AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #101 Skrevet 16. desember 2023 Er singel fordi siste forhold tok slutt på forsommeren i år. Føler meg ikke klar til å møte en ny kvinne, så er ikke på utkikk. Fyller tiden med jobb, venner og aktiviteter som gir glede og energi. Ser for meg å treffe en ny kvinne etter hvert, men det er jo ingen selvfølge. Må uansett føle meg klar før jeg åpner opp for å treffe en ny kvinne. Anonymkode: 35a56...e43
herzeleid Skrevet 17. desember 2023 #102 Skrevet 17. desember 2023 KallePils skrev (På 16.12.2023 den 12.05): Det har en del pillråtne damer også. Jeg har opplevd å bli sammen med den mest nydelige dame du kan tenke deg: Omsorgsfull, tålmodig og generøs, hjertet i hånden, drømte om å bygge en trygg familie, og på toppen av alt helt uvanlig vakker. Og så viste hun seg å være en eller annen variant av psykopat, uten det minste snev av hensyn for hverken meg eller mannen sin. … ja, for sannheten var at de ikke var i skilsmisse likevel, og at han altså ikke var "ute av bildet" slik hun fortalte meg. Ikke var han stygg med henne heller, skulle det vise seg. Men slikt gjør jo menn også, vil kvinner selvsagt innvende. For kvinner skal nemlig forsvares, selv når de gjør noe galt. Vel, det ble litt mer "upraktisk" da jeg fant ut av hennes reelle sivilstatus etter et halvt års tid, i forbindelse med at hun ble gravid fordi hun ikke tok de pillene hun sa hun gikk på. Og hvem som var faren var hun selvfølgelig ikke helt sikker på, men "sannsynligvis" var det meg. En litt uventet nedtur for det som skulle vært en stor og gledelig nyhet, kan du kanskje si. På en måte skulle jeg ønske at jeg kunne fortelle hele historien om hvordan hun "håndterte" denne problemstillingen. Men det ville nok bli litt for gjenkjennelig for de involverte til at det bør legges ut på nett. Men det ble stygt. Forferdelig stygt. Og problemet er ikke at akkurat hun åpenbart er alvorlig personlighetsforstyrret. Enkelte mennesker er onde, slik er det bare, og det må vi dessverre leve med. Men at venninner av henne hjalp henne? At kollegaer av henne smilte lurt da de traff meg? Altså… hva i helvete? Og dette skulle jeg liksom ha unngått ved å se etter "god tid, nysgjerrig, åpen, og klar på hva hun ønsker"…? Sørget du for at han fikk vite sannheten da?
KallePils Skrevet 17. desember 2023 #103 Skrevet 17. desember 2023 herzeleid skrev (48 minutter siden): Sørget du for at han fikk vite sannheten da? Det hører til som del av historien at jeg ble truet med falsk anmeldelse om jeg ikke holdt kjeft. Med en venninne som "vitne".
KallePils Skrevet 17. desember 2023 #104 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hennes løgn er hennes ansvar. Men du har også et ansvar for prevensjon. Er det full krise for deg å få barn, så bruk kondom. Det regner jeg med at du ikke gjør med alle one night standene dine. Nå har du opplevd uønsket graviditet ved manglende bruk av kondom. Neste gang kan det være HIV eller syfilis. Vær forsiktig. Anonymkode: 6b683...63c Å vær du trygg, jeg bruker gummi selv om jeg nå i tillegg har fått snippet lederne. Jeg har lært. Men du forfekter altså at en mann i et forhold skal bruke kondom selv om dama hans sier at hun går på p-piller. Du verden. 😄
herzeleid Skrevet 17. desember 2023 #105 Skrevet 17. desember 2023 KallePils skrev (10 minutter siden): Det hører til som del av historien at jeg ble truet med falsk anmeldelse om jeg ikke holdt kjeft. Med en venninne som "vitne". så nei? Høres jo helt groteskt ut.
KallePils Skrevet 17. desember 2023 #106 Skrevet 17. desember 2023 herzeleid skrev (Akkurat nå): så nei? Høres jo helt groteskt ut. Ut fra enkelte andre ting hun gjorde så jeg ingen grunn til å tvile på at også dette kunne bli alvor. Og vi vet alle at jeg hadde vært "dead meat" da. Sånn er det bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå