Gå til innhold

Han er psykolog

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Vi har ikke hatt sex enda, men har holdt en god Tone på snap med bilder frem og tilbake. Vi er jo i bli kjent fasen. 

Anonymkode: bf44d...51e

Han har vist deg helt tydelig hva han er ute etter. En sexvenn på snap uforpliktende runkehjelp og ikke dame. 

Anonymkode: a83b5...204

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke godt å si. Jeg holder meg unna psykologer fra nå av. Han knuste hjertet mitt han forrige. Man burde vite bedre som psykolog, enn å late som om man er forelsket når man ikke er det. Greit at han ikke ER yrket sitt, men han burde hvertfall vite bedre. 

Anonymkode: 5b331...264

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Han nevnte at han vil gå rolig fram, og egentlig ønsker en avslappet relasjon. For å se ting an.

Jeg liker han godt allerede, og har et håp om at det kan bli oss. 

Så han er interessert i en useriøs flørt, og du er allerede interessert i en fyr du aldri har møtt?

Dere er ikke i bli kjent fasen. Skal dere bli kjent, må dere date. 

Anonymkode: 29d67...8c7

• Liker 3
Skrevet

Kanskje han nylig har avsluttet et annet forhold og derfor, ønsker å ta det litt med ro... Det er i så fall både viktig, og riktig.

Synes det kommer så mange negative kommentarer til deg. Selvfølgelig har du lov til å drømme om at dette er drømmemannen, og kanskje er han nettopp det. 🙂 Det vil tiden vise.

Respekter at han ønsker tid, og å ta dette rolig, på samme måte som at du hadde ønsket han skulle respektere deg. Ikke tro på alle meningsytringer som kommer her, om denne mannen. Stol på deg selv du, din egen magefølelse. Og ha det fint denne verdifulle tiden. Lykke til!

Anonymkode: 82827...5db

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Ikke godt å si. Jeg holder meg unna psykologer fra nå av. Han knuste hjertet mitt han forrige. Man burde vite bedre som psykolog, enn å late som om man er forelsket når man ikke er det. Greit at han ikke ER yrket sitt, men han burde hvertfall vite bedre. 

Anonymkode: 5b331...264

Så trist å lese. Hva skjedde?

TS

Skrevet

«ønsker en avslappet relasjon» betyr noe useriøst

Anonymkode: 6f4e8...d74

• Liker 4
Skrevet

Har datet en psykolog, og det var faktisk en av de verste mennene jeg har datet. Blir fortsatt kvalm av å tenke på de fucked up sexgreiene han presset meg til å gjøre🤮 I tillegg var han varm og kald om hverandre, var skikkelig ustabil hele tiden. Viste seg at han hadde borderline.

Anonymkode: 3cf9b...ca1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg antar jo at han er en travel mann. Men han har også snappet meg under arbeidstid, så tror ikke det avhenger av det.

Tror du ikke han har noen dager som er rolige og andre som er veldig travle? Jeg jobber med det samme som ham. Noen dager kan jeg bruke mye tid på Snap og vg.no, andre dager rekker jeg knapt å gå på do.

Anonymkode: 77d1c...0b1

Skrevet

Men hvor mange ganger har dere truffet hverandre?

Anonymkode: b8475...6e4

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Men hvor mange ganger har dere truffet hverandre?

Anonymkode: b8475...6e4

Jeg tipper 0 siden hun ikke har svart på det hittil.

Anonymkode: a5350...a52

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

En jeg matchet nylig med på Tinder er psykolog og jobber innenfor traumepsykologi. Han virker derfor veldig seriøs, og vi har addet hverandre på snap. Han nevnte at han vil gå rolig fram, og egentlig ønsker en avslappet relasjon. For å se ting an. Jeg liker han godt allerede, og har et håp om at det kan bli oss. Menn har jo en tendens til å ombestemme seg😜

Jeg merker derimot at han er litt av og på med snappingen. Noen ganger er han veldig ivrig, mens andre ganger er det rolig. Tror dere det er et tegn på at han liker meg også, men er usikker?

Slutt å snappe. Møt han istedenfor! 

• Nyttig 1
Skrevet

Har forresten møtt psykologer via diverse kanaler selv. Blitt en del sex uten noe særlig annen grunn enn for moro og at det er digg. Er helt ordinære mennesker med behov de også. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kanskje han nylig har avsluttet et annet forhold og derfor, ønsker å ta det litt med ro... Det er i så fall både viktig, og riktig.

Synes det kommer så mange negative kommentarer til deg. Selvfølgelig har du lov til å drømme om at dette er drømmemannen, og kanskje er han nettopp det. 🙂 Det vil tiden vise.

Respekter at han ønsker tid, og å ta dette rolig, på samme måte som at du hadde ønsket han skulle respektere deg. Ikke tro på alle meningsytringer som kommer her, om denne mannen. Stol på deg selv du, din egen magefølelse. Og ha det fint denne verdifulle tiden. Lykke til!

Anonymkode: 82827...5db

Han har skrevet rett ut at det ikke er seriøst, og de har ikke avtalt å treffes....

Anonymkode: 29d67...8c7

• Liker 2
Skrevet

Datet både lege og psykolog. Var ingen forskjell på å date de enn fyren som var mekaniker😅 Eneste var at legen var noe traus og veldig "bok" smart med tørr humor, da var faktisk mekanikeren mer livlig😅

Anonymkode: 0275a...e7c

Skrevet

Han har sikkert mye å gjøre pga jobben sin, og kan derfor ikke henge på sosiale medier hele tiden og svare deg konstant. Slapp av og ro ned. 

Jeg får meldinger fra legen min f.eks både på lørdager og søndag kveld. Åpenbart er hun dynget ned i papirarbeid hun må få unna på fritiden, så hun sitter overtid i helgene og på kvelder. Jeg gjetter på at psykologer kan ha det noenlunde likt. 

Anonymkode: dd724...cb7

Fastlege? De har legevaktsvakter i helger. 

Anonymkode: 3d514...615

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Fastlege? De har legevaktsvakter i helger. 

Anonymkode: 3d514...615

Når har de fri? Aldri? 

Anonymkode: 6e722...274

Skrevet

Jeg ble skikkelig ‘groomet’ av en psykolog. Det tok flere år å finne ut at jeg var litt lett å manipulere, fordi jeg ikke hadde sunne grenser. Du virker nesten litt som jeg var den gangen. Hjernen kan lett ‘fuckes’ opp hvis man er så giret som han sikkert merker du er. Hvis du tror det er så lett å få til er varig forhold, så er du i beste fall naiv, ev så kan mer ligge bak. Eller ikke, veldig mange tror det er ‘lett’ å få til forhold bare man blir forelsket, men.. det kommer en hverdag, og da er det like verdier som er viktigst.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er vel få som er så "fucked up" som psykologer.. det er en grunn for at andre land spesielt har krav til at psykologer har en psykolog liksom,, 

Anonymkode: 90f33...fa5

Skjønner at du er et ungt menneske.

Bruk noen minutter på å tenke gjennom alt en psykolog får høre og blir involvert i i løpet av en dag, to dager, uker, måneder, år.

Det er mange skjebner, mennesker som har blitt utsatt for overgrep fra sine nærmeste, opplevd voldtekter, bare for å nevne noe.

Når du tar imot all denne lidelsen dag ut og dag inn, kan det gjøre noe med deg, selv om du er profesjonell. Det kan være veldig nyttig å ha en annen psykolog å diskutere med, å lufte ut tanker med. Sånt gjør man ikke med pasienten, der har man en rolle som behandler.

Anonymkode: 5f245...1a5

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...