 6b13b...725

Skrevet

Så lenge den er der, kan den se ut hvordan den vil for meg. 

Anonymkode: 59245...4a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...