AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #1 Skrevet 12. desember 2023 En jeg matchet nylig med på Tinder er psykolog og jobber innenfor traumepsykologi. Han virker derfor veldig seriøs, og vi har addet hverandre på snap. Han nevnte at han vil gå rolig fram, og egentlig ønsker en avslappet relasjon. For å se ting an. Jeg liker han godt allerede, og har et håp om at det kan bli oss. Menn har jo en tendens til å ombestemme seg😜 Jeg merker derimot at han er litt av og på med snappingen. Noen ganger er han veldig ivrig, mens andre ganger er det rolig. Tror dere det er et tegn på at han liker meg også, men er usikker? Anonymkode: bf44d...51e
ennivk Skrevet 12. desember 2023 #2 Skrevet 12. desember 2023 Ikke sett ham på en pidestall fordi han er psykolog. De er akkurat like fucked up som alle oss andre. Hvis han skriver at han ønsker en avslappet relasjon betyr det at han mest sannsynlig ikke ønkser et forhold. Sånne "se hva som skjer" menn er oftest ikke noe å forestille seg en fremtid med. 14 10
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #3 Skrevet 12. desember 2023 Ingen blir mer eller mindre seriøs kun på grunn av yrke de har valgt. Anonymkode: 608e1...271 6 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #4 Skrevet 12. desember 2023 Jeg vet det er vanskelig for mange å skjønne, men han er et helt vanlig menneske. Anonymkode: d61f3...0a8 3 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #5 Skrevet 12. desember 2023 Du har aldri møtt fyren engang men har ett håp om at det blir dere?? Anonymkode: a5350...a52 1 4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #6 Skrevet 12. desember 2023 De fleste er litt av og på, noen dager er travlere enn andre og noen tider på døgnet. Ikke stress. Anonymkode: 5ef15...815 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #7 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): En jeg matchet nylig med på Tinder er psykolog og jobber innenfor traumepsykologi. Han virker derfor veldig seriøs, og vi har addet hverandre på snap. Han nevnte at han vil gå rolig fram, og egentlig ønsker en avslappet relasjon. For å se ting an. Jeg liker han godt allerede, og har et håp om at det kan bli oss. Menn har jo en tendens til å ombestemme seg😜 Jeg merker derimot at han er litt av og på med snappingen. Noen ganger er han veldig ivrig, mens andre ganger er det rolig. Tror dere det er et tegn på at han liker meg også, men er usikker? Anonymkode: bf44d...51e Kan det være at du sitter og snapper han på dagtid når han faktisk sitter på jobb og derfor ikke svarer før han er ferdig på jobb? Anonymkode: 5082c...1e2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #8 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Kan det være at du sitter og snapper han på dagtid når han faktisk sitter på jobb og derfor ikke svarer før han er ferdig på jobb? Anonymkode: 5082c...1e2 Jeg antar jo at han er en travel mann. Men han har også snappet meg under arbeidstid, så tror ikke det avhenger av det. Anonymkode: bf44d...51e
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #9 Skrevet 12. desember 2023 Han har sikkert mye å gjøre pga jobben sin, og kan derfor ikke henge på sosiale medier hele tiden og svare deg konstant. Slapp av og ro ned. Jeg får meldinger fra legen min f.eks både på lørdager og søndag kveld. Åpenbart er hun dynget ned i papirarbeid hun må få unna på fritiden, så hun sitter overtid i helgene og på kvelder. Jeg gjetter på at psykologer kan ha det noenlunde likt. Anonymkode: dd724...cb7
Gjest WhisperingWind Skrevet 12. desember 2023 #10 Skrevet 12. desember 2023 Møtte en psykolog over kaffe. Vi pratet om alt mulig. Ikke prøvde han å «diagnosere» meg heller😅 Jeg spurte han om det og han sa at på lik linje med en tannlege som ikke sjekket tenner til folk utenfor tannlegestolen tok han ikke med jobben ut heller😅 Nå ble det ikke romantisk kjemi for min del da, men veldig kul og avslappet fyr.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #11 Skrevet 12. desember 2023 Nei alt her er tegn på at han bare er ute etter noe casual og useriøst. Han har sagt det omtrent rett ut også i tilegg til at oppførselen viser det. Siste psykologen jeg matchet med ville møtes å drikke oss fulle og tok ikke nei for et nei når jeg avslo forslaget. Glad jeg ikke møtte han. Playere og menn med manipulerende voldtektstendenser finnes i alle yrker Jeg vurderte å si til han at det var skummelt hvordan en som vet hvordan press og manglende respekt for grenser påvirker andre og spesielt sårbare jenter med problemer med å sette grenser, holder på med sånn oppførsel selv som han liksom skal hjelpe personer som har opplevd. Anonymkode: a83b5...204 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #12 Skrevet 12. desember 2023 Jeg skjønnet ikke helt - kjenner dere hverandre? Anonymkode: b8475...6e4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #13 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg skjønnet ikke helt - kjenner dere hverandre? Anonymkode: b8475...6e4 Vi har ikke hatt sex enda, men har holdt en god Tone på snap med bilder frem og tilbake. Vi er jo i bli kjent fasen. Anonymkode: bf44d...51e
