AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #21 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei, jeg tror ikke han forstår det. Har sagt til han at han ikke respekterte mine grenser, gjenfortalt i detalj hva som skjedde. Har egentlig lyst til å skrike til han at det var voldtekt (kommer ikke til å gjøre det). Vet ikke om han reflekterer så grundig over hvordan det var for meg.. Ts. Anonymkode: b862c...fa8 Det synes jeg absolutt du bør gjøre. Det var jo akkurat det han gjorde, og det bør han få høre i klartekst. Anonymkode: 76066...858
Bålkaffe Skrevet 12. desember 2023 #22 Skrevet 12. desember 2023 Herregud, noe så jævlig, TS! Du overreagerer så absolutt ikke. Du sa nei, du satte grensa og han tråkka over den uansett. Sitat Han sier det skjedde fordi han var drita full, og trodde jeg ville det.. Også reagerer jeg noe sjukt på det her. Sitat samboer var drita full, vi skulle sove og han var plutselig kåt. Jeg sa at jeg ikke ville ha sex (han tafsa). Han spurte opp igjen om jeg avslo initiativet hans, og jeg bekreftet det Du sa at du ikke ville ha sex tydelig en gang, så spør han om du avslår initiativet hans og du bekrefter det. Du sa altså nei tydelig TO ganger, og han prøver seg på å si "trodde du ville det"??????? Er han totalt døv på ørene da eller????? Jeg ville ha sagt det rett ut til han at det han gjorde der var en voldtekt. Du sa nei, TO ganger, og han dreit regelrett i det. Han trenger å få høre den brutale sannheten rett frem. Ta kontakt med fastlegen og spør om hjelp også, TS, det at du er i angst-modus enda, det kan du muligens trenge hjelp til med å få "skrudd av". Jeg fikk hjelp via fastlegen og kom til lavterskeltilbud i kommunen som hjalp meg med å få ordna opp i angst og krigsmodusen min kropp satt fast i. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå