Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett


Parasoll

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, parmanoia skrev:

Er det vanlig at kongelige holder hender ved offentlige hendelser?

De gjør som prins Harry og duchess Meghan av England. Det er visst det siste nye. Leste en plass at Durek ønsket kontakt med Harry og Meghan, da Durek mener han og Meghan blir like dårlig behandlet. Og siden Martha kjenner dem, ba han henne ta kontakt med dem. 

Endret av Sjokka
Skrivefeil, som alltid 😂
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sjokka skrev:

De gjør som prins Harry og duchess Meghan av England. Det er visst det siste nye. Leste en plass at Durek ønsket ko takt med harry og meghan da han mente Megjan og Durek selv bøe dårlig behandlet. Og siden Martha kjenner dem, ba han henne ta kontakt med dem. 

Ok. Jeg følger ikke så nøye med, men kunne liksom ikke komme på at jeg har sett at det å holde hender var så vanlig i de kretser. Jeg synes det ser ganske idiotisk ut, men det er nå bare min mening. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, parmanoia skrev:

Ok. Jeg følger ikke så nøye med, men kunne liksom ikke komme på at jeg har sett at det å holde hender var så vanlig i de kretser. Jeg synes det ser ganske idiotisk ut, men det er nå bare min mening. 

Synes og det er litt utenom det vanlige for de kongelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skjønner kanskje ikke hans Californian way of thinking, men han ser ikke ut til å skjønne så mye av norsk væremåte og kongelig etikette heller. 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes Derek virker usympatisk på alle måter. En som snur kappen etter vinden og tenker på seg og sitt først. Som har manipulert Martha og utnytter det. Det er mitt inntrykk det siste halve året. Etter hva han selv har sagt og gjort.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Durek har så langt:

- Medvirket til at hun mistet retten til å bruke prinsessetittelen i kommersiell virksomhet. Hun er lite kjent utenfor Norge, kan gjøre det vanskeligere å trekke et internasjonalt publikum 

- Delt ytterst intime detaljer fra soverommet for hele kongeriket

- Gjort monarkiet i Norge mer omdiskutert med sine ekstremt alternative meninger om sykdom

- Dagen etter at Ari tok livet av seg, kommet med en kommentar på Instagram som har blitt oppfattet som upassende

Så får vi se hvordan han opptrer fremover i den vanskelige tiden til svigerfamilien. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjamanen skal vel ikke i begravelsen til kjærestens eksmann. Er vel heller ikke vanlig at eksfamilie dukker opp i en begravelse 🙄. Men er kanskje annerledes i kongelige kretser? Min eks og hans familie kunne bare våget å troppe opp i min begravelse! Hadde jo vært helt skrullete.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Viki6 skrev:

Sjamanen skal vel ikke i begravelsen til kjærestens eksmann. Er vel heller ikke vanlig at eksfamilie dukker opp i en begravelse 🙄. Men er kanskje annerledes i kongelige kretser? Min eks og hans familie kunne bare våget å troppe opp i min begravelse! Hadde jo vært helt skrullete.

Det er for meg ganske normalt. Om min eks eller familie av eksen som jeg fortsatt har et godt forhold til (og i alle fall om vi hadde barn sammen) faller bort vil jeg selvfølgelig være tilstede i begravelsen. Og min nye mann ville da også vært med for støtte og respekt. Men min omgangskrets er ikke like omdiskutert og kontroversielle som prinsessen og Durek. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Viki6 skrev:

Sjamanen skal vel ikke i begravelsen til kjærestens eksmann. Er vel heller ikke vanlig at eksfamilie dukker opp i en begravelse 🙄. Men er kanskje annerledes i kongelige kretser? Min eks og hans familie kunne bare våget å troppe opp i min begravelse! Hadde jo vært helt skrullete.

Eksfamilie dukker ofte opp, det er ikke så uvanlig. Ser ikke at durek har noe der å gjøre, men forundrer meg ikke om han kommer likevel.

 Dette er en begravelse ordnet av aris nærmeste. Som jo er hans foreldre og søsken siden barna ikke er myndige.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 31.12.2019 den 19.32, Viki6 skrev:

Sjamanen skal vel ikke i begravelsen til kjærestens eksmann. Er vel heller ikke vanlig at eksfamilie dukker opp i en begravelse 🙄. Men er kanskje annerledes i kongelige kretser? Min eks og hans familie kunne bare våget å troppe opp i min begravelse! Hadde jo vært helt skrullete.

Jeg ville nok fulgt mine barn i begravelsen til deres far. Det ville vært helt naturlig for meg.  Jeg har også vært i begravelse til min ekssvoger,  altså far til mine tantebarn. Det har ikke vært noe dårlig forhold etter skilsmissen mellom Ari og kongefamilien.  Det sier jo noe at de skulle feire jul sammen.  

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, tirben skrev:

Jeg ville nok fulgt mine barn i begravelsen til deres far. Det ville vært helt naturlig for meg.  Jeg har også vært i begravelse til min ekssvoger,  altså far til mine tantebarn. Det har ikke vært noe dårlig forhold etter skilsmissen mellom Ari og kongefamilien.  Det sier jo noe at de skulle feire jul sammen.  

Det beste er selvfølgelig om man kan ha det sånn. Men er vel ikke helt vanlig. Tenker at kjæresten hans gjennom de siste to - tre årene må være et raust og godt menneske 💕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.12.2019 den 23.59, Janzypants skrev:

Utifra svar på ulike kommentarer under det siste bildet han har publisert på instagram, tenker jeg nok at han dukker opp i seremonien :(  Han kommenterte under en som skrev: "sorry for your loss", hvorpå en annen svarte: "What has he lost?". Så svarer Sjamanen: "My friend. Are u serious?".
Under en annen kommentar svarer sjamanen: "
thank you we are mourning that means allot. ❤️"
Jeg kjenner jeg reagerer litt på "WE are mourning". Han kjente vel knapt Ari?  Med bakgrunn av dette, så er jeg nesten 100% sikker på at den figuren blir å dukke opp i bisettelsen....  

Det var jeg som spurte hva han hadde mistet.  Etter min neste kommentar som gikk på at jeg syntes det var upassende av Durek å sende kommentarer om andres kropp,  og i det hele tatt kommentere  på IG rett etter Aris bortgang,  ble jeg blokkert.  

Endret av tirben
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blondie65

Jeg har selvsagt mine meninger om prinsessens nye kjæreste jeg også - slik som jeg har om Märtha sitt livssyn generelt.

MEN jeg synes ikke akkurat nå er tiden for å snakke så mye om det. Det er en tid for ettertanke og respekt for at noen nå har vanskelige oppgaver og er i sorg. 

Jeg synes derfor denne diskusjonen - der man også kritiserer kongehuset - er upassende akkurat nå-

Det er en tid og sted for alt. Nå er ikke tiden, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden får meg til å stusse litt. Hvem er vi til å bestemme/dømme hvem som får lov til å sørge, hva som er passende å gjøre når noen har dødd og hva man ikke får lov til å gjøre, hvilke relasjoner folk har hatt, hvem som får gå i begravelsen til Ari osv.? Syns dette er en ganske fæl tråd, som i stor grad vitner om null respekt for etterlatte. 
 

Vi alle kan ha våre meninger om kongehuset og deres medlemer og omgangskrets foretar seg. Men spekulasjonene i denne tråden går langt utover det. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...