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #14 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi har ikke hatt sex enda, men har holdt en god Tone på snap med bilder frem og tilbake. Vi er jo i bli kjent fasen. Anonymkode: bf44d...51e Så dere har møttes? Anonymkode: a5350...a52
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #15 Skrevet 12. desember 2023 Det er vel få som er så "fucked up" som psykologer.. det er en grunn for at andre land spesielt har krav til at psykologer har en psykolog liksom,, Anonymkode: 90f33...fa5 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #16 Skrevet 12. desember 2023 Psykologer kommer i alle varianter. De er ikke nødvendigvis noen helgener eller kjempegode mennesker i kraft av yrket sitt. Anonymkode: 89ed3...a9a 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #17 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er vel få som er så "fucked up" som psykologer.. det er en grunn for at andre land spesielt har krav til at psykologer har en psykolog liksom,, Anonymkode: 90f33...fa5 Oj, fordomsfullt… Noen utdanninger har det som krav, ja. Men ikke fordi disse studentene er mer fucka enn andre, men fordi det er bra å ha vært på andre siden i terapirommet, og bli bevisst egne sårbarheter/evt vanskeligheter så det ikke tas med i arbeider med pasienter. Psykologer er som alle andre, verken bedre eller verre mennesker, og verken mer eller mindre stabile enn snittet. Anonymkode: 0d8c7...3e6
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #18 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): En jeg matchet nylig med på Tinder er psykolog og jobber innenfor traumepsykologi. Han virker derfor veldig seriøs, og vi har addet hverandre på snap. Han nevnte at han vil gå rolig fram, og egentlig ønsker en avslappet relasjon. For å se ting an. Jeg liker han godt allerede, og har et håp om at det kan bli oss. Menn har jo en tendens til å ombestemme seg😜 Jeg merker derimot at han er litt av og på med snappingen. Noen ganger er han veldig ivrig, mens andre ganger er det rolig. Tror dere det er et tegn på at han liker meg også, men er usikker? Anonymkode: bf44d...51e Jeg kjenner meg ganske sikker på at dere er en dårlig match. Dere har nylig matchet på tinder, men du håper det kan bli dere. Han ønsker en avslappet relasjon (les: fuckfriend), mens du oppretter innlegg på KG. 🤔 Ikke kast bort tiden din. Anonymkode: 67635...20f 4 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #19 Skrevet 12. desember 2023 ennivk skrev (9 timer siden): Ikke sett ham på en pidestall fordi han er psykolog. De er akkurat like fucked up som alle oss andre. Hvis han skriver at han ønsker en avslappet relasjon betyr det at han mest sannsynlig ikke ønkser et forhold. Sånne "se hva som skjer" menn er oftest ikke noe å forestille seg en fremtid med. Om ikke MER fucked up enn alle oss andre! Noen blir psykolog av feil årsaker. Enig i at «avslappet relasjon» nok betyr «ikke relasjon, bare sex». Noe som er greit nok, hvis det er det begge ønsker. Men ikke så greit, hvis den ene ønsker noe mer. Anonymkode: 3ba5e...048
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #20 Skrevet 12. desember 2023 Jeg har også datet/holdt på med en psykolog.. Er vel som et annet vanlig menneske vil jeg anta. Han var usikker i starten, men snudde plutselig å var veldig «på», før han så var avtent. Kortvarig greie. Var han som ville definere oss som kjærester, men klarte ikke å følge opp ord med handling når det kom til stykket. Vi er venner den dag i dag altså, men kjenner at jeg aldri har forstått meg helt på han. Han var flink med ord, og når han slo opp sa han at han ikke ville være i forhold med noen. Allikevel pulte vi i helgen og han sa at han igjen var på Tinder 🤣 Jeg tror noen menn er mest ute etter jakten og spenningen. Jeg kom for nært han og ble «for mye» for fort. Anonymkode: bf44d...51e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå