Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett

Parasoll

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

FORFAR skrev (5 minutter siden):

Durek skal ha klaget Se og Hør inn til PFU, melder Jounalisten. 

Sikkert ikke noe han har kommet på av seg selv. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DaisyD skrev (På 18.11.2024 den 20.49):

Etter deres famøse opptreden i bryllup i Danmark så tviler jeg på om de får så mange invitasjoner. 

Jeg er ikke så belest når det kommer til sladder om kongefamilien, men dette ble jeg så nysgjerrig på. Hva gjorde de i dette bryllupet i Danmark? Hva sa de? Hvem var det som giftet seg?

Endret av Million
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (16 minutter siden):

Jeg er ikke så belest når det kommer til sladder om kongefamilien, men dette ble jeg så nysgjerrig på. Hva gjorde de i dette bryllupet i Danmark? Hva sa de? Hvem var det som giftet seg?

De laget skandale. Det var det de gjorde

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (23 minutter siden):

https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2024/08/10/196021671/durek-verret-ble-fornaermet-og-forlot-bryllupsmiddag-med-maertha-louise

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagbladet nominerer Märtha til årets navn i 2024! Hjelpes… hva tenker dere med, Dagbladet? Under bildet av henne står det: “Står i stormen sammen med sin nye ektemann Durek Verret”. Ja, en storm de har skapt helt selv? Hvorfor skal man bli årets navn pga det?

• Liker 24
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mmmwhatever skrev (2 timer siden):

Dagbladet nominerer Märtha til årets navn i 2024! Hjelpes… hva tenker dere med, Dagbladet? Under bildet av henne står det: “Står i stormen sammen med sin nye ektemann Durek Verret”. Ja, en storm de har skapt helt selv? Hvorfor skal man bli årets navn pga det?

Heeeelt sinnssykt. 

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmwhatever skrev (2 timer siden):

Det må være en dårlig spøk...Hun fortjener ikke å vinne årets navn.

• Liker 14
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadaomatte skrev (3 minutter siden):

Skulle gjerne ha likt å vite innholdet i den talen. Kan aldri tenke meg at det var noe rasisme i den. 

Jeg trur DV leter med mikroskop for å finne noe han kan gjøre om til rasisme. Uansett hvor flott og fin en tale måtte være, så klarer han å se noe rasistisk. Om ML kanskje ikke ser noe rasistisk i det, så føyer hun han for hun skjønner jo ikke alt dette rundt rasisme ref DV.

• Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (3 timer siden):

Jeg trur DV leter med mikroskop for å finne noe han kan gjøre om til rasisme. Uansett hvor flott og fin en tale måtte være, så klarer han å se noe rasistisk. Om ML kanskje ikke ser noe rasistisk i det, så føyer hun han for hun skjønner jo ikke alt dette rundt rasisme ref DV.

Jo mer man leter etter rasisme, jo mer finner man. Og man blir lettkrenkelig og hårsår, ekstremt selvopptatt og tror at alle er ute etter å ta en... Jeg kan ikke i min villeste fantasier skjønne hvorfor det skulle være rasisme i en bryllupstale. DV er nok som vanlig på jakt etter ting som aldri har vært der.

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadaomatte skrev (4 timer siden):

Skulle gjerne ha likt å vite innholdet i den talen. Kan aldri tenke meg at det var noe rasisme i den. 

Det var ingen tale, her har ABC nyheter slurvet og skrevet feil. I Dagbladets artikkel står det ingenting om noen tale, og Durek sier heller ikke at dette var en tale.

14 minutter inn forteller han at dette var noe en gjest sa til han ved bordet: 

https://podcasts.apple.com/no/podcast/durek-åpner-opp-om-oppveksten-moren-og-rasismen-venner/id1491029702?i=1000664443209

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmwhatever skrev (21 timer siden):

Jeg holdt på å falle av stolen?! Jeg har sikkert 5 nære i kretsen min jeg syns fortjener det mer😳 Står støtt i kjærligheten med en kvakksalver og overgriper. For all del. 🙄

• Liker 14
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (5 timer siden):

Jeg holdt på å falle av stolen?! Jeg har sikkert 5 nære i kretsen min jeg syns fortjener det mer😳 Står støtt i kjærligheten med en kvakksalver og overgriper. For all del. 🙄

Min første tanke var at Dagbladet prøver å smiske til seg et intervju med dem. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmwhatever skrev (7 minutter siden):

Min første tanke var at Dagbladet prøver å smiske til seg et intervju med dem. 

Akkurat det samme var min tanke også!

For det henger ikke på greip at hun er kandidat sammen med de andre som er kandidater!

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (47 minutter siden):

Akkurat det samme var min tanke også!

For det henger ikke på greip at hun er kandidat sammen med de andre som er kandidater!

Ikke Tore på Sporet heller. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Mmmwhatever skrev (1 time siden):

Ikke Tore på Sporet heller. 

Er Tore på Spore nominert som årets navn? Det må jo være en bisarr spøk. Han burde være på en liste over de som minst fortjener heder og ære!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (Akkurat nå):

Er Tore på Spore nominert som årets navn? Det må jo være en bisarr spøk. Han burde være på en liste over de som minst fortjener heder og ære!

Jepp, han er på lista. Skjønner ikke helt hva som foregår i Dagbladet, lista er en blanding av folk som fortjener en nominasjon - og dem som fortjener det aller minst! 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmwhatever skrev (29 minutter siden):

Jepp, han er på lista. Skjønner ikke helt hva som foregår i Dagbladet, lista er en blanding av folk som fortjener en nominasjon - og dem som fortjener det aller minst! 

Lista for å bli nominert er vel mengden omtale i media….? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmwhatever skrev (På 23.11.2024 den 16.23):

Hva blir det neste?   Fjotolf Hansen/ABB nominert i en eller flere kategorier. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...