Gå til innhold

beste ikke-norske og ikke-engelske podcast?


Anne Liese Braun

Anbefalte innlegg

hvilke er favorittene? Jeg er ute etter å finne noen gode på svensk, dansk og fransk. 

Mine ikke-norske, ikke-engelske preferanser er "Unter Pfarrerstöchtern" og "Zeit Verbrechen". Sabine Rückert er etter min mening absolutt genial. Hun har et utrolig godt språk og en behagelig stemme. Jeg blir helt trollbundet av å høre henne fortelle 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hører svenske P3 dokumentar podcast. God research, godt fortalt og lange historier. Og som da koster penger å produsere selvsagt.

De pengene har riks-tv/radio i Sverige, det har ikke NRK. Vi får hva vi betaler for..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine svenske/danske favoritter er:

- "Sara og monopolet"  - nesten som "Lørdagsrådet", bare ment for et litt eldre publikum, kanskje?)

- "112 for knuste hjerter" - danske kjendiser forteller om en gang de fikk knust hjertet sitt

- "112 for venskaper" - to damer tar opp ulike temaer og problemstillinger knyttet til det å være venner, samtidig som de selv prøver å bli venner med hverandre. 

- Dumma människor - programlederne tar opp ulike "dumme" mekanismer i menneskepsyken. 

- "Träningspodden" 

- "Hemnetknarkarna"

- "Hälosveckan" - en gruppe forskere som stiler spørsmål ved artikler, forskning o.l. knyttet til helse. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...