AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #1 Skrevet 11. desember 2023 Hei, er vi flere som(uten å skryte), ser over middels bra ut utseende messing og er introvert? Jeg synes det er vanskelig kombo og leve med. Da enkelte forventer at man er annerledes enn hvordan man er, fordi man ser ut som man gjør? slitsomt rett og slett. Ikke enkelt å finne kjæreste heller. Fordi man elsker å være aleine, men syns samtidig det er fint å ha noen rundt seg. Anonymkode: fead7...536 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #2 Skrevet 11. desember 2023 Kjæresten min er introvert og ser veldig bra ut. Jeg er heeelt på andre enden som ekstrovert. Jeg var overrasket over å bli kjent med han som introvert da jeg kun hadde møtt han i sosiale settinger der han var flink til å sosialisere. Han var raskt ute med å fortelle meg at han er introvert og at han vet det kan være utfordrende for enkelte å være med en introvert, spesielt med tanke på at jeg er som jeg er 😅 Hun har var med før meg for noen år siden så han knapt. Det var en natt hver fjortende dag, og minimalt med kontrakten mellom treffene. Han likte henne godt sier han, men hadde ikke noe behov for hyppigere kontakt. Jeg var tydelig på at et slikt opplegg ikke holder for meg. Han mente det var null problem siden han ikke får nok av meg, og han innser han ikke har vært skikkelig forelsket før eller elsket noen. Det jeg merker er at han trenger daglig hvile, spesielt etter jobb (jeg tror det har mest med at han sitter i et åpent kontorlandskap med 14 andre). Jeg ser at han trenger rolige helger for å være klar mandagen. Er vi på byen eller andre sosiale greier så trenger han noen dager å komme seg på. Heldigvis er det ytterst sjelden å "lade alene" betyr uten meg. Det betyr bare å ta det rolig med meg. Anonymkode: 07bfa...d81 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #3 Skrevet 11. desember 2023 Ja er populær blandt menn men liker meg best for meg selv så får dem fort opp i halsen når jeg ikke får nok alenetid Anonymkode: dd186...a08 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #4 Skrevet 11. desember 2023 Har alltid vært blyg, og liker meg best i eget selskap. Likevel har kvinner opp gjenom årene vært ganske gira på meg. Har aldri skjønt hvorfor. Har til tider vært utfordrende for en treig type som meg, selv om det selvsagt er litt hyggelig. Men trivst best alene. Alenetid er det vikgtigste i livet, tror folk flest hadde hatt godt av litt mer egentid. Anonymkode: c9b9b...570 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #5 Skrevet 11. desember 2023 Er introvert Skal det bli noe må jeg ut av komfortsonen Dvs bite tenna sammen og be de ut,hjem ett eller annet det er skjeldnere og sjeldnere med åra, men hender man møter ei man bare må møte igjen Anonymkode: 61a00...960
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #6 Skrevet 12. desember 2023 Er dette som er mitt problem også. Jeg blir fort irritert på folk om de maser på meg. Jeg trenger en som forstår hvordan man fungerer. Han forrige jeg var sammen med, forstod ikke mitt behov for aleinetid. Jeg måtte seriøst krangle med han om å få være aleine og ikke være med han i familiebesøk på søndagene. Det vil jeg aldri være mer på igjen! Anonymkode: fead7...536
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå