månki Skrevet 11. desember 2023 #1 Del Skrevet 11. desember 2023 Nå starter prøvingen på barn nr 3. Spiralen ble tatt ut 1 desember, og har hatt helt normale sykluser de årene spiralen var i. barn nr 1 brukte vi 15 mnd på før spira satt. Vi skulle i gang med utredning, men slapp heldigvis unna det siden det plutselig satt. Med Nr 2 så forventet vi lang prøvetid, så jeg sluttet på p-piller da storebror var 5 mnd. Da fikk jeg aldri mensen igjen fordi spiren satt med en gang! nå er barna 3 og 4 år, og begge to har mast lenge om at de ønsker baby😂 mannen tror spiren sitter med en gang, mens min magefølelse sier at vi må prøve noen måneder. Blir spennende å se! gleder meg til å skrive ned alt som skjer fremover. Godt å få luftet litt tanker og følelser rundt dette med noen, om så bare for meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
månki Skrevet 11. desember 2023 Forfatter #2 Del Skrevet 11. desember 2023 Hvis jeg følger min normale syklus videre så vil jeg idag være på syklusdag nr 17, og 3 dpo. Hadde masse slim fra dag 11 til 15. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå