Gå til innhold

Han skriver altfor mye til meg...

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Vi er mange damer som setter pris på mye oppmerksomhet i forhold, men som ser at manglende sosiale antenner i en tidlig datingfase er turn off. Jeg elsker å holde på sånn med en kjæreste jeg kjenner godt og er trygg på, men får panikk om en relativt fremmed skal kvele meg på den måten tidlig i forløpet.

Spot on!

Om en fremmed mann føler seg så berettiget til å invadere og kreve så mye plass i livet mitt, gjerne blir irritert og sint om man ikke svarer med en gang også, så er han et rødt flagg. Chill mann, jeg kjenner deg ikke, vi meldes om en uke, slapp av! 

Anonymkode: ef02b...161

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Spot on!

Om en fremmed mann føler seg så berettiget til å invadere og kreve så mye plass i livet mitt, gjerne blir irritert og sint om man ikke svarer med en gang også, så er han et rødt flagg. Chill mann, jeg kjenner deg ikke, vi meldes om en uke, slapp av! 

Anonymkode: ef02b...161

Om en uke?  
Men tenk om jeg vil puke?

Anonymkode: 334cd...7b8

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.12.2023 den 0.30):

Dette er jo kjemperødt flagg! Du har satt en tydelig grense og han tråkker bevisst over den igjen og igjen. Da kan du banne på han ikke respekterer andre grenser om dere skulle blitt sammen heller og du sa nei til sex eller hadde egne ønsker for en venninnekveld. Se denne please alle som blir utsatt for lovebombing og menn som ikke respekterer grenser 

Ja, det er er klart rødt flagg her. Han er på tilbudssida hele tiden, vil hjelpe og vil gi. Han skriver at han trenger bekreftelser på melding hver dag fra meg, hvis ikke dør dette ut, og det har han nevnt flere ganger når jeg ikke responderer som han ønsker, dvs jeg svarer når det passer meg og sender han lite snapper.  Jeg for min del kjenner jo at måten han opptrer på får meg til å dø ut, før det har startet en gang. Dette er jo som sagt et bekjentskap på ett par uker, der 98% av tiden har vært chatting. Og dette er en mann på 51 år. Han er åpenbart en ressurssterk og oppegående mann, men mangler noe essensielt når det kommer til dating og damer. Gjøk!

Anonymkode: 21e12...c7d

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Vi er mange damer som setter pris på mye oppmerksomhet i forhold, men som ser at manglende sosiale antenner i en tidlig datingfase er turn off. Jeg elsker å holde på sånn med en kjæreste jeg kjenner godt og er trygg på, men får panikk om en relativt fremmed skal kvele meg på den måten tidlig i forløpet. Man må vite at man skal få pusterom i en evt relasjon. Og litt mystikk i starten er heller ikke så dumt :) 

Anonymkode: db696...5b3

Ja, og da er ikke han noe for deg, når dere har så forskjellig måter å kommunisere på. 

Jeg og min kjæreste var veldig intense helt fra start, men det funket fordi vi begge var sånn, hadde bare en av oss vært veldig på, så ville så klart bli feil 

Anonymkode: c6a17...520

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ja, det er er klart rødt flagg her. Han er på tilbudssida hele tiden, vil hjelpe og vil gi. Han skriver at han trenger bekreftelser på melding hver dag fra meg, hvis ikke dør dette ut, og det har han nevnt flere ganger når jeg ikke responderer som han ønsker, dvs jeg svarer når det passer meg og sender han lite snapper.  Jeg for min del kjenner jo at måten han opptrer på får meg til å dø ut, før det har startet en gang. Dette er jo som sagt et bekjentskap på ett par uker, der 98% av tiden har vært chatting. Og dette er en mann på 51 år. Han er åpenbart en ressurssterk og oppegående mann, men mangler noe essensielt når det kommer til dating og damer. Gjøk!

Anonymkode: 21e12...c7d

Huff, jeg hadde mistet tenningen umiddelbart.

Anonymkode: 16baf...995

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Huff, jeg hadde mistet tenningen umiddelbart.

Anonymkode: 16baf...995

Han burde jobbe med seg selv før han dater 😳

Anonymkode: db696...5b3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...