Gå til innhold

Hvorfor er du singel?

Anbefalte innlegg

Skrevet
KallePils skrev (Akkurat nå):

Hun sa hun gikk på p-piller.

Hun løy.

Dette prøver du å vri til å bli mitt ansvar.

Dette er nøyaktig det jeg henviser til. 😄

Hennes løgn er hennes ansvar. Men du har også et ansvar for prevensjon. Er det full krise for deg å få barn, så bruk kondom. Det regner jeg med at du ikke gjør med alle one night standene dine. Nå har du opplevd uønsket graviditet ved manglende bruk av kondom. Neste gang kan det være HIV eller syfilis. Vær forsiktig. 

Anonymkode: 6b683...63c

• Liker 3
Skrevet

Jeg elsker å være singel

K. 43

Anonymkode: 82fe6...baa

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Så ingen menn i dine omgivelser er i seriøse forhold med norske damer? 

Umulig for meg som utenforstående å si med sikkerhet.

Men ut fra de problemene kompisene mine beskriver, fra forhold de er i, blir jeg bare mer og mer sikker i min sak.

Tenk deg at kvinner var en restaurant, og det menn har å fortelle fra forhold med kvinner var anmeldelsene restauranten fikk.

Hva slags idiot ville gått dit for å spise? 😆

Skrevet
KallePils skrev (22 minutter siden):

Men ut fra de problemene kompisene mine beskriver, fra forhold de er i, blir jeg bare mer og mer sikker i min sak.

Tenk deg at kvinner var en restaurant, og det menn har å fortelle fra forhold med kvinner var anmeldelsene restauranten fikk.

Da er kompisene dine av samme ulla altså. Hva med faren din? Han er skilt fra din mor og puler rundt akkurat som du gjør? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da er kompisene dine av samme ulla altså. Hva med faren din? Han er skilt fra din mor og puler rundt akkurat som du gjør? 

Jeg utleverer ikke familien min.

Men foreldrene mine tilhører, som du kanskje klarer å regne ut selv, en annen generasjon.

Men hvorfor spør du? Er det noe galt i å knulle rundt?

Skrevet
KallePils skrev (38 minutter siden):

Jeg utleverer ikke familien min.

Men foreldrene mine tilhører, som du kanskje klarer å regne ut selv, en annen generasjon.

Men hvorfor spør du? Er det noe galt i å knulle rundt?

Det er galt å si at alle kvinner er dritt, at de bare er kjøtt og så videre. Husk at hvis du får en datter, vil hun risikere at menn behandler henne på samme måte som du behandler kvinner. 

• Nyttig 2
Skrevet

Bare for lat til å skaffe dame, trenger ikke to inntekter heller. Er jeg ensom? Kanskje noen ganger. Men men.

Anonymkode: b3985...bfc

Skrevet
KallePils skrev (1 time siden):

Tenk at restaurant Saus blir stengt fordi de ikke rengjøres godt nok. Du er den personen som slutter å spise ute, uansett hvilken annen restaurant det er på, selv om du aldri engang har vært på Saus.

Det er din tankegang, du tror du har så gode poenger, men det er et massivt hull i dem som heter virkeligheten, hvor de ikke holder i det hele tatt. 

Det du også feiler i er at menn er ikke bare engler de heller, men for en eller annen grunn fatter du aldri at en mann kan gjøre noe feil. Skilsmisse fordi han var utro, kona sin feil.

!! 

Du har en meg mot verden kompleks, du har et gruppen som symboliserer meg kompleks også. Du sliter med selvinnsikt og det å se en hendelse for det den er i sin helhet fra flere sider enn bare din egen. Dette er det siste jeg sier til deg. 

Hade bra, slutt å hat kvinner og god jul.

Anonymkode: a702f...7da

Skrevet

jeg er singel fordi jeg har det best alene, har vært i lange forhold og mister meg selv. 

Anonymkode: 15dc8...b60

• Liker 1
Skrevet

Orker ikke å få hjertet mitt knust igjen. Har det bedre alene, når alt kommer til alt. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg er litt sær. Ser bra ut osv. men er introvert, og har en lav terskel for irriterende oppførsel. For eks. Smatting, majones på fårepølse, ikke renslig(vasker ikke hendene etter dobesøk osv). Orker ikke tanken på at han glor på andre damer heller. Enten irl eller på nett. Nei, da beholder jeg heller selvsikkerheten og verdigheten og er aleine. Ha ha 

Anonymkode: 8791b...cf3

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ikke funnet mannen som er innenfor kravene mine. Har han million -lønn har han gule tenner, evt så vidt kalott på hodet tilnærmet måne. Har han middels inntekt har han sko størrelse 46, mikro penis eller driver med Lego bygging. Det er svært få attraktive menn, i Norge. 

Anonymkode: 432f3...81a

Du får det til å høres ut som om Legobygging er negativt. 😀

• Liker 1
Skrevet

jeg er oppsamlingsstedet for komplekser..ronking er en jævla bra ting...p

Skrevet

så skal også nevnes en stor takk til jentene som bidrar..dere har en spsiell plass i mitt hjerte..og jeg er aldri illojal...

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ikke funnet mannen som er innenfor kravene mine. Har han million -lønn har han gule tenner, evt så vidt kalott på hodet tilnærmet måne. Har han middels inntekt har han sko størrelse 46, mikro penis eller driver med Lego bygging. Det er svært få attraktive menn, i Norge. 

Anonymkode: 9bfe7...6c8

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er det jo.. kan ikke ha en mann som skal leke med legoen sin. Det er usexy! 

Hvilke hobbyer vil du heller ha?

Anonymkode: 96858...428

Skrevet

Hadde nok helst møtte noen og vært etablert med familie, men det skjedde ikke og jeg orker ikke mer dating. Kjenner en sorg over alt jeg går glipp av men det går bra og jeg trives tross alt i livet mitt. 

Jeg syns også dating er vanskelig og at det er mange spesielle menn der ute, så jeg gleder meg over at jeg kan være singel og likevel klare meg bra. Det er tross alt et privilegium. 

Anonymkode: ae5dc...ac3

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jeg er litt sær. Ser bra ut osv. men er introvert, og har en lav terskel for irriterende oppførsel. For eks. Smatting, majones på fårepølse, ikke renslig(vasker ikke hendene etter dobesøk osv). Orker ikke tanken på at han glor på andre damer heller. Enten irl eller på nett. Nei, da beholder jeg heller selvsikkerheten og verdigheten og er aleine. Ha ha 

Anonymkode: 8791b...cf3

Jeg er også sånn! 😅

Anonymkode: ae5dc...ac3

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

I alle fall ikke Lego og gaming. 

Nei dumt med en pappa som kan leke med poden.

Anonymkode: 96858...428

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